כלי הפרסונליזציה המתקדם של אקטיב טרייל מאפשר לכם להתאים את הכותרות, התוכן ואפילו התמונות שבדיפרסוור שלכם לכל נמען או קבוצת נמענים בקלות ולהפוך את חווית הקריאה שלהם לאישית ומעניינת יותר!

פניה אישית

שלבו את שמו של הנמען, את כתובתו, עירו, מספר הטלפון שלו ועוד, בכותרת או/ו בגוף האימייל, ותנו לו להרגיש שאתם פונים אליו ישירות.

את הפרטים הללו אתם יכולים לבקש מהנמענים שלכם בטופס ההרשמה לשירות או לאתר.

פרטי הנמען יתווספו אוטומטית לכותרת הדיוור, בהתאם לפרמטר שתבחרו. הפנייה האישית יכולה להתווסף לטקסט שתזינו ולמיקום בו תבחרו (בתחילת המשפט, באמצעו או בסופו).

פרסונליזציה1
את אותן הפניות ניתן ליצור גם בגוף הניוזלטר, היכן שתחליטו:

פרסונליזציה2

תוכן דינמי

עם אקטיב טרייל, אתם יכולים להוסיף בלוקים אישיים לגוף הניוזלטר, שיותאמו אישית לקוראים אותו.

לדוגמה, ניתן לצרף הטבה מיוחדת לניוזלטר החודשי, שתופנה אך ורק לעובדי חברה מסוימת. ביצירת תנאי במערכת אקטיב טרייל, תוכלו לקבוע שרק עובדי החברה הספציפית שהגדרתם יראו את ההטבה המוצעת. יתר הקוראים יראו את הניוזלטר בלעדיה.

בעזרת כלי הפרסונליזציה, תוכלו להתאים את האימג’ים שבניוזלר, בהתאם לתנאי שאתם תכתיבו.

בכל תמונה שתזינו לדיוור שלכם, תופיע משבצת “If”, באמצעותה תוכלו להגדיר תנאי לבלוק. התנאים יכולים להיות לפי שם, עיר מגורים, טלפון ועוד. יש לכם אפשרות להוסיף תנאים שונים כראות עיניכם:

פרסונליזציה3

אם לדוגמה, אתם משווקים שירותים עירוניים, אתם יכולים להחליט שכל תושב בארץ יקבל תמונה שונה בהתאם למתקנים שבעירו. תל אביבים יקבלו תמונה של חופים, ירושלמים יקבלו תמונה של הכותל וטבריינים יקבלו תמונה של הכנרת.

כדי לעשות זאת, עליכם להקיש על כפתור ה”If” ולבחור:

  • שדה נמען: לדוגמה “עיר”.
  • תנאי, במקרה הזה “שווה”.
  • ערך אותו אתם מזינים, כמו למשל “תל אביב”.

ברגע שתשמרו את הנתונים ותזינו את התמונות בהתאם לערכים שלהן, הקמפיין יישלח בהתאמה אישית לכל הנמענים שעליהם חלים התנאים שהצבתם.

שימוש במספר שורות נושא לאימייל

שורת הנושא של המייל היא הדבר הראשון שהנמען שלכם רואה, ורצוי שהיא תהיה טובה, קולחת ומזמינה. עם אקטיב טרייל, אתם יכולים להתאים את הכותרות לקהלים שונים באוכלוסייה, ולחלק את הנמענים שלכם לפי תחומי עניין, מקום מגורים, סטטוס משפחתי ועוד.

“תל אביבים, שימו לב!”

אתם יכולים לדוגמה, לחלק את רשימת התפוצה לערים, כשלכל עיר כותרת נפרדת, אישית יותר, כפי שניתן לראות בתמונה:

personalization english 5

יצירת מספר כותרות שונות לאותו קמפיין הינה תהליך פשוט. מדובר בבניית קמפיין רגיל, עם שינוי אחד קטן.

תהליך יצירת קמפיין דיוור באקטיב טרייל מורכב מחמישה שלבים: סוג קמפיין, הגדרות, עיצוב, קבוצות וסיכום.

4

בשלב בשני, שלב ההגדרות, לחצו על “השתמש במספר כותרות למייל” והתחילו לחלק.

החלוקה יכולה להתבצע לפי קטגוריות מובנות, כמו שם פרטי, שם משפחה, תאריך יום הולדת וכדומה, או שאתם יכולים ליצור קטגוריות לבד בשדות הריקים.

  1. הזינו תנאי: כמו בדוגמה לעיל – “תל אביב”, “חיפה”, “ירושלים”.
  2. הזינו כותרת למייל: דאגו שהיא תואמת לאוכלוסייה אליה יישלח הקמפיין לפי החלוקה שלכם.
  3. הוסיפו פנייה אישית: מדובר בעוד תוספת אינטימית לכותרת של הקמפיין שלכם.

עם פיצ’ר הכותרות, אתם יכולים ליצור קמפיין אחד, שיפנה באופן אישי לסך הנמענים שלכם.

עם אקטיב טרייל, אתם סוף סוף יכולים להעניק לנמענים שלכם יחס אישי ואינטימי, במינימום מאמץ.