על אימפקטיה כבר שמעתם?

הכירו את הכלי שהופך את האימיילים שנשלחים מתיבות הדוא”ל של עובדי הארגון לנשק שיווקי-מכירתי יעיל

הדואר האלקטרוני היה הראשון שחדר לעולם העסקי, ונותר שחקן חזק עד היום. בסקר צרכנים שנערך באוגוסט השנה (2014) על ידי BlueHornet Networks נמצא, כי 69.7% מהנשאלים מעדיפים שהתקשורת איתם תתבצע דרך אימיילים.

דף נחיתה לדוגמה: אימפקטיה

דף הנחיתה של אימפקטיה. עוצב במערכת אקטיב טרייל

נכון להיום, חברות וארגונים אכן מדוורים ללקוחותיהם, באמצעות פלטפורמות דיוור אלקטרוני לשליחת ניוזלטרים, שמגיעים ישירות לתיבת האימייל של הנמענים עם מבצעים, הנחות, עדכונים ומידע שימושי – אך מה בנוגע לאימיילים הארגוניים שלכם?

שילוב של מערכת דיוור מוצלחת, כמו זו של אקטיב טרייל, יחד עם מערכת כמו אימפקטיה, יכול להיות פתרון מקיף לכלל האימיילים שיוצאים מהארגון – גם השיווקיים וגם היומיומיים ברמת הארגון.

מה זה אימפקטיה?

מדי יום נשלחים מאות, אלפי ולפעמים גם עשרות אלפי אימיילים על ידי עובדי החברה. חשבו על האפקט שהייתם יכולים ליצור, אם הייתם ממנפים את המיילים האלו לצרכים שיווקיים, מכירתיים או מותגיים.

הרי לאימיילים ארגוניים יש קרוב ל-100 אחוזי פתיחה! מדובר בחלומו הרטוב של כל מפרסם.

חברת הסטרטאפ הישראלית אימפקטיה (Impactia) לקחה את הנתונים הללו והפכה אותם לקרש קפיצה למיתוג. השירות של אימפקטיה מאפשר לכם להפוך את האימיילים הארגוניים שיוצאים מתיבת הדוא”ל של עובדי הארגון לפלטפורמה שיווקית.

החברה עצמה מגדירה את השירות שהיא מספקת כהעשרת מיילים. בפועל, מדובר בהרבה יותר מכך. אימפקטיה מציעה החדרת מסרים, באנרים פרסומיים, חתימות מיוחדות, קישור לרשתות החברתיות ועוד – בתוך המייל הארגוני.

 

באמצעות שירות מבוסס ענן, אימפקטיה מציעה לכם את האפשרות לרתום את כל העובדים למאמץ השיווקי של החברה ובעצם לנצל את המשאב הקיים והבלתי מנוצל הזה שנקרא אימייל. כלומר, בשליחת מייל רגיל לכאורה, שיוצא מהחברה ללקוחות, ספקים ואחרים, אתם חושפים את אותם נמענים למוצרים, שירותים, פעילויות שונות בחברה, חדשות מהארגון, קידום אירועים וכנסים ותוכן דינמי מרשתות חברתיות.

שימו לב כיצד האימייל שלכם יכול להיראות בעזרת אימפקטיה:

אימפקטיה למיילים ארגוניים

דוגמה לאימייל שנשלח באמצעות אימפקטיה

כל השולח אימייל אחד, כאילו שלח עולם ומלואו

המערכת של אימפקטיה מציעה שירותים רבים, בהם שילוב פשוט ועצמאי של תמונות, טקסטים וקישורים בכל המיילים שיוצאים מהארגון. כל המידע עולה לענן, כך שאין צורך להתקין תוכנה מיוחדת וישנה גישה למערכת בעצם, מכל מקום.

פיצ’ר מעניין נוסף הוא היכולת לבנות קמפיין ייחודי לכל מחלקה בנפרד. למה זה טוב? מחלקות שונות מתמודדות עם נמענים שונים וכפי שכל משווק יודע, יש להתאים את התוכן לנמען. לדוגמה, המיילים שיוצאים ממחלקת השיווק יכולים לקדם את המותג ברשתות החברתיות, אגף המכירות של החברה ישלח מיילים בהם הצעות מיוחדות ללקוחות ומחלקת התמיכה הטכנית יכולה לצרף מדריכים ועזרים נוספים.

עם אימפקטיה אתם יכולים להוסיף קישורים בתוך האימיילים הארגוניים, להניע את הנמענים לפעולה ועל הדרך להגדיל את הטרפיק לאתר או לפרופיל העסקי שלכם ברשתות החברתיות. ועזבו רגע את עניין השיווק, אתם יכולים פשוט להטמיע סרטון שיבדר, יעשיר או יעניין את הנמענים של עובדי החברה – בתוך האימייל.

ולאחר מכן, מערכת הדוחות של אימפקטיה תאפשר לכם לבחון את הנתונים לעומק: מעקב אחר הצלחת הקמפיינים בזמן אמת, קבלת מידע על הקלקות, מאילו מודעות הגיעו ואפילו השוואה בין הקמפיינים השונים.

לסיכום

אימפקטיה מייעדת את שירותיה לארגונים גדולים, משום שככל שיש יותר עובדים לחברה, כך היא מייצרת יותר אימיילים והאפקט שיש לתוספות של אימפקטיה גדול יותר. בין לקוחותיה נמנים מגדולי הארגונים בישראל: בזק, תנובה, אל על, אורנג’, כלל ביטוח, שלמה Sixt ומלונות אפריקה ישראל.

חשבו על זה, מאמצי השיווק והמיתוג נמצאים כיום כמעט בכל מקום, החל בתקשורת ההמונים ועד לאינטרנט ולמובייל. יש ערוץ אחד שלאורך השנים נשאר מחוץ לתחום, והוא תיבות הדוא”ל הארגוני שלנו – ופה המערכת של אימפקטיה נכנסת לתמונה.