נובמבר 2014: כל מה שהתחדש באקטיב טרייל

עם כניסתה של השנה העברית החדשה, אנו באקטיב טרייל משתדלים לחדש ולרענן, לתקן ולשפץ, ובעיקר לעשות שיהיה לכם נעים. הנה חלק מהעדכונים והחידושים של המערכת שלנו לחודש נובמבר.

חבר מביא חבר

תכנית חבר מביא חבר של אקטיב טרייל

הכירו את התכנית הראשונה מסוגה בישראל בתחום הדיוור האלקטרוני, שמעניקה לכם הטבה בלעדית של מאה שקלים. התכנית מבוססת על גישה שיתופית: אתם משתפים את מערכת הדיוור של אקטיב טרייל ובתמורה, אתם והחבר שהבאתם מקבלים קרדיט של מאה שקלים לשימוש במערכת.

הזמנת החברים מתבצעת ישירות מהמערכת שלנו. אתם יכולים לשלוח הזמנה באימייל, בפייסבוק או בטוויטר. ברגע שהחברים יתחברו למערכת ויהפכו ללקוחות על ידי רכישת חבילת דיוור חודשית, המערכת תזהה אותם כחברים שלכם והחשבונות של שניכם יזוכו.

קראו עוד על תכנית חבר מביא חבר של אקטיב טרייל

שיתוף פעולה עם ענקית התמונות Big Stock Photo

צילום מסך ממאגר התמונות של Big Stock Photo

אנו יודעים כמה עיצוב הניוזלטר חשוב ולכן, יצרנו שיתוף פעולה עסקי עם חברת שיתוף התמונות הגדולה בעולם.

במסגרת שיתוף הפעולה החדש, יכולים לקוחותינו לרכוש תמונות ממאגר התמונות העצום (מעל 16 מליון תמונות) של Big Stock Photo, לייבא אותן ישירות למאגר שלהם במערכת ולערוך אותן. את התמונות ניתן לשלב בקמפיינים השיווקיים, בניוזלטרים ובדפי הנחיתה שיצרתם.

קראו עוד על שיתוף הפעולה עם Big Stock Photo

הוחמרו הגדרות האבטחה במערכת למניעת זיופים

פרופיל שליחה באקטיב טרייל

כחלק מהשירות הנהדר שאקטיב טרייל מציעה, אנו שמים בחשיבות עליונה את עניין האבטחה במערכת שלנו. במסגרת העדכונים האחרונים, נעשו שינויים וכעת לא ניתן ליצור פרופיל שליחה כוזב. פיתחנו פונקציית אישור פרופילי שליחה לחיזוק האבטחה במערכת ומניעת זיופים.

במילים אחרות, אנו מונעים ממשתמשים את האפשרות להתחזות למישהו שהם לא.

במסגרת השינויים, כפתור ה-“customize” הוסר, כך שלא ניתן להזין כתובת אימייל ידנית עבור פרופיל השליחה. כשמשתמש פותח חשבון חדש, יישלח אליו מייל אישור לכתובת בה הוא משתמש בפרופיל השליחה שלו. במייל האישור יופיע קוד אימות, אותו יצטרך להזין במערכת אקטיב טרייל, רק אז יוכל ליצור פרופיל משתמש.

עדכונים ושיפורים נוספים במערכת

• דוח מנהלים: למשתמשים המנהלים כמה חשבונות נוספה האפשרות לראות את כמות הקרדיטים שנותרו להם בדוח המנהלים, הן מבחינת סמסים והן מבחינת דיוור.

• יצירת הודעת סמס: כעת המערכת תזהה ותשמור את פרטי השליחה שלכם במערכת הסמסים המתקדמת שלנו, כך שלא תצטרכו להזין את הפרטים מחדש בכל קמפיין שתשלחו.

• חבילות סמס גם לחו”ל: ניתן לרכוש חבילות סמס לצרפת, גרמניה ומדינות דוברות אנגלית.

• נוספה האפשרות לראות מתי שונו לאחרונה פרטי לקוח בכרטיסייה שלו.

 

אקטיב טרייל עושה את הכל כדי לספק ללקוחותיה את מערכת הדיוור האלקטרוני הטובה בעולם, עם שירות איכותי וחידושים חסרי תקדים.

יש לכם שאלה? רוצים להצטרף? פנו לנציגים שלנו למידע. לחצו כאן ליצירת קשר