3 סיבות מדוע נמענים אינם פותחים את האימיילים שלכם ואיך אתם יכולים לתקן את זה

זה יהיה לא ראליסטי מצידכם לשאוף לאחוז שיעור פתיחה מושלם עבור הקמפיינים שלכם. מה שאתם כן צריכים לכוון אליו זה יעדים “מחוברים לקרקע” התואמים את הדיוורים הספציפיים שלכם. חשוב לדעת שהטווח המקובל של פתיחת דיוור אלקטרוני הוא בין 15% – 25%.

ignoring emails

כדי לקבל אחוזי פתיחה טובים יותר לקמפיינים שלכם, אתם צריכים לנסות להבין מדוע נמענים לא פותחים את האימיילים שלכם. הבנה זו היא הצעד הראשון לפתרון הבעיה של תוצאות לא מספקות.

הנה שלוש סיבות מרכזיות לשיעורי פתיחה נמוכים של דוא”ל ואיך לפתור אותם:

1. הדיוור שלכם לא מותאם אישית

כדי לפתור בעיה זו, עליכם להתאים אישית את האימיילים שלכם לנמענים. התאמה אישית של שורת הנושא של האימייל, מגדילה את הסיכוי של הדוא”ל שלכם להיפתח בקרוב ל- 26 אחוזים! טוב נו.. זה לא ממש מפתיע שהנמענים שלכם נוטים יותר לפתוח הודעות דוא”ל המיועדות במיוחד עבורם.

לשם כך, אתם יכולים להשתמש בכלי הפרסונליזציה של אקטיב טרייל. כלי זה מאפשר לכם לשנות את שורת הנושא, כותרת, גוף ותמונות המייל כך שהוא יהיה מתאים לכל נמען או קבוצת נמענים.

פרסונליזציה מאפשרת לכם להוסיף באופן אוטומטי את השם או פרטים אישיים אחרים שברצונכם לכלול בשורת הנושא. תוכלו להגדיר פרמטרים נוספים כדי להתאים אישית את הקמפיינים שלכם- לדוגמה, ניתן להגדיר תמונה הפונה לתושבי מקום מסוים. המערכת תתאים באופן אוטומטי את התמונה לכל נמען אשר מתגורר במקום זה.

2. זמן שליחה לא נכון

העיתוי של שליחת קמפיינים הוא גם גורם קריטי לשאלה אם הם ייפתחו או לא. אם בחרתם לשלוח את הקמפיין שלכם כאשר הנמענים לא מול מחשב או נייד, ישנים, מתארגנים או בעיצומו של יום עבודה- הדיוור שלכם פשוט ישב לו זמן רב בתיבת הדואר של הנמענים, יידחק לאט לאט על ידי מיילים אחרים והנמענים שלכם פשוט יתעלמו ממנו.

אז, נשאלת השאלה מתי הזמן האידאלי לשלוח דיוורים אלקטרוניים? התשובה היא: זה תלוי מי הם הנמענים שלכם. לתעשיות שונות יש כמובן מגוון זמני פתיחה אופטימליים שונים. אתם לא יכולים לחזות את הזמן לבד ולכוון את השליחה בדיוק לזמן הנכון כך שיפתחו את הדיוורים שלכם, זה יותר בגדר ניחוש. כך שאתם ללא ספק זקוקים לכלי שיכול לעשות את זה עבורכם.

אתם יכולים להפעיל את הפיצ’ר המהפכני של המערכת שנקרא פרדיקטיב דליוורי, כך שאתם לא צריכים יותר לנחש את הזמן הטוב ביותר לשליחה. הפיצ’ר הזה מאפשר לכם לחזות את הרגלי פתיחת הדוא”ל של הנמענים שלכם בהסתמך על יכולות הביג דאטה של המערכת, הוא מנתח את ההיסטוריה של פתיחת האימיילים עבור כל אחד ואחד מהנמענים ולאחר מכן הוא ישלח את הקמפיין בזמן הטוב ביותר, עבורם.

3. הדיוורים שלכם מגיעים לספאם

סיבה נוספת מדוע הדיוורים שלכם לא נקראים היא שכנראה האימיילים המושקעים שלכם סיימו בתיבת הספאם של הנמענים. גם אם אתם לא ספאמרים (ואנחנו יודעים שאתם לא…!) המיילים שלכם יכולים להיות מסוננים על ידי ספקיות הדוא”ל (זוכרים… DMARC??) בגלל שהם כתובים בצורה לא טובה או בגלל בעיה בקוד ה-HTML.

גוגל הודיעה על שינוי במדיניות האבטחה שלה כדי למגר את תופעת ה-SPAM, כך שאימייל שאינו מאושר כראוי באמצעות הטכנולוגיות שהותקנו, ייחסם ולא יגיע ליעדו.

על מנת להבטיח שהמיילים שלכם לא יגיעו לספאם אלא לתיבת הדואר הנכנס של הנמענים, רצוי לרכוש דומיין משלכם ולהשתמש במערכת כמו אקטיב טרייל המבצעת בדיקות מקיפות על כל אחד ממסעות הפרסום טרום שליחה.

לסיכום,

שורות נושא גנריות וללא התאמה אישית, תזמון לא נכון והפרת חוקי האנטי-ספאם הן שלוש הסיבות העיקריות מדוע נמענים מתעלמים מהאימיילים שלכם. כדי לשפר את אחוזי הפתיחות שלכם, אתם צריכים לייעל את מערך האימייל מרקטינג שלכם באמצעות הטקטיקות הבאות:

1. התאמה אישית מתקדמת של הודעות הדוא”ל שלכם (שורות נושא שונות, פנייה אישית)

2. שליחת קמפיינים בזמן הנכון באמצעות כלי לחיזוי זמן שליחה (פרדיקטיב דליוורי)

3. התאמה לתקנות האנטי-ספאם (רכישת דומיין משלכם, שימוש במערכת דיוור שעומדת בתקנים המחמירים)

בהצלחה!

קריאה מומלצת נוספת:

רוצים עוד מידע על הגולשים שלכם? ככה תבקשו אותו מהם

איך לפלח נמענים? כך תדוורו לנמענים בדיוק את מה שמתאים להם

גברים ממאדים, נשים מנגה: חשבתם פעם לפצל שליחת מיילים לפי מין הנמען?