למה דיוור אלקטרוני עדיין המלך של השיווק הדיגיטלי

דיוור אלקטרוני

הקיץ הזה היו לנו דרקונים, מהלכים לבנים, חסרי פרצופים ושאר עורבים… אבל, האם אימייל מרקטינג הוא (הוא!) היורש החוקי של התואר מלך השיווק הדיגיטלי?  

אי אפשר להכחיש שלמרות הופעתן של אסטרטגיות דיגיטליות נוספות, דיוור אלקטרוני נשאר תמיד עליון ברשימה. יותר עסקים מחפשים את הפלטפורמה הטובה ביותר לשיווק באמצעות דוא"ל בכדי ליישם את האסטרטגיות שלהם, עם אמונה חזקה מאוד בכוחו של האימייל. ובצדק.

למעשה, 54% מהאימיילים שנשלחים על ידי עסקים הם מסרים שיווקיים, והשימוש צפוי לגדול ליותר משלושה מיליארד משתמשים עד 2020.

מה שומר את הדיוור האלקטרוני במעמד חסר תקדים כזה? דרוש יותר ממשפט אחד בשביל להסביר, אז פינינו את הזמן בשביל לפרק לכם את זה לגורמים.

ההחזר הגבוה ביותר על השקעה.

דיוור אלקטרוני לא היה בשימוש כל כך נפוץ אם הוא לא היה מסייע לעסקים בדרכים מדהימות. שלוש מתוך ארבע חברות מסכימות ששיווק באמצעות דוא"ל יכול להעניק החזר "מעולה" עד "טוב" על השקעה. זה עולה בקנה אחד עם ממצא נוסף שמראה ש60% מהמשווקים מסכימים שאימייל מרקטינג מייצר את ההחזר החיובי הגבוה ביותר על השקעה.

נראה שהחברות ואנשי השיווק האלה צדקו, משום מחקר שונה ציין שלדיוור אלקטרוני יש החזר על השקעה של 4.300%. בקיצור, האימייל נותן יותר בפחות!

לאנשי השיווק יש שליטה.

בניגוד לערוצי שיווק דיגיטאליים אחרים, אימייל מרקטינג מעניק לאנשי שיווק שליטה על מגוון רחב של אלמנטים כמו מאגרי המידע שלהם עצמם. רק דמיינו מה יקרה לקהל העוקבים שלכם אם פתאום פייסבוק או טוויטר יחליטו להיסגר (!!) פוף. כל העוקבים פשוט ייעלמו. אבל בפלטפורמה לדיוור אלקטרוני, רשימות התפוצה שיצרתם הופכות לקניין שלכם.

התאמה אישית היא עוד אלמנט שאנשי השיווק יכולים לשלוט בו באימייל. היום באפשרותם של עסקים לייחד, לשנות ולהתאים אישית את האסטרטגיות והתוכן בניוזלטר בכדי שיתאים לקהל שלהם כמו כפפה.

צרכנים מעדיפים אימיילים.

דיוור אלקטרוני הוא עדיין ערוץ מועדף לא רק עבור עסקים אלא גם עבור צרכנים. Statista מציינים ש 86% מהצרכנים היו רוצים לקבל ניוזלטרים מחברות שיש להן קשר עסקי איתן לפחות פעם בחודש, ו15% היו רוצים לקבל אותם מידי יום.

זה בכלל לא מפתיע, בגלל שדוא"ל הוא אחד מהערוצים הדיגיטליים היחידים שנותנים לצרכנים שליטה מספקת. הוא מבוסס על מתן רשות! הם יכולים לבחור מתי לפתוח הודעות, או למיין אותן לקטגוריות. האימייל גם נותן לצרכנים את החופש להסיר הרשמה בשביל להפסיק לקבל דיוורים נוספים.

האימייל מתאים את עצמו היטב לטרנדים וטכנולוגיה.

לפני שנים, היה אפשר לפתוח ולקרוא אימיילים רק על מחשבים נייחים או ניידים. אבל מהפכת הסמארטפון שינתה את כללי המשחק. עכשיו, התראות פוש וגישה לאימייל דרך הטלפונים הסלולאריים הם חלק מהמציאות.

הסטטיסטיקה מראה ש48% מהאימיילים נפתחים על מכשירים ניידים, ו25% מהאימיילים נפתחים על אייפונים. זה רק מוכיח שלא משנה כמה השינוי לנוף הדיגיטלי יהיה דרסטי, האימייל מוצא את דרכו להמשיך להתקיים ולהביא את התוצאות הטובות ביותר לעסקים.

האימייל הוא אמצעי תקשורת מקצועי.

המון אפליקציות להעברת הודעות הושקו כמו "סקייפ", "סלאק" ואפילו המסנג'ר של פייסבוק. אבל לא משנה באיזה סוג של עסק אתם, האימייל הוא עדיין כלי התקשורת המתאים ביותר לשימוש בעבודה בגלל המקצועיות שגלומה בו. למעשה, 86% מאנשי המקצוע מעדיפים להשתמש באימייל לתקשורת למטרות עסקיות.

בנוסף, אימיילים מאפשרים לאנשי השיווק להעניק למבקרים של האתר שלהם ידע, לעזור להם להבין את הקהל שלהם, ולבנות מערכת יחסים חזקה יותר עם הלקוחות שלהם.

האימייל לא מראה שום סימנים להתיישנות או האטה. טרנדים באים וחולפים, וטכנולוגיות דיגיטליות חדשות יופיעו, אבל האימייל יישאר השחקן הראשי בגלל כל הסיבות האלה שפשוט אי אפשר להכחיש.

אם מעולם לא ניסיתם או הפסקתם את השימוש בדיוור אלקטרוני לעסק שלכם, אתם מפסידים הזדמנות עצומה לשפר את הביצועים שלכם ולצמוח. תשקיעו במלך של כל ערוצי הדיגיטל והאסטרטגיות.

תשקיעו באימייל.

יכול לעניין אותם גם:

כיצד לדוור נכון מבלי לצאת ספאמר

25 טיפים שיתנו לקמפיינים שלכם זריקת אנרגיה חיובית

סגור לתגובות.