רוצים לדעת כמה טרפיק יצר קמפיין הדיוור שלכם? כמה לידים חדשים הוא הביא? אם כפתור ההנעה לפעולה באמת עובד?

אנו באקטיב טרייל מנגישים עבורכם את כל המידע באמצעות אינטגרציה למערכת הניתוח החזקה והטובה בעולם – גוגל אנליטיקס. כל המידע שאתם רוצים, וגם כזה שלא חשבתם שקיים, יתנקז אוטומטית לחשבון שלכם בגוגל אנליטיקס, בלחיצת כפתור.

גוגל אנליטיקס

ברגע שתסמנו את תיבת “שלב ב-Google Analytics” במערכת הדיוור של אקטיב טרייל, חשבון העסק שלכם בגוגל אנליטיקס יתעדכן אוטומטית עם נתוני הקמפיין.

יתרונותיה של מערכת גוגל אנליטיקס

יחד עם מערכת הדוחות המתקדמת של אקטיב טרייל, תינתן לכם ראיית על בכל הנוגע לקמפיין שלכם:

כניסות: אחוז הגולשים שהקליקו על הקמפיין ומספר הגולשים החדשים בכל רגע נתון.

זמן שהייה: זמן ממוצע של שהייה באתר.

שיעור המרה: אחוז הגולשים שהשלימו את מטרת הביקור באתר (לדוגמה רכישה, הצטרפות לניוזלטר, מילוי טופס וכדומה).

שיעור נטישה: כמות המבקרים שנכנסו ויצאו מהאתר שלכם, מבלי לבקר בעמוד נוסף.

החזר השקעה: נתונים על רווחיות הקמפיין, אחוז ההשקעה ביחס להכנסות שנוצרו.

google analytics chart

התחילו לעקוב אחר הקמפיינים ולנתח את פעילות הנמענים שלכם. זו הדרך הבטוחה ביותר לדיוור ישיר מנצח.