כך תשווקו אירוע עסקי או וובינר באמצעות כלים חכמים לשיווק דיגיטלי

מארגנים אירוע עסקי? מפיקים וובינר ברשת? המאמר שלפניכם ידריך אתכם כיצד לקדם את האירועים שלכם בקלות ובהצלחה.

זוכרים את הימים האלה בהם קידמנו אירועים או פעילויות מכירה רק באמצעות פוסט בפייסבוק? אז זהו, שהם חלפו דיי מזמן. כיום התווספו לארגז הכלים של המשווקים מגוון כלים טכנולוגיים אשר הופכים את עבודתנו לחכמה, יעילה וממוקדת יותר. כלים אלו מאפשרים לנהל שיווק רב ערוצי, לנטר קמפיינים בזמן אמת, לבצע אנליזה ומעקב של הנתונים הסטטיסטיים ולהסיק מסקנות לגבי המשך הפעילות ושיפור ביצועיי הקמפיינים. בעזרת מערכת ה-All in one של אקטיב טרייל נוכל לקחת את שיווק האירוע העסקי שלנו למקסימום בצורה חכמה ויעילה וכך להגיע באופן ישיר ונכון ללקוחות הפוטנציאלים שלנו. במאמר הזה נסקור מספר כלים וערוצי השיווק און-ליין כדי להביא ליצירת באזז ברשת.

איך לפרסם אירוע או וובינר

צרו דפי נחיתה עם טופס הרשמה

בשלב הראשון היעזרו באחת מעשרות התבניות המעוצבות במערכת כדי ליצור דף נחיתה עם טופס הרשמה לאירוע. שימו את הקישור לדף הנחיתה כיעד בקמפיין ברשתות חברתיות וכך כל לקוח פוטנציאלי ינותב אל עמוד הנחיתה. משם הדרך להירשמות ולהמשך אינטרקציה קצרה. לאחר שלקוח נרשם בעמוד, הפרטים שלו נשמרים בחשבון המערכת שלכם באקטיב טרייל בצורה מסודרת וכך יהיה לכם פשוט וקל לנהל איתו קשר אישי בערוצי שיווק נוספים כמו קמפיין SMS ודיוור במייל.

טופס הרשמה בעמוד נחיתה

כדי להגדיל את החשיפה אף יותר, שלבו בדף הנחיתה כפתורים חברתיים וכך תזכו לחשיפה ויראלית בזכות שיתוף ההזמנה למגוון רשתות חברתיות. וזכרו, ככל שהאירוע שלכם אטרקטיבי יותר, כך הסיכוי לשיתופים גבוה יותר.

הפתיעו את הלקוחות

בין אם יש לכם אתר או שיצרתם עמוד נחיתה (או גם וגם)- יכול מאד להיות שהמבקרים בעמוד שלכם יתעלמו מהטפסים שלכם. טפסי ההרשמה החדשים של אקטיב טרייל כוללים אפשרות להצגה כפופ-אפ או טופס נגלל עם הגדרות אנימציית כניסה ואפשרויות הצגה לאחר ביצוע פעולות בעמוד (כמו גלילה של חצי עמוד). את הטפסים החדשים תוכלו להטמיע באתר שלכם עם הנעה לפעולה למבצע או לכנס הקרוב שלכם או להקפיץ אותו לפי הבחירה שלכם בכל עמוד.

טופס נגלל בעמוד נחיתה

 

פופ אפ באתרים

 

שיווקתם פעם אחת, זה הזמן לשווק מחדש

בעמוד הנחיתה הטמיעו קוד שיווק מחדש של פייסבוק ותתחילו לבנות “קהלים”. ברגע שמספיק אנשים יגיעו לעמוד שלכם תוכלו להגדיר לפייסבוק לפלח בין הגולשים שביקרו בעמוד שלכם לבין אלו שלא. הגולשים שכבר ביקרו בעמוד שלכם כבר מכירים את האירוע שלכם לכן ההנעה לפעולה אליהם יכולה להיות מעט יותר אגרסיבית. לדוגמא תוכלו להציג להם בפייסבוק פרסום שהכותרת שלו היא “לכנס שלנו כבר נרשמת”? או להציג להם ספירה לאחור לקראת האירוע.

