מוכנים לחגים? הניוזלטרים המנצחים של אוגוסט

כן, החופש הגדול נגמר ואפשר כבר לדבר על תקופת “אחרי החגים”. אתם יודעים איך זה בענף השיווק, חושבים חודשיים קדימה. לא תופתעו אם נספר לכם שלא מעט לקוחות כבר מתכננים את חגי השופינג של נובמבר. מי שרוצה להישאר עם הרגליים על הקרקע מוזמן להפנים שחגי תשרי הם זמן טוב להפציץ עם קמפיינים שיעזרו ללקוחות לפתוח טוב את השנה.

אבל בינתיים, חוזרים לשגרה. יפה בן דוד או ליברמן, לא משנה מי ינצח בסוף – פתיחת שנת הלימודים היא טריגר חזק מאוד שהעסיק את הלקוחות שלנו בחודש האחרון. נכנסנו, ראינו, החמאנו. מקווים שגם אתם.

הצבעוני – חוזרים ללימודים עם קולומביה

יבואנית הביגוד והציוד למחנאות נוהגת לדוור למטפסי הרים ולמטיבי לכת שמחפשים ציוד למחנאות וטיולי טבע. לכן, הניוזלטר הרוחבי שמציע ביגוד וציוד לילדים שרוצים לטייל לכיתות – הוא מהפכני שלעצמו. נוסיף לזה את הצבעים המרעננים והקריאייט המדליק ונקבל ניוזלטר שמתחרה בשחקנים הגדולים בשוק הרותח הזה.

מה אהבנו?
את הילד המדהים המקפץ לנו מול העיניים ומזכיר לנו שבקולומביה מעדיפים את שיעור של”ח. אפשר שלא!?


קולומביה. מתחרה בלי חשש

לצפייה בניוזלטר

המקיף – מרכז הצילום ארליך

ניוזלטר הוא אחד הכלים המותגיים הנמצאים בארגז של כל מנהל שיווק, אבל ככל שעולמות התוכן של המותג רחבים יותר – כך גדל הסיכוי לפריצת גבולות השיח והשפה. מרכז הצילום של ארליך הוא לא חנות צילום רגילה, הוא חלון ראווה של קהילה מקצועית שמפרה ומזינה את עצמה. הניוזלטר שהוא מפיק מצליח להתרחב מספיק כדי לרתק, אבל לא שוכח להזכיר לשם מה התכנסנו עם מצלמה ביד.

מה אהבנו?
הפניה להרצאות מצולמות ביוטיוב היא מהלך השמור למשווקים אמיצים בלבד – כן ירבו.


מרכז הצילום. ניוזלטר של קהילה שלמה

לצפייה בניוזלטר

המתחכם – מותג התיקים קיפלינג

הכרזה על הורדת מחירים לבדה היא כבר מזמן לא ניוז. הלקוחות מצפים לרכיבי שכנוע אחרים שיעזרו להם להתחבר למותג – מלבד המחיר השווה. מותג התיקים קיפלינג יוצא כמובן במבצע לפתיחת שנת הלימודים, אבל לא מסתפק בזה. למה לא להתחכם עם דוגמנית אסייתית וצבעים עזים ולא לשכוח לציין שהמחירים יורדים בישראל?

מה אהבנו?
לא משנה איך מסתכלים על השפה הגרפית – היא לא סטנדרטית ומרתקת את העין.


קיפלינג. מרתקת את העין

לצפייה בניוזלטר

המורד – הניוזלטר של טופ טן

רשת חנויות האקססוריז טופ טן מכירה היטב את לקוחותיה. נערות המבקשות להיות במרכז העניינים וכמובן – בלב הפריים של האינסטוש. אלא שהתרגיל כאן הוא בכלל על ההורים כי בינינו, לכמה נערות יש תיבת מייל זמינה וקריאה? איך אנחנו יודעים? פשוט. הסתכלנו על הקעקוע בין האצבעות של הדוגמנית והבנו את כל התמונה.

מה אהבנו?

המבט… אוי המבט. כשהוא מגיע, ההורים שבינינו לא תמיד יודעים אם לכעוס או לחבק.


טופ טן. לכעוס או לחבק?

לצפייה בניוזלטר

הזוגי – מורנה

יצרנית בגדי הים והאקססוריז מסרבת לוותר על הקיץ. הניוזלטר שלה לא מותיר ספק לגברים שבחבורה, בנוגע למתנת יום האהבה. “ספרי לו שידע מה לקנות לך”, צועק המסר. התמונה מייצרת את הגירוי המתאים לחשוב שביום האהבה רק צד אחד קונה מתנות ושאר הטקסט מדגיש את המחשבה (המתבקשת) שתכל’ס, אישה לא צריכה אף גבר כדי לפנק את עצמה.

מה אהבנו?
נשים שמברכות נשים ב”יום אהבה שמח” זה תמיד אוטופי ומעורר קנאה.


מורנה. קצת אדום בחיים.

לצפייה בניוזלטר