נובמבר באקטיב טרייל: כל החידושים שיעזרו לכם להתכונן לחודש הקניות

זה אמנם לקח נצח (נשבעים שלרגע חשבנו שהם לא ייגמרו לעולם) אבל חגי תשרי סוף סוף מאחורינו! ואנחנו בעיצומו של חודש נובמבר – חודש הקניות הגדול בשנה 🥳

בגלל שממש בא לנו שהשנה תשברו את כל שיאי המכירות שלכם אונליין, עבדנו קשה כדי לשפר את המערכת ולעזור לכם להגדיל את מחזור העסקאות שלכם, והחודש אנחנו גאים להציג לכם את כל החידושים שיאפשרו לכם להגיע לכמה שיותר נמענים בצורה פשוטה, נוחה וקלה מתמיד.

כל מה שנשאר לכם לעשות זה לעבוד על תוכן ומבצעים מעולים מתמיד ו…יאללה, להעיף את כל המלאי בקצב שיא 😎

1. כשאקטיב טרייל פוגשת את הסושיאל – סיפור אהבה נולד!

מעתה תוכלו לחבר את פעילות האימייל מרקטינג שלכם באקטיב טרייל ישירות לעמודי הפייסבוק והאינסטגרם שלכם ולהריץ קמפיינים רב ערוציים שיאפשרו לכם להגיע לנמענים שלכם גם בסושיאל בזמן המדויק ביותר.

תוכלו להשתמש באינטגרציית הסושיאל החדשה שלנו כדי לעודד לקוחות שנטשו את העגלה שלהם בחנות האונליין, להשלים את הרכישות. להציע הטבות מיוחדות ללקוחות שלא ביקרו בחנות תקופה מסוימת ואפילו לנסות לשכנע נמענים שהסירו עצמם מרשימת התפוצה להירשם שוב, באמצעות טרגוטים מדויקים ובכמה קליקים בודדים. בקיצור – בוננזה!

למדו עוד על האינטגרציה >>

2. עולים שלב באבטחה: DMARC – תקן השליחה של גוגל שאתם חייבים להכיר

אם היינו אומרים לכם שיום אחד כל המיילים שעבדתם עליהם, האוטומציות שבניתם וכל פעילות האימייל מרקטינג שלכם – פשוט לא תגיע ליעד שלה (כלומר תיבת האינבוקס של הנמענים שלכם), מה הייתם עושים?

כנראה שמאוד נבהלים. כדאי להכיר שתקן DMARC שנועד למזער שליחה של ספאם, עלול לסכן את העבירות של המיילים שלכם, אלא אם תדאגו לעדכן אותו ולפעול ליישומו.

אל תדאגו, זה רק נשמע קצת מסובך, בפועל זה מאוד פשוט ואנחנו פה כדי לעזור לכם להבין הכל וכמובן – גם ליישם.

למאמר שיסביר לכם הכל >>

3. פתחו יומנים: זה הזמן להוסיף למיילים שלכם סנכרון אוטומטי ל-Calendar

מתכננים מבצעים סופר מיוחדים? רוצים להזמין את הנמענים שלכם לאירוע מכירות מיוחד, או אולי לאיזה וובינר? מהיום תוכלו להוסיף למיילים שלכם את פיצ’ר הסנכרון של אקטיב טרייל ליומנים וככה להפוך את החיים של הלקוחות שלכם להרבה יותר קלים; קליק קטן והאירוע שעליו אתם מדברים יתווסף ליומנים שלהם באופן אוטומטי.


*את הפיצ’ר ניתן למצוא תחת “בלוקים” בשלב 3 של יצירת קמפיין אימייל.

4. Timing is everything – הוסיפו ספירה לאחור בקמפיינים שלכם

הבלוק החדש שלנו הוא בעצם פיצ’ר קטן שעושה הבדל גדול! מתכננים קמפיין הנחות לזמן מוגבל?  בלוק טיימר יעזור לכם להבליט את המסר ולהניע את הנמענים לממש את ההנחה ובזמן!


*את הפיצ’ר תוכלו למצוא תחת “בלוקים” בשלב 3 של יצירת קמפיין אימייל.

5. היעד הבא: העסק שלכם! קבלו כפתור ניווט אוטומטי באמצעות Waze

נכון שהקורונה חינכה את כולנו לעשות הכל אונליין, אבל עכשיו – כשמדינת ישראל לומדת לחיות לצד המגיפה – אנחנו מניחים שיש לא מעט לקוחות שרוצים (או צריכים) להתייצב פיזית בעסק שלכם או להגיע לאירועים שאתם מתכננים. אז כדי לעזור להם לנווט בצורה הכי פשוטה ונוחה, הוספנו כפתור ניווט אוטומטי שמתחבר ל-Waze ומאפשר להם בקליק אחד לקבל את הוראות הניווט ליעד. שיפור קטן, שיגביר את התנועה לעסק או לאירוע – בוודאות.

כדי להתנסות בפיצ’ר הקליקו על עורך הקישורים בשלב “עיצוב הקמפיין” (שלב 3) ובחרו בסוג הלינק את האופציה הרצויה:

6. מ’נשמע בשירות הלקוחות: הוסיפו למיילים קישור ישיר לוואטספ העסקי שלכם

יש לכם וואטספ עסקי דרכו אתם נותנים שירות ללקוחות? מהיום תוכלו להוסיף לקמפייני המיילים שלכם כפתור שיפנה את הנמענים ישירות אליו. באמצעות הפיצ’ר תוכלו להפוך את העסק שלכם לזמין יותר עבור הלקוחות שלכם, לקצר את זמני המתנה ולהגדיל את סך המכירות שלכם.

כדי להתנסות בפיצ’ר הקליקו על עורך הקישורים בשלב “עיצוב הקמפיין” (שלב 3) ובחרו בסוג הלינק את האופציה הרצויה:

זהו חברים, כמו שאתם יכולים לראות – אוקטובר היה חודש עם הרבה התרחשויות מרגשות עבורנו. כרגיל, אנחנו ממשיכים לעבוד קשה עבורכם ונמצאים פה בשביל כל מה שאתם צריכים.

וכמו תמיד, אם יש לכם שאלות בנוגע לאחד העדכונים או בכלל, אתם מוזמנים לפנות אלינו במספר 03-6885050 או לכתוב לנו ונשמח לסייע!