איך הופכים כל דולר ל-40 דולר? הפודקאסט שכל מנהל שיווק חייב להאזין לו

“הבנה נכונה של מסע לקוח ובניית נקודות מפגש מדוייקות עמו, משפרות בצורה ניכרת את יכולות השיווק והמכירה”, אומר מנכ”ל אקטיב טרייל, נאור מן בפודקאסט שמוקדש כולו ליצירת תהליך מרקטינג אוטומיישן. “אם לקוח מסוים צפה ברכיב תוכן כמו סרטון פרסומת או מודעה בפייסבוק, אנחנו יודעים שהוא נמצא בתחילתו של משפך המכירות ויש לטפח אותו עד שיבשיל, אבל אם אותו לקוח הוריד את קטלוג החברה וצפה בעמוד המחירון באתר האינטרנט – סימן שהוא כבר בשל לרכישה וכדאי להפנות אליו את אחד מנציגי המכירות או להציע לו הצעת ערך טובה, מרקטינג אוטומיישן, יכול לספק המון מידע על תהליך קבלת ההחלטות של הלקוחות בכל רגע נתון”.

בניגוד למה שנהוג לחשוב, הגודל לא משנה כאן. החשיבה השיווקית האסטרטגית היא הבסיס לניצול מושלם של הטכנולוגיות המתקדמות הללו. תכנון מסעות לקוח הוא בדיוק המגרש בו עסקים קטנים יכולים לנצח את העסקים הגדולים גם בלי מחלקת שיווק ענקית. “אנחנו רואים עסקים שרושמים החזר השקעה גבוה יותר עם שיווק חכם ופרסונלי, אבל רוב העסקים בישראל עדיין לא שם לצערי. אני באמת מאמין שזה רק עניין של זמן, כי בעתיד יהיה קשה לעבוד אחרת. כבר ראינו שבניית מסעות לקוח חכמים הופכת כל דולר ל-40. דווקא עכשיו המציאות העסקית הנוכחית מלאה הזדמנויות לעסקים קטנים ומי שיזהה אותן ראשון – ינסוק מעלה”.

להאזנה לפודקאסט המלא: