איך להשתמש במערכת האוטומציות #2: סדרת אוטורספונדרים מומלצת לחברות B2B

התחלתם לשחק כבר במערכת האוטומציות החדשה שלנו? אין זמן טוב יותר מההווה!

במאמר הבא נלמד אילו מיילים כדאי לשלוח ללקוחות חדשים של מערכות B2B באוטומציית הדרכה והיכרות של המערכת שלכם.

אתם מוזמנים לשלוח כל מייל נוסף במסגרת האוטומציה אבל אלו מיילים שאנחנו חושבים שהם Must כאוטורספונדרים ללקוחות חדשים במערכות B2B:

מייל #1 תודה שהצטרפת אלינו

המייל הראשון אחרי כל הרשמה למערכת צריך להיות מייל "תודה שנרשמת". במייל זה כמובן הודו למצטרפים החדשים שלכם שבחרו בכם תתארו קצת על המערכת שלכם. בנוסף, הסבירו על האימיילים שאתם הולכים לשלוח למצטרפים החדשים שלכם בתקופה הקרובה, כדי שימשיכו ויעקבו אחריהם.

אל תשכחו לשים את כל הקישורים הרלוונטיים לאתר שלכם. המייל הראשון שאקטיב טרייל שולחת באוטומציית ה Training שלנו:

תודה רבה

מייל תודה נוסף בעובד באותו עיקרון ומסביר איזה מיילים הנמענים של הניוזלטר הולכים כעת לקבל ממערכת eMarketer (חברה שמפיקה דוחות ונתונים בנושאי שיווק) :

emarketer

מייל #2 – הזמנה לוובינר

אתם עושים וובינר חודשי על המערכת שלכם או שצילמתם וובינר והעליתם אותו לאתר שלכם או ליוטיוב?

כמובן שכל לקוח חדש שלכם חייב לדעת על האפשרות לצפות בוובינר או להשתתף בו!

שלחו מייל עם הפניה לוובינר שלכם ועדכנו את הלקוחות שלכם היכן ניתן ליצור אתכם קשר. חשוב לתת ללקוחות שלכם להרגיש שיש להם עם מי לדבר, במיוחד כאשר מדובר בחברות B2B. הוובינר הוא צורה מצוינת להכיר את המערכת שלכם ללקוחות ולהסביר להם איך לעבוד איתה. מעבר לזה הוובינר הוא צורה מצוינת לפנות ללקוחות שלכם באופן אישי יותר.

על ידי מייל הזמנה לוובינר אתם פותחים עם הלקוחות במערכת יחסים ונותנים להם גם להרגיש בנוח לפנות אליכם.

הנה המייל שאנחנו שולחים באוטומציה להזמנה לוובינר:

מייל וובינר

והנה מייל של פלטפורמת NewsCred שמזמין לקוחות שלה לוובינר. המייל מסביר למה כדאי להצטרף לוובינר הבא ומה הולכים ללמוד במסגרתו:

NewsCred

מייל #3, מייל #4, מייל #5-  הכר את הפיצ'ר

אוטומציית Training נועדה להעניק ללקוחות חדשים או לנרשמים לתקופת ניסיון הכרות מלאה ושלמה ככל האפשר עם המערכת שלכם ומה שיש לכם להעניק במסגרתה.

בוודאי ובוודאי יש לכם מגוון פיצ'רים, יכולות ואפשרויות מתקדמות במערכת שלכם שהשקעתם בהם הרבה ואתם חייבים להציג אותם בפני הלקוחות שלכם, אחרת כל ההשקעה הזאת תלך לאיבוד.

השקיעו במייל מפורט על כל פיצ'ר גדול. כתבו מה הפיצ'ר הזה יכול לתרום ללקוחות שלכם והסבירו כיצד להפעיל אותו במערכת שלכם.

כאן לדוגמה, מייל שאנחנו שולחים במסגרת אוטומציית הטריינינג, המסביר על מערכת דפי הנחיתה שלנו ואיך לבנות דף נחיתה באקטיב טרייל:

מערכת לעיצוב דפי נחיתה

אם יש לכם כמה פיצ'רים חשובים שאתם רוצים להציג בפני הלקוחות שלכם, אל תסתפקו במייל אחד. שלחו כל כמה ימים מייל עם פיצ'ר חדש. יכול להיות שיש לכם לקוח שיותר מעניין אותו פיצ'ר אחד ובשני הוא בכלל לא משתמש, אתם רוצים לתת ללקוחות את האופציה לקרוא על כל הפיצ'רים שלכם, שידעו להשתמש במה שהם צריכים וכדי שלא יסתבכו.

הנה דוגמה של מיילים ששולחת חברת Snappa לעיצוב תמונות ואימג'ים, באוטומציה שלה ללקוחות חדשים. המייל כולל קישור לסרטון המסביר על איך להשתמש באחד הפיצ'רים המרכזיים שלה:

Snappa

מייל #6 תוכן רלוונטי ללקוחות שלכם

אם אתם מנהלים בלוג איכותי באתר שלכם ויש לכם טיפים ומאמרים מעניינים לשלוח ללקוחות שלכם, זה הזמן והמקום. זכרו שמדובר בלקוחות חדשים שלכם שלא מכירים את התכנים שלכם ואת הבלוג. אספו את התכנים שאתם הכי חושבים שהכי יכולים לעזור למתחילים או שבכלל, הם התכנים הכי טובים שלכם ושלחו אותם במסגרת אוטומצית ההיכרות עם המערכת שלכם.

אתם יכולים לשלוח מקבץ של לינקים למאמרים שלכם או ליצור מאמר במיוחד למייל זה.

הנה מאמר "טיפים" שאנחנו שולחים במסגרת האוטומציה:

טיפים

מייל מאמרים שחברת CoSchedule שולחת ללקוחות שלה במסגרת האוטומציה שלה:

Coschedule

מייל #7- תקופת הניסיון שלכם מסתיימת עוד 3, 2, 1..!

ברוב המקרים אוטומציית ה-Training, ההיכרות עם המערכת שלכם, תישלח ללידים החדשים שלכם שנרשמו לתקופת ניסיון במערכת שלכם, אשר ברוב המקרים אורכת 30 יום.

לאחר שתעשו בדיקה אם הלידים האלה הפכו ללקוחות משלמים כבר או לא, שילחו לכל מי שעדיין לא הפך ללקוח קבוע שלכם תזכורת על סיום תקופת הניסיון.

שלחו מספר תזכורות בנושא, שבוע לפני, שלושה ימים לפני, וביום שתקופת הניסיון מסתיימת. או לחילופין שבועיים לפני, יומיים לפני וביום שהיא מסתיימת. בכל אופן אל תשכחו לתזכר את הנמענים שלכם ש"אוטוטו וזה מסתיים" ושאתם לא רוצים שזה ייגמר ככה!

בתזכורות האלו הזכירו גם שוב על הפיצ'רים המרכזיים שלכם. כך למשל מייל התזכורת שלנו 14 יום לפני:

עוד 14 יום

אימייל הצעה מיוחדת לקראת סיום תקופת הניסיון:

Shareist

עכשיו שאתם יודעים איך לבנות אוטומציית היכרות כמו שצריך, אתם יכולים להיות רגועים. ברגע שתבנו את האוטומציה ותפעילו אותה, תוכלו להיות בטוחים שהלידים שלכם עוברים טיפול מסור ובטוח.

התחילו לבנות את האוטומציה.

צפו בדוגמאות של אוטומציות שניתן לבנות במערכת אקטיב טרייל.