Active Transactional

שליחת הודעות מהמחשב – דיוור אוטומטי היישר מהאפליקציה או מהאתר

הודעות תפעוליות הן אותן הודעות בודדות הנשלחות באופן אוטומטי על ידי האפליקציה או האתר בעקבות פעולה (או לעיתים חוסר פעולה) של המשתמש. זה יכול להיות שחזור סיסמה, אימות משתמש, חשבונית חודשית, סטטוס הזמנה, הודעת ברכה למצטרפים חדשים, תזכורת לחידוש מנוי, אישור קנייה, ועוד.

כיום, הודעות אלו קיימות כמעט בכל אתר או אפליקציה. זה כל כך מקובל, שהמשתמשים כבר מצפים להודעות הללו. אבל האם אתם שולחים את ההודעות התפעוליות בעצמכם? האם אתה יודעים שהן הגיעו ליעדן? ומה לגבי היכולת שלכם להבין מה אחוז הפתיחה, השגויים, הקליקים?

שפר את השירות, חסוך זמן, כסף ואנרגיה מיותרת

אמינות הדיוור התפעולי חשובה מאוד למשתמש ומעידה על רמת השירות של החברה. אם למשל לא יגיע ללקוח הדו"ח החודשי הוא צפוי להתקשר לחברה, להתלונן ולייצר עלויות גבוהות באיתור המסמך ושליחה אישית. חבל. ומה יקרה כשהלקוח לא קיבל את מייל ה"שכחתי סיסמה"? שוב חוסר שביעות רצון, טלפונים לתמיכה וכו'… היום יותר ויותר לקוחות עוברים לאקטיב טרייל, חוסכים כסף ומעבירים אליה את הדאגה לכל מכלול הנושאים הכרוכים באמינות שירות הדיוור התפעולי.

לדוגמה:

עבירות – דיוור אינו ככל פיצ'ר שניתן להתקין כתוסף לפלטפורמה שעליה אתם מפתחים, שכן הוא מצריך שירות משלים הדואג לכך שהאימיילים לא יחסמו בטעות על ידי ספקיות אינטרנט ומפעילי שירותי דואר למיניהם. שירות זה כרוך במערכת יחסים מתמשכת עם ספקיות אינטרנט, ניהול נכון של כתובות IP, ניטור של תקלות, bounce backs וכו'.

אמינות – פיתוח עצמי או אפילו פתרון צד שלישי המותקן מקומית הינו באחריות המפתח ולכן מצריך ניטור מתמשך וטיפול בתקלות. אין ספק שעדיף להעביר את "כאב הראש" הזה למי שמתמחה בדבר ועושה זאת באופן שוטף עבור לקוחות רבים בעת ובעונה אחת.

דוחות – חלק מרכזי בפתרונות דיוור הינו היכולת לעקוב אחר פעילות הדיוור. הפתיחות של האימיילים, רשימות הדיוור, ההקלקות, ועוד סטטיסטיקות מאפשרות ללמוד על הנעשה ולטייב את הפעילות באופן מתמיד.

Scalability – כשמפתחים אפליקציה או אתר, יש לצפות את קצב הגידול ולהיערך בהתאם מבחינת התשתיות על מנת שחווית השימוש לא תיפגע. כאשר אתם מפתחים בעצמכם או מארחים פתרון צד שלישי אצלכם, למעשה אתם גם צריכים לדאוג לאספקט הזה. באקטיב טרייל כל הנושא הזה פתור ומוכן לכל קצב וכמות שליחה.

ניצול תשומת הלב להעברת מסרים

במציאות שבה מרבית המשתמשים טובעים בים של אימיילים המגיעים לתיבת הדואר שלהם מדי יום, ישנה מלחמה מתמדת לתשומת הלב של המשתמש. בניגוד לדיוור רגיל, הנשלח לנמענים רבים בבת אחת, הודעות תפעוליות מתאפיינות בכך שהן יותר אישיות והמשתמש מצפה לקבלן.

לכן, עפ"י הסטטיסטיקה, אחוז פתיחת הדיוור וההקלקה של דיוור מסוג זה גבוהה הרבה יותר מדיוור רגיל (פי שש ואף גבוה מכך). לכן, רבים מנצלים עובדה זו כדי לשלב מסרים שיווקיים נוספים כמו מבצעים, שירותים נלווים וכדומה. ככל שהמידע המשולב רלוונטי לאותו משתמש או לאותה טרנזקציה כך המסר יתקבל בברכה. יש לזכור שהסיכוי שלקוחות קיימים יבצעו רכישה חוזרת אצלכם גבוהה הרבה יותר מלקוחות פוטנציאלים חדשים ולכן אותן הודעות תפעוליות מהוות קרקע פוריה לקדם מוצרים או שירותים רלוונטיים ללקוחות קיימים.

חיבור פשוט לאפליקציה או האתר

שליחת הודעות מהמחשב נעשית באופן אוטומטי על ידי האפליקציה או האתר ולכן יש צורך בשילוב בין המערכות. אקטיב טרייל מציעה התממשקות של האפליקציההאתר באמצעות ממשק API מבוסס SOAP. הממשק מאפשר שילוב של פונקציות לשליחת הודעה בודדת או מספר הודעות לנמענים שונים בעת ובעונה אחת. ההודעות נשלחות באופן מיידי ללא המתנה בתור.

שילוב טקסט דינאמי וקבצים

בהרבה מקרים תוכן הדיוור התפעולי יכלול מידע דינאמי הנובע ממערכות התפעול של האפליקציההאתר. כך למשל, לאחר קנייה בד"כ נרצה לשלב מספר חשבונית או מספר אישורי קניה. דוגמה נוספת היא תהליך שחזור סיסמה בו נרצה לשלב את הסיסמה עצמה בתוך האימייל שנשלח. אקטיב טרייל מאפשרת לבצע את השילוב הזה, הנקרא text merge על ידי הוספת תגיות מיוחדות. בנוסף אקטיב טרייל תומכת בשילוב של קבצים כ- attachments וזאת לצורך שליחת דוחות, חשבוניות מקור וכד' .

קל להתחיל – תבניות מוכנות למגוון רחב של הודעות תפעוליות

אקטיב טרייל מציעה מגוון רחב של תבניות הכוללות הגדרות מוכנות מראש. מומלץ להתחיל עם התבניות האלו כבסיס ולבצע בהן התאמות ככל שדרוש.

מעקב מלא הכולל דוחות מפורטים

מודול Active Transactional כולל דוחות מפורטים על ההודעות שנשלחו לנמענים. באמצעות דוחות אלו ניתן לעקוב אחר כמות הפתיחות, שגיאות, הקלקות, וכו'. בנוסף המודול מאפשר צפייה בסוגי ההודעות עם פילוח לפי תאריכים שונים.

פנה לנציג אקטיב טרייל והתחל לדוור.