שופינג אי אל, בלאק פריידי וסייבר מאנדיי 2021: טירוף הקניות סוחף גם את עולם העסקים והייטק

חגי הקניות שופינג אי אל, בלאק פריידי וסייבר מאנדיי 2021 ממש מעבר לפינה. אפשר כבר להריח באוויר את הגשם שנובמבר 2021 עתיד להמטיר עלינו, גשם שכולו מבצעים מטורפים, קופונים שווים והטבות מדהימות שממש, אבל ממש, לא כדאי לפספס, בוודאי אם אתם בעלי עסקים, יזמים או סטאראפיסטים.

https://pixabay.com/

נכון, חגי קניות כמו בלאק פריידי או שופינג אי אל מזוהים יותר עם מבצעי בגדים, תכשיטים, רהיטים, איפור, צעצועים, מוצרי חשמל וספרים, אבל בשנים האחרונות חגי הקניות לא פוסחים על אף מגזר ולא מקפחים אף תחום או נישה, ונראה כי בימי קניות אלו יש משהו עבור כל אחת ואחד, כן, גם עבור בעלי עסקים, חברות טכנולוגיה, סטארטאפיסטים ויזמים, כמוכם.

פתחו יומנים: מתי חלים חגי הקניות שופינג אי אל, בלאק פריידי וסייבר מאנדיי ב-2021?

ימי הקניות הגדולים מרוכזים כולם בחודש נובמבר 2021. אז אווררו את כרטיס האשראי שלכם, פתחו את היומן הדיגיטלי ותנעצו את התאריכים הבאים:

  • שופינג אי אל – מי שאינו יודע מה זה שופינג איי אל זהו יום הקניות הישראלי המקומי, והוא חג קניות שכולו כחול לבן. המסורת התחילה אי שם בשנת 2014 על ידי גוגל ומאז הצטרפו לחגיגה גופים ישראלים נוספים. במהלך חג הקניות שופינג אי אל ממתינים לכם שפע של קופונים, מבצעים והטבות לשירותים ישראליים וכן למוצרים שיוצרו כאן אצלנו בישראל. הכול נגיש וזמין גם אונליין

מתי שופינג איי אל? – 9-10 בנובמבר 2021

https://www.shoppingil.co.il/

  • בלאק פריידי – מקורו של חג הקניות הוא בארצות הברית. הוא חל ביום שישי שבין חג ההודיה לבין חג המולד, עת האמריקאים מסתערים על החנויות כאילו אין מחר, כדי לרכוש מתנות לחגים עבור חברים וקרובים. בבלאק פריידי ניתן למצוא מבצעים, הטבות, הנחות וקופונים בכל מקום, ולא רק בארצות הברית. החג האמריקאי הזה אומץ מזמן על ידי העולם כולו, וכל הטוב הזה יהיה זמין גם אונליין.

מתי בלאק פריידי? – 26 בנובמבר 2021

https://pixabay.com/

  • סייבר מאנדיי הוא עוד חג קניות שמקורו בארץ ההזדמנויות הבלתי מוגבלות – ארצות הברית, והוא מתקיים בכל שנה ביום שני שלאחר חג ההודיה. הדגש של חג זה הוא, הסייבר, קרי: יום קניות חגיגי ייעודי לרוכשים ברשת. המסורת החלה בשנת 2005 בארה”ב והתפשטה כאש בשדה קוצים ביום שרבי גם למדינות אחרות עד כי כיום חוגגים את סייבר מאנדיי בכל מקום ברחבי הרשת. גם ביום חג זה יש מבחר עצום של מבצעים, הנחות, קופונים והטבות שממתינים לקונים הישראליים במרחב הדיגיטלי.

