זה כל הסיפור: 3 דוגמאות לסטוריטלינג מנצח

אם הגעת עד לכאן ודאי כבר הבנת שסטוריטלינג מנצח הוא הזדמנות נהדרת להעצים את המותג שלך ולייצר סביבו עניין וחיבור עם הלקוחות. כן, סיפור טוב עושה את העבודה ולא בכדי המותגים הגדולים משקיעים משאבים רבים בחשיפתו לקהלי יעד רבים ככל האפשר. השאלה הגדולה היא כעת: מאיפה להתחיל? ואחרי שנמצא הסיפור הנכון, איך לספר אותו כדי שיהפוך לנכס ארוך טווח?

אם טרם התחלת, מצאנו עבורך כמה דוגמאות מעניינות שיעניקו לך השראה:

המהפכה של ליברה

חברת הביטוח ליברה רוצה להיזכר כמי ששינתה את העולם (לפחות את זה שהכירו סוכני הביטוח והמבוטחים).  לא עוד תאגידי ענק מנוכרים שגובים פרמיות גבוהות עבור פוליסות בסיסיות, אלא יותר חברה שמביטה למבוטחיה בעיניים ומפגינה אחריות כלפיהם. הסיפור של ליברה הוא מהפכה בפני עצמה, והיא מכוונת נגד הדינוזאורים ששלטו בשוק הביטוח משחר הימים. סוכן ביטוח? בליברה הכל ניתן לרכישה בדיגיטל. ניהול סיכונים חשדני ויקר? כמה שאלות ויש לך ביטוח, בלי לעשות עניין. ממש דוד נגד גוליית.
אז מה הפלא שהסיפור מצליח להוליד הכנסות גבוהות, רווחים מרקיעים ובעיקר דעת קהל חיובית שמאפיינת את המותגים המובילים והוותיקים בקטגוריה?


ליברה. מותג שבא לשנות באמצעות סיפור מנצח של דוד נגד גוליית (צילום מסך)

תנובה משקיעה במשפחה

חלב טרי? גבינות טעימות ופריכות? הסיפור של תנובה הוא גדול יותר ומשווק לנו זמן איכות עם המשפחה. אם גבינת הקוטג’ המפורסמת מסמלת בית ישראלי, אז המשפחה הישראלית חייבת להתכנס בכל ערב עם הגבינות המוכרות, הסלטים, הלחמים ושאר החיוכים בין האחים. כדי להעביר את המסר טוב יותר, נבנה פורטל שלם מלא בהמלצות, רעיונות, חוויות והצעות לזמן איכות משותף סביב מוקד החיבור המוכר והאהוב על הישראלים: ארוחת הערב המשפחתית.
התוצאה: פורטל מרתק במיוחד שמחזק משפחות ורץ כבר מספר שנים.


תנובה לא מייצרת רק גבינות, גם רגשות וחוויות משפחתיות (צילום מסך)

בנק מזרחי טפחות – האדם מאחורי הכסף

הדימוי הבנקאי הבירוקרטי לא עובר טוב בפרסומות, בטח לא כשהמהפכה הדיגיטלית ממשיכה להפוך כל פעולה אנושית ללינק באפליקציה. על הרקע הזה, בנק מזרחי טפחות החליט לספר סיפור הפוך. הבוטים שם, אבל מאחוריהם יש בן אדם. בנקאי אישי שעונה, מגיב ומייעץ בכל זמן. לא הכל זה אפליקציות מכאניות וביצוע פעולות ללא מחשבה, טוען הבנק ולא מפספס הזדמנות לעקוץ את מתחריו.
התוצאה: בידול מקורי וייחודי מול שאר הבנקים הדיגיטליים.

עדיין לא קראת את המדריך המלא לסטוריטלינג מנצח? הגיע הזמן…