כן, אנחנו עכשיו מציעים שלושה סוגי A/B testing שונים!

כל חלק מהאימייל שלכם, גם השולי ביותר, ישפיע על ההצלחה של הקמפיין. אנחנו, פה באקטיב טרייל, מבינים את הצורך לבחון את כל התכנים והאלמנטים הטכניים בקמפיינים שלכם בכדי להגיע להחזר הגבוה ביותר על ההשקעה.

אתם יכולים להחליט איזה אימייל עובד טוב יותר על ידי מדידת ההיענות של הנמענים שלכם. את ההצלחה של הקמפיין אפשר לסכום רק באמצעות פרמטרים מדידים הכוללים שיעורי פתיחה, שיעורי הקלקה ושיעורי המרה.

מתודולוגיית ה A/B היא דרך זריזה ואמינה לאמוד ביצועים- זהו בתכלס כלי הכרחי עבור שיווק באימייל. על מנת לבחון את הקמפיינים שלכם באופן יותר יעיל ואפקטיבי, הוספנו ושיפרנו את השירותים שלנו. יש לנו כעת שלושה סוגים שונים של A/B testing!

אז, איך זה עובד?

בחרו איזה אלמנט לבחון

אנחנו מבינים שאתם רוצים לבחון את כל חלקי האימייל שלכם, אבל זה חשוב מאוד לבחון בכל פעם אלמנט אחד בלבד בכדי שהתוצאות יהיו מדויקות. אתם יכולים לבחון את ההנעה לפעולה, שורת הנושא, פורמט הטקסט, התמונות או גוף הטקסט.

בחרו סוג קמפיין

יש לנו שלושה סוגים שונים של A/B testing בכדי שתוכלו לבחור את הטוב ביותר לעסק שלכם. בואו נדבר על ההבדלים בין השלושה:

1. A/B testing רגיל לאימייל

זהו מבחן A/B סטנדרטי שבו עליכם לחלק את הנמענים לשתי קבוצות. קבוצה אחת תקבל גרסה אחת של האימייל, ואילו הקבוצה השנייה תקבל גרסה אחרת. לאחר המבדק, התוצאות יוצגו לפניכם בכדי שתוכלו להחליט עם איזו גרסה של האימייל להתקדם.

2. פיצולי אוטומציה

בפיצול לפי תנועה במערכת האוטומציות, ניתן להגדיר גרסאות שונות של אימייליים אשר יישלחו לכמות מסויימת של נמענים לפי בחירתכם. את ההיענות שלהם תנתחו אחר כך בדוחות הקמפיינים במערכת, וכך תוכלו לקבל הבנה מעמיקה לגבי מה עובד טוב יותר. בכל עת תוכלו לחזור ולבצע שינויים באוטומציה שבניתם כך שהגרסה שעובדת הכי טוב עבורכם תישלח לנמענים שלכם.

ככה זה נראה:

AB Automation

3. דרך API

A/B testing API מאפשר לכם ליצור מבדקים חדשים ולהעריך את התוצאות על ידי שימוש בתוכנה. פרוטוקולים קבועים יוצבו בכדי שלא תצטרכו לבדוק אימיילים שוב ושוב.

מלאו את הפרטים של שתי הגרסאות

מבחן- שורת נושא

צרו את התוכן שלכם ושנו כל גרסה בהתאם לאלמנט שאתם רוצים לבחון. למשל, התבנית שלמעלה מכוונת לבדוק לאיזה אימייל יש שורת נושא אפקטיבית יותר.

תריצו את המבדק

אנחנו נשלח את האימיילים למספר הנמענים הרצוי לתקופת זמן מסוימת או עד לעמידה בקריטריון.

קבלו את התוצאות

פרטי הקמפיין

אנחנו נציג בפניכם את התוצאות בצורת טבלה. תמונת המסך למעלה מראה את המדרגים של כל מדדי האימייל הנחוצים.  היא גם מראה את הגרסה עם התוצאות החיוביות ביותר בכדי שלא תצטרכו לנתח באופן פרטני ערכים בודדים.

השורה התחתונה:

אל תוותרו על מבחנים אם אתם רוצים להוסיף ולשפר את קמפיין האימייל שלכם. עם זאת, זה בלתי אפשרי להצטיין בקמפיין אם אתם מנסים לעמוד במטלות יצירתיות ומטלות טכניות בעת ובעונה אחת. כמשווקים באימייל, עליכם ליצור תוכן יצירתי ללא הפסקה. תנו לנו לשמור לכם על רמות יצירתיות גבוהות על ידי זה שאנחנו נדאג לצד הטכני, A/B testing.

המודולים שלנו ל- A/B testing תוכננו ועוצבו לאפקטיביות ויעילות מירבית. המנגנון פשוט, אבל התוצאות… התוצאות שוות זהב.

קריאה נוספת: התקנים המקובלים בענף האימייל מרקטינג- שאתם חייבים להכיר