הגיעו לתוצאות טובות יותר של הדיוור שלכם באמצעות פילוח רשימת הנמענים לקבוצות, שיתעדכנו אוטומטית.
באמצעות אקטיב טרייל, אתם יכולים ליצור קבוצות של נמענים בעלי מכנה משותף, כמו טווח גילאים, עיר מגורים, סטטוס מקצועי, ספקית דוא”ל וכדומה, כך ניתן להתאים את התכנים לקבוצה הספציפית הזו.
צפו איך סופר פארם משתמשים בקבוצות כדי לדוור תוכן אטרקטיבי ללקוחותיהם
ניתן אף להגדיר תנאי במערכת, לפיו כל נמען חדש יתווסף לרשימה שמתאימה לו לפי הקריטריונים שתגדירו.
מסננים לדיוור בקלות
כל שעליכם לעשות הוא להקליק על “נמענים” בתפריט העליון במערכת הניהול ולאחר מכן על “מסננים”.
הגדירו את המסנן שתרצו לפי הוראות המערכת: תנו שם לקבוצה הדינמית שאתם יוצרים והוסיפו לה מסנן בהתאם לקריטריון שתבחרו.
ניתן לסמן את משבצת ה”בצע איסוף אוטומטי של נמענים” כדי שהמערכת תדע להתעדכן בטווח הזמן שאתם תגדירו לה, כך כל נמען חדש יתווסף אוטומטית לקבוצה אליה הוא אמור להשתייך.
וכמובן, ניתן ליצור אינספור קבוצות, בהתאם לשיקולים העסקיים, השיווקיים או האישיים שלכם, ולמנף את מאמצי השיווק של קמפיין הדיוור שיצרתם.
מסננים למען שירות איכותי יותר
דוגמה מוצלחת לשיטת המסננים והקבוצות הדינמיות היא מוסדות לימוד. מכללות לדוגמה, יכולות לחלק את הנמענים שלהן לפי שנים, חוגים, קורסים וכדומה, ולשלוח דיוור מיוחד לכל אחת מהקבוצות, מבלי להלאות את הנמענים במידע שאינם זקוקים לו.
לא מאמינים כמה קל זה? נסו בעצמכם.
הירשמו לאקטיב טרייל וצרו קבוצות דינמיות שיספקו את השירות הטוב ביותר לנמענים שלכם.