לשלוח דיוור במייל שמגדיל המרות

שלחו דיוור במייל הכולל לינק לדף הנחיתה כדי לתקשר את האירוע לאנשי הקשר השמורים ברשימות התפוצה שלכם, כלומר, לנמענים שלכם. באופן זה תיצרו שיווק רב ערוצי בקלות ותמקסמו את החשיפה ברשת באמצעות כלי שיווק חכמים המרוכזים לנוחיותכם במערכת אחת.

בנוסף, שלבו בדיוור פיצ’ר יצירת אירוע, וכך תוודאו שכל הפרטים החשובים ישמרו אוטומטית ביומניהם של המוזמנים. אחרי שתעשו זאת, הסיכויים שמישהו יגיד לכם שכחתי או לא ידעתי הופכים לקלושים.

בעת כתיבת הדיוור השתמשו בפניה אישית בכותרת ובגוף המייל – דאגו להתאים את תוכן הדיוור באופן המקסימלי לנמען וכך תשפרו פלאים את אחוזי הפתיחה וההמרה.

חוששים שהדיוור שלכם ילך לאיבוד בערימת המיילים שבתיבה? בדיוק בשביל זה הוספנו למערכת אפשרות לשלב סמלי הבעה בטקסט. צרו כותרת מושכת, שלבו סמלי הבעה ומבטיחים לכם שהנמענים שלכם לא יישארו אדישים.

רוצים לנתח את אפקטיביות הפעילות שעשיתם? כלי הדוחות המתקדמים יאפשרו לכם לבצע בזמן אמת מעקב אחר נתוני הקמפיין ויעדי ההמרות. קחו את הדיוור צעד אחד קדימה וערכו A/B Testing וכך תוכלו לבחון אילו כותרות ממירות יותר ואיזה תוכן יותר אפקטיבי לגיוס לקוחות/נרשמים.

כל מה שחשוב לבצע ביום שלפני

צרו במערכת קמפיין SMS ושלחו לנרשמים תזכורת אודות האירוע. כך לא רק שתשפרו את אפקטיביות השיווק, אלא תעניקו לאנשים יחס אישי ותראו להם שאכפת לכם. אם זה לא האירוע הראשון שלכם תוכלו לשלוח סמס למבקרים באירועים קודמים ולשלב במסרון גם לינק לעמוד הנחיתה של האירוע.

במקביל דוורו את התזכורת גם במייל, זוהי דרך נוספת לוודא שעשיתם את המקסימום כדי לגרום לכל המוזמנים לקחת חלק באירוע שלכם.

אם אנחנו מפרסמים וובינר, הצורה החכמה לעבוד היא גם לשלוח סמס תזכורת כשעה לפני תחילת הוובינר כדי להזכיר לכל הרשומים לוובינר שלנו שהאירוע עומד להתחיל וכדאי לבדוק שהמחשב עובד והתוכנה רצה כמו שצריך.

ומה כבר נותר לבצע ביום שאחרי?

כדי ללמוד ולהשתפר לעתיד, חשוב לנתח את הפעילות שביצעתם ולהפיק לקחים לעתיד. כיצד תוכלו לעשות זאת? באמצעות סקרי דעת קהל.  אספו חוות דעת מהמשתתפים באמצעות סקר ממוקד במייל. כידוע סקרים זו דרך מצוינת לייצר חווית לקוח ולהראות לו שאכפת לכם מה הוא חושב.

 

קראו עוד: למדו איך להגדיל את כמות הלידים במאות אחוזים בעזרת עמודי נחיתה.

רוצים לנהל קמפיינים חכמים לקידום אירועים און ליין? קדימה, הירשמו למערכת הדיוור של אקטיב טרייל ותתחילו ליצור את הקמפיין שלכם.


test