שליחת קמפיינים מבוססי (RSS (Really Simple Syndication זו דרך מצוינת לעדכן את הקוראים בתכנים חדשים על בסיס קבוע.
קמפיינים מבוססי RSS מתאימים לנמענים ששוכחים, מתעצלים או לא חושבים על להיכנס מדי יום לאתר או לבלוג שלכם כדי להתעדכן בתכנים החדשים. RSS מאפשר לכם לשלוח ניוזלטר עם כל תוכן חדש שפרסמתם באתר או בבלוג, מתי שתחליטו ובתדירות שתבחרו.
אתם לא צריכים להיות מעצבים, בעלי יכולת טכנית או יצירתיים יתר על המידה כדי ליצור קמפיינים מבוססי RSS. מערכת אקטיב טרייל הפכה את זה לפעולה פשוטה וחד פעמית.
כך תעשו זאת:
1. היכנסו למערכת אקטיב טרייל.
2. הקליקו על “קמפיינים” ולאחר מכן על “קמפיין חדש”.
3. בחרו את אופציית “קמפיין RSS”.
4. כתבו כותרת למייל, הזינו את כתובת ה-RSS של האתר או הבלוג שלכם והגדירו למערכת יום, שעה, תדירות (פעם בשבוע, פעם בחודש) וכמות פריטים במייל.
את כתובת ה-RSS אתם יכולים ליצור באמצעות תוכנות להזנת RSS או לחילופין, לבקש ממפתח שייצור לאתר שלכם אפשרות RSS באופן חד פעמי.
עם RSS – הקורא תמיד מחובר
ביצירת טופס הרשמה לקמפיין באתר או בבלוג שלכם, אתם יכולים לאפשר לנמען לבחור את תדירות קבלת הקמפיין ובאילו נושאים הוא מתעניין. אם באתרי חדשות עסקינן, תאפשרו לו בחירה מרובה של תחומים כמו כלכלה, חדשות מהעולם, פוליטיקה, רכילות וכדומה.
את הקמפיינים אתם יכולים לעצב באופן חד פעמי, כך שכל אימייל יישלח באותו עיצוב – כשרק התכנים בו מתעדכנים.
כעת, משיצרתם קמפיין RSS אוטומטי במערכת אקטיב טרייל, הנמענים שלכם יישארו מעודכנים במה שקורה אצלכם ואתם יכולים להתפנות ליצירת תוכן מעניין ואיכותי.