10 יתרונות לביצוע סקרים באינטרנט

משנה לשנה ניתן לראות גידול משמעותי בכמות הסקרים באינטרנט. הסקרים הללו משמשים את בעלי העסקים לקבלת תמונה מדוייקת יותר תוך זמן קצר יחסית לסקרי רחוב וטלפון.

לרוב, התשובות שמתקבלות דרך סקרים טלפוניים פחות מדויקות. אם הסקר מפתיע את הלקוח, הוא יענה בדרך כלל במהירות ומבלי להשקיע יותר מדי זמן ומחשבה. כמו כן, סקרים טלפוניים נחשבים למבזבזי זמן ואנרגיה. פעמים רבות הם כוללים זמן שכנוע להשתתפות בסקר, טריקות טלפון, דחייה למועד אחר וחוסר התאמה לקהל היעד של הסקר.

לעומת זאת, סקרים באינטרנט חוסכים לבעל העסק את הזמן והאנרגיה שמתבזבזים בשכנוע של הלקוחות לענות על השאלות. זהו רק יתרון אחד לטובת סקרים באינטרנט – לפניכם עוד 10 כאלה:

1. מהירות

אתם כבר לא צריכים לעמוד ברחוב או להתקשר לעשרות אלפי מספרי טלפון, בתחינה לביצוע סקר “שייארך רק מספר דקות”. בלחיצת כפתור אחת, תוכלו לשלוח עשרות ואפילו מאות סקרים ללקוחות בהשקעה של דקות ספורות בלבד.

2. חיסכון

חברות רבות משקיעות כספים לא מעטים על חברות סקרים שלא תמיד מניבות תוצאות יעילות. ביצוע סקר באינטרנט אינו דורש העסקה של חברה חיצונית או תשלום לסוקרים שיבצעו עבורכם את העבודה.

3. דיוק ברמה גבוהה יותר

סקר אינטרנטי נבחן ונמצא כדרך האפקטיבית והמדויקת ביותר לאיסוף פידבקים מלקוחות בזמן אמת.

4. ניתוח מהיר יותר 

התוצאות מגיעות במהירות וישירות לתיבת המייל שלכם. מערכת משלוח סקרים באינטרנט היא אוטומטית ותבצע את הניתוח עבורכם, אונליין, ללא צורך בהמתנה או בצד ג’.

5. קלות השימוש למשתתף

מילוי סקרים באינטרנט נוח במיוחד למשתמש עקב היכולת להשתתף, להתחיל ולסיים את הסקר בזמן, במקום ובשעה הנוחים ביותר, בשונה מסקר טלפוני או סקר רחוב, שדורשים את נוכחות הנשאל בזמן ספציפי.

6. קלות השימוש לעורך הסקר

כפי שצויין לעיל, משלוח הסקר אינו דורש פעולה מורכבת. למעשה, תוכלו לשלוח לנמענים שלכם סקר תוך מספר דקות, בקלות! משלוח הסקר יתבצע באופן מהיר ישירות אל רשימת התפוצה/הקבוצה הרלוונטית וקבלת הנתונים תתבצע באופן אוטומטי גם היא.

7. קל לעיצוב ומיתוג

ביצוע סקר אינטרנטי קל במיוחד בכל הנוגע לעיצוב ומיתוג. בשונה מסקר טלפוני, סקר רחוב או פנייה אישית, את הסקר האינטרנטי ניתן לעצב בקלות כמושך ושיווקי. בקיצור, חווית המשתמש בסקר טלפוני מהנה יותר מערוצי הסקרים המסורתיים.

8. אמין יותר

ביצוע סקר אינטרנטי יהיה ברוב המקרים אמין יותר מאחר שבשונה מטכניקות אחרות לביצוע סקרים, סקר זה יתבצע בזמנו הנוח ביותר של המשתתף, בשונה מחלופות אחרות, המגדירות זמן ושעה מסוימת לביצוע הסקר.

9. התאמת הסקר למשתתפים (יתרון האוטומציה)  

סקרים באינטרנט יעבירו או יפסיקו את המשתתף תוך זמן קצר יותר מתחילת ביצוע הסקר, כשהמשתתף נמצא מתאים או לא מתאים להמשך המענה על הסקר. כלומר, המשך הסקר יהיה תלוי בתשובות של המשתתף.

אם המשתתפים הדרושים לכם חייבים להיות גברים נשואים, מעל גיל 30, עם ילד אחד או יותר, בכל שלב תבחן המערכת את התשובה ותעצור את המשתתף או שתעביר אותו לשלב הבא. זאת בשונה מהסקר הטלפוני שההתנצלות, הניתוק והמעבר למשתתף הבא תגזולנה ממנו.

10. גמישות

על סקר אינטרנטי ניתן לענות בכל שעה ומכל מקום. הגמישות עבור עורך הסקר והמשתתפים בו גבוהה בהרבה מכל אופציה אחרת לביצוע סקר.