4 דוגמאות נהדרות למייל ‘ברוכים הבאים’

אם הגעת לפה, כבר הבנת שמייל ‘ברוכים הבאים’ הוא אחד המיילים הכי חשובים במסע הלקוח הדיגיטלי. שיעורי הפתיחה הגבוהים לא מותירים מקום לספק: כל מותג חייב להשקיע ברושם הראשוני שנוצר עם כל לקוח בנפרד. איך המותגים הגדולים עושים את זה? הנה כמה דוגמאות שיעניקו לך השראה.

Zocdoc

האתר שמציע הזמנת רופא אונליין בכל רחבי ארה”ב מקפיד לברך את מבקריו באופן אישי ולהציג להם במייל ברור את התועלות החזקות ביותר שיש ביכולתו להציע. המייל מזמין, שומר על שפת המותג ובעיקר קליל – גם אם מדובר בנושא כבד כמו בריאות או התמודדות עם מערכת הבריאות.

Wix

חברת Wix לא מחכה הרבה כדי ללמד את לקוחותיה איך לבנות אתר באופן יצירתי ואיך להשיג בולטות שיווקית שתוביל להגדלת המכירות. המייל של Wix מגיע לכל לקוח שניות לאחר ההרשמה ופותח מסע לקוח שלם המלווה כל עסק בדרך אל בניית האתר העסקי החדש.

SAXX

מותג התחתונים SAXX מוודא שלקוחותיו מרגיש מספיק נינוחים כדי להודות על רכישה טובה. ואם לא, אז שידעו שיש להם אחריות מלאה על המוצרים גם אם נלבשו קודם. אה כן, ולא שכחו לתת קופון הטבה לרכישה הבאה.

Monday

מי לא מכיר את הצבעים הבוהקים של מאנדיי, תוכנה לניהול פרויקטים ארגוניים. מאנדיי מקפידה לשלוח מייל ‘ברוכים הבאים’ לא רק למי שנרשם לתוכנה בפעם הראשונה, אלא גם לכל מי שנרשם לפיצ’ר. בשל העובדה כי מדובר במערכת טכנולוגית, מאנדיי מעניקה את כל אפשרויות התמיכה שרק ניתן לחשוב עליהן.