מתי סייבר מאנדיי? – 29 בנובמבר 2021

https://pixabay.com/

בעל הבית השתגע: תראו מה ממתין לסטארטאפים, להייטק ולבעלי עסקים בחגי הקניות 2021

חגי הקניות שופינג אי אל, בלאק פריידי וסייבר מאנדיי 2021 הם הזדמנות נהדרת עבור סטארטאפים, חברות הייטק ובעלי עסקים. מחירי מוצרים ושירותים שיכולים לקדם, לייעל ולהעשיר את החברה, את בכיריה ואת עובדיה  – יורדים באופן משמעותי, לעיתים נחתכים בחצי, וניתן למצוא שירותים ומוצרים מדהימים החיוניים לעסקים וחברות במחירים מצחיקים ממש.

כדי שלא תצטרכו לבזבז זמן יקר בשיטוטים וחיפושים אחר מבצעי שופינג אי אל, בלאק פריידי וסייבר מאנדיי, החלטנו באקטיב טרייל לרכז עבורכם מגוון רחב של “מציאות” במקום אחד, אז גזרו ושמרו כי עושה רושם שבעל הבית השתגע!

דומיין דה נט – חברה המספקת מגוון שירותי תשתית דיגיטליים לעסקים וחברות, לרבות רישום דומיינים, שירותי אחסון אתרים, אנטי  וירוס, פתרונות אבטחה ועוד. 

  לרגל חגי הקניות מציעה דומיין דה נט הנחה מיוחדת: תעודת SSL RAPID 

.בעלות של 87 ש”ח לשנה ראשונה במקום 130 ש”ח, בתוקף עד ה-9.12.21 

  • Canva – קנווה היא אחת הפלטפורמות המובילות בעולם לעיצוב תוצרים גרפיים, הזמינה לשימוש אונליין. ניתן לעצב בעזרתה
  • מסמכים, באנרים, תמונות, פוסטים לרשתות חברתיות ועוד ברמת עיצוב גבוהה מאוד. חלק ממוצרי Canva הם חינמיים לגמרי ואחרים כרוכים בתשלום, למשל: Canva Pro או Canva for Enterprise.

לרגל חגי הקניות מציעה Canva הנחה מיוחדת: 20% הנחה ברכישת Canva Pro

  • חשבונית ירוקה – חשבונית ירוקה היא בית תוכנה שפיתח מערכת חיוב תשלומים, סליקת אשראי, קבלות וחשבוניות חתומות דיגיטליות ועוד פיצ’רים החיוניים לניהול ההיבט החשבונאי בחברות ובעסקים, כאשר החברה חרטה על דיגלה פיתוח פתרונות אקולוגיים וירוקים.

לרגל חגי הקניות מציעה חשבונית ירוקה הנחה מיוחדת של 30 ש”ח ברכישת מנוי שנתי באמצעות קוד הקופון active30

והינה בתוקף עד ה-31.12.21

אלמנטור– היא פלטפורמה מובילה לבניית אתרי WordPress

ללא צורך בתכנות. עם היצע רחב של פיצ’רים, אלמנטור מאפשרת לכולם לבנות את האתר שהם תמיד חלמו עליו.

לרגל בלאק פריידי הם מציעים עד 50% הנחה על התכניות השונות.

דילים, הנחות וקופונים לסטארטאפים, להייטק ולבעלי עסקים בחגי הקניות 2021

המועדים הרשמיים של חגי הקניות שופינג אי אל, בלאק פריידי וסייבר מאנדיי אמנם חלים בתאריכים שציינו כאן למעלה, אבל שועלי קניות ותיקים ומנוסים יודעים שניתן למצוא חלק ניכר מהמבצעים, ההטבות וההנחות של ימי הקניות החגיגיים כבר כמה ימים לפני התאריכים הרשמיים, ובמשך כשבוע לאחר יום הקניות הרשמי.

https://pixabay.com/

הסיבה לכך היא שהחברות אשר משתתפות בימי הקניות מנסות לפזר את העומס והלחץ המטורפים בימים אלו וכך למנוע עיכובים פוטנציאליים במשלוחים. אז זכרו את נובמבר: המקדימים לרכוש – זוכים, אבל אל דאגה יש מציאות, הנחות, הטבות ומבצעים גם למאחרים.