ישנן כל כך הרבה סיבות להצלחה או אי-הצלחה של קמפיינים. לכל מרכיב יש השפעה – בין אם אלו מרכיבי תוכן כמו איכות ורלוונטיות של שורת הנושא; מרכיבים חזותיים כמו צבעים, רקעים, או גדלים של פונטים; מרכיבים הקשורים בעומס טקסט, שימוש בפרסונליזציה ועד לתוכן עצמו כמו למשל טקסט מעניין, הצעה מפתה, הנחות וכדומה.
הפרמטרים עצמם, הקובעים מהי הצלחה או כישלון, גם הם מגוונים – מאחוז פתיחות, אחוז הקלקות ועד לכמות רכישות. אם כן, כשאתם שולחים דיוור במייל אתם בוודאי רוצים שהוא יצליח, אך אינכם יודעים אם הדיוור עצמו אופטימלי מבחינת מרכיביו, אלא אם תבדקו זאת על ידי AB Testing.
אקטיב טרייל מציגה מודול AB Testing חדש
מודול ה-AB Testing החדש של אקטיב טרייל מאפשר לבצע אופטימיזציה מלאה של כל דיוור ישיר על ידי שליחה למספר מצומצם של נמענים בתחילה כדי לבחון מה עובד ומה לא. הבדיקה כוללת ניתוח מעמיק של הפרמטרים השונים, מדדי הצלחה שנקבעים מראש, והחשוב מכל – יכולת ליישם אוטומטית את המסקנות בהתאם לתוצאות. כך, מרבית הנמענים יקבלו דיוור שמממש את מירב הפוטנציאל להצלחה.
כיצד זה עובד?
לאחר בחירת סוג הקמפיין מגדירים את הנתונים הבסיסיים שלו כמו בחירת שם וכתיבת התוכן של שתי הגרסאות שיישלחו לשתי קבוצות נמענים.
ראשית מגדירים עבור שני הקמפיינים (A ו-B) את ההגדרות הבסיסיות, הכוללות כמובן את שורת הנושא, מגדירים את עיצוב הגרסאות וכל פרמטר אחר בתוכן האימייל. השלב הבא כולל הגדרת קבוצות הנמענים ברשימת תפוצה ובעזרת סליידר, ניתן בקלות להגדיר את קבוצות המבחן.
בחירת הגרסה המנצחת מתבצעת אוטומטית! כן, פשוט כך. המערכת מבינה מהי הגרסה היעילה ביותר ושולחת את הקמפיין.
את תוצאות המבחן ניתן לראות במסך מסכם. מסך זה מציג את כל הפרמטרים שנבחנו ואת הבחירה האוטומטית של הגרסה המנצחת.
בפעם הבאה שאתם שולחים דיוור הקפידו לוודא שאין בו משהו שיכול לגרום לו להיכשל. אתם יכולים לבחון מרכיבים עיצוביים, טקסטואליים ואפילו תוכן שונה, כמו אחוזי הנחה שונים וכדומה. מודול ה-AB Testing החדש שלנו הינו מהמתקדמים מסוגו בעולם, הוא נבנה תוך הקפדה רבה על פשטות ויעילות עבודה.