לקוח במוח – הכירו את שרה רובין אשרי

זוכרים את פינת המוח שלנו? יותר נכון לקוח במוח – הטיפים וההמלצות הכי שוות של מנהלי השיווק בעולם מסעות לקוח ואימייל מרקטינג? אז תכירו את שרה רובין אשרי, רכזת דיגיטל ישראל באגף התקשורת באיחוד הצלה. הסיפור שלה הוא ייחודי כי איחוד הצלה לא מוכרים כלום. למעשה, התקווה שלהם היא שלעולם לא תצטרכו אותם, אבל אם כבר שאלתם – מעל  6,200 מתנדבים בכל הארץ, מכל המגזרים והדתות, מעל ל 1000 אופנולנסים, 50 אמבולנסים ומערך קהילתי שלא היה מבייש ארגון ממשלתי – מוודאים שכל קריאה רפואית תקבל מענה של חובשים ופרמדיקים תוך פחות משלוש דקות והכל נעשה כדי להציל חיים. איך הם מצליחים? מתרומות ולב פתוח מכל רחבי העולם. 

למי שלא מכיר את איחוד הצלה, מדובר בצבא הכתום שמסתובב ברחבי הארץ ומטפל בכל המגזרים, בכל הדתות ובכל התרבויות בשנת 2021 טיפל הארגון ב-675 אלף איש ומאז הקמתו ב-2006 טופלו 5 מיליון מקרים. מלבד הצי התחבורתי, לאיחוד הצלה יש ניוזלטר די מצליח המגיע למאות אלפי תושבים. זאת לא משימה קלה בכלל, כי הארגון מטפח כל קהל יעד אפשרי ולכל אחד מהם שפה וסגנון פניה שונה.

שרה, איך בעצם בונים ניוזלטר אחד שמתאים לכולם?
לפני הכל, משלבים את המציאות היומיומית הישראלית שכולנו מכירים ומתחברים. זה יכול להיות נושאים שעל סדר היום, אקטואליה או RTM כמו טיפים ומדריכים מעולם הרפואה. המטרה העיקרית של הניוזלטר שלנו היא לאתר עוד תורמים פוטנציאליים שיוכלו להבטיח את המשך הפעילות של איחוד הצלה ולממן עוד פרויקטים קהילתיים מצילי חיים.

 


רובין אשרי. לממן עוד פרויקטים קהילתיים מצילי חיים

ואיך פונים גם לתורם פוטנציאלי מרעננה וגם לחרדי מבני ברק?
מדייקים את מהות הפניה. אני תמיד אשמור על סגנון שפה נקי ומכבד ואבין את כל הרגישויות הנלוות לתרבות מסוימת. לא נראה תמונות או כותרות שעלולות לפגוע או להביך מגזר מסוים. אני מתרכזת בלהעניק תוכן ערכי שבהחלט שווה קריאה.

מה לגבי העיצובים והשפה המיתוגית?
היא מאוד חשובה לנו ואנחנו משקיעים בה מאמץ גדול. חשוב לנו לייצר בידול כדי שהקוראים יזהו אותו ויתחברו אלינו. למרות שאנחנו לכאורה לא משווקים שום מוצר, יש לנו תחרות גדולה ומתוקשרת ולכן אני מקפידה שכל קמפיין שלנו יעבור אישור של מומחה UX-UI.

איזה טיפ היית נותנת לקולגות שלך?
תמיד לפתוח בהנעה לפעולה. זאת נקודת פתיחה מצוינת כשיש לך מגוון רחב של קהלי יעד שונים. כשאני קוראת בכותרת לתרום לארגון, אני מוודאה שהגולשים מקבלים תמריץ הולם וראוי כבר בהתחלה. בל”ג בעומר ביקשנו תרומות לרכישת אמבולנסים וצירפנו ברכת רב לעילוי נשמות קרובי משפחה שנפטרו. זכינו לשיעורי פתיחה מצוינים.

אפרופו דת, איך המגזר החרדי מקבל את המייל שלכם?
רובם נחשפים להודעות שלנו מהדסקטופ ומי שפותח, מתייחס מאוד ברצינות למיילים שלנו. חלקם אף מגיב לנו בשאלות חוזרות ונותן משוב על המסרים. זה מחזק את הדיאלוג שלנו גם עם המגזר החרדי שמהווה כמעט 30% מהלקוחות שלנו.