מהו המועד הכי טוב לשליחת ניוזלטר?

זאת השאלה שכל מדוור שבר את הראש , ערך מחקרים גאוגרפיים ודמוגרפיים, ביצע A/B tests, שלח לנמענים שלו שאלונים לגביה, וקרא אינספור מאמרים למצוא את התשובה לה.

לא עוד! אקטיב טרייל מציגה: Predictive Delivery

הפיצ’ר שישלח את הדיוור שלכם לכל נמען ונמען בדיוק בזמן האופטימאלי עבורו, באופן אוטומטי!

Predictive Delivery הוא פיתוח חדש של אקטיב טרייל המבוסס על יכולות ביג דאטה (Big Data) ומאפשר לכם להופיע עם קמפיין הדיוור בתיבת הדוא”ל של הנמענים שלכם בדיוק במועד שהם הכי רוצים לקבל אותו.

יכולות החיזוי של המערכת מאפשרות לכם לחזות את הזמן האופטימאלי לשליחת האימייל עבור כל אחד ואחד מהנמענים שלכם בקליק אחד, כדי שתוכלו להגיע לאחוזי הפתיחה הכי טובים של הקמפיין שלכם וכך להגדיל את ההכנסות שלכם כמובן!

Predictive Delivery

איך Predictive Delivery יודע לחזות מהו המועד האופטימאלי לשליחת האימייל?

ברגע שתפעילו את כפתור ה-Predictive Delivery, המערכות של אקטיב טרייל יתחילו לנתח את היסטורית שעות הפתיחה של כל נמען, ויבחרו עבורכם את שעת השליחה של הקמפיין הקרוב. למשל, אם המערכת תגלה שאת רוב האימיילים האחרונים ששלחתם לה, רוני פתחה  בין השעות 10:00-11:00 בבוקר ולעומתה גדי פתח את האימיילים שנשלחו לו בין 12:00-13:00,  רוני תקבל את הקמפיין שלכם ב-10:30 בבוקר וגדי יקבל את אותו הקמפיין ב12:30 בצהריים.

כך אתם משפרים את הסיכויים הסטטיסטיים לפתיחת המייל, ועוזרים לתוצאות הקמפיין שלכם להמריא. הקמפיין נשלח תוך חלון זמן של 24 שעות מהרגע שאתם שולחים אותו או מהמועד שתזמנתם.

כל זאת כמובן רק אם אתם בוחרים להפעיל את Predictive Delivery במסך סיכום המייל.

שימו לב! שם הפיצ’ר במערכת הוא Predictive Delivery

על מנת להפעיל את השעון, הזיזו את הסמן משמאל לימין וחכו לו שיסיים את מלאכתו:

Predictive-HE2

וזהו! שבו אחורה בכסא ותנו לביג דאטה לעשות את העבודה בשבילכם!

לא צריך לנחש יותר מהו המועד הכי טוב לשליחת ניוזלטר. מהיום, לכל נמען המועד האופטימאלי שלו.