25 טיפים שיתנו לקמפיינים שלכם זריקת אנרגיה חיובית

בכדי להתמודד עם העולם התחרותי של אימייל מרקטינג, צריך לחשוב פעמים רבות מחוץ לקופסא- לשם כך, אתם זקוקים לפתרונות יצירתיים וחדשניים בכדי להוציא את המקסימום מהקמפיינים שלכם.

נגמרו לכם הרעיונות? מרגישים תקועים? לא יודעים איך לשפר תוצאות? אל חשש!

It get better

דיברנו עם המומחים שלנו במחלקת השיווק, התמיכה והמכירות ויצרנו עבורכם רשימה אולטימטיבית עם 25 טיפים לשדרוג הקמפיינים שלכם:

1. תראו שבאמת אכפת לכם. אבל באמת.

אל תהיו קולניים ומתאמצים באימיילים שלכם. אם תראו שאכפת לכם מהם ולא רק מהעסק שלכם, ככה תזכו באמונם.

2. תשתמשו בסטטיסטיקות חברתיות.

לבני אדם יש צורך מובנה לקהילה. לנמענים שלכם קל יותר לבטוח בכם אם הם יראו שגם אחרים מאמינים בכם.

3. תנו לקוראים שלכם הדרכה לצעד הבא.

אימייל הוא פלטפורמה נהדרת להמיר את הקוראים. אל תפספסו את ההזדמנות! תעודדו, תלוו ותיידעו אותם לגבי מה הצעד הבא- ביצוע רכישה, השארת פרטים, שיריון מקום לוובינר, הוספת האירוע ליומן…

4. תוסיפו לינקים.

זה די פשוט האמת, אם אתם רוצים שהקוראים שלכם יקליקו, תוסיפו לינקים.

5. תמלאו את האימיילים שלכם עם ערך.

נדיבות בתוכן יכולה לקחת אתכם רחוק. הערך של מה שאתם נותנים, בסופו של דבר חוזר אליכם.

6. תזכירו לנמענים על המוצר או השירות שלכם.

יש דרך להזכיר להם מה אתם עושים מבלי להיות “אנשי מכירות”. אל תצפו שהנמענים שלכם יזכרו את העסק שלכם אם אתם לא מספרים להם.

7. תעשו את הנמענים שלכם שמחים.

אתם יכולים להוסיף מם מצחיק שנוגע לחברה שלכם. לחלופין, אתם יכולים לשמח אותם על ידי מתן מענה למה שהם צריכים, בחינם.

8. תיצרו אימיילים עדכניים עם אירועים וטרנדים אקטואליים.

עיתוי מדויק הוא כלי עצמתי עבורכם בקמפיין אימייל, כי אף אחד לא רוצה להישאר מאחור. עקבו אחר טרנדים ברשת ושלבו אנקודות או מבצעים קשורים, לדוגמא: קוד קופון Covfefe# (זוכרים? מהציוץ המוזר של דונלד טראמפ שקיבל מיליוני שייר’ס).

9. תביעו הכרת תודה.

להגיד תודה היא דרך קלה להפוך את האימיילים שלכם לאנושיים יותר. זה גורם לנמענים שלכם להרגיש שמעריכים אותם.

10. לכו על צעדים קטנים וקבועים.

קמפיין אימייל דורש זמן וסבלנות בשביל להתממש. תבנו קודם את אמון הלקוחות שלכם, לפני שתתנו להם לבצע קנייה.

11. תנו לנמענים לענות לאימיילים שלכם.

תקשורת אפקטיבית חייבת להיות דו-כיוונית. תאפשרו ללקוחות שלכם לענות לאימיילים על ידי הוספת שאלה, חידה, משימה או אתגר.

12. השתמשו באלמנטים חזותיים.

אנשים, ובפרט דור המילניאלס, נמשכים לתמונות יותר מאשר למילים. הפכו את האימיילים שלכם למעניינים יותר על ידי הוספת גרפיקות וגיפים מצחיקים ורלוונטיים.

13. תנו שפע של הזדמנויות להירשם.

תפסו כל הזדמנות להרוויח עוד נרשם מרצון, שלבו טפסי הרשמה גם במיילים, גם בדפי הנחיתה וגם באתר. ואם אפשר עדיף שהם יהיו שונים זה מזה מבחינת תוכן.

14. תנו תמריצים לנמענים לעשות opt-in.

תנו להם תמורה בעבור כתובת האימייל שלהם. אתם יכולים לתת ספר דיגיטלי במתנה תמורת תקופת ניסיון בחינם.

15. תעשו פילוחים הכי ספציפיים שאפשר.

סגמנטציה הופכת את האימיילים שלכם למתאימים ומועילים יותר עבור הנמענים שלכם.

16. תיפטרו מאימיילים מסוג “מידה-אחת-שמתאימה-לכולם”.

תפסיקו לשלוח אימיילים שנראים שנכתבו על ידי מכונה. תיצרו אימיילים פרסונאליים. זה עושה את כל ההבדל.

17. תשתמשו בשורות נושא קצרות אבל קליטות.

שורות נושא משפיעות משמעותית על שיעורי פתיחת האימייל, לכן כתבו אותם בתבונה, תשמשו גם בשורות נושא שונות לקבוצות נמענים שונות.

18. תכתבו טקסט שאי אפשר לעמוד בפניו לפרה-האדר.

אל תחזרו על מה שכבר כתבתם בשורת הנושא. נצלו את ההזדמנות להראות שהאימייל שלכם שווה קריאה.

19. התרחקו כמו מאש ממילות ספאם.

מילים כמו “זכית” או “כסף בחינם” מפעילות את מסנני הספאם, אז היפטרו מהן!

20. אל תתנו להם הכול בבת אחת.

תשאירו סיום מותח בכדי להשאיר את הנמענים שלכם סקרנים להמשך…

21. הימנעו מאימיילים ארוכים.

קיר של טקסט יכול להרתיע את הנמען שלכם אז תהיו קלילים עם המשפטים שלכם. במקום, תוסיפו לינק אם אתם צריכים להעביר תוכן ארוך.

22. תשתמשו בסיפורים.

סיפורים לא נמאסים לעולם 🙂 הם הופכים את האימיילים שלם למעניינים ואנושיים יותר.

23. תציגו פתרונות.

אנשים רוצים שיפתרו להם את הבעיות. אם תוכלו לעשות זאת באמצעות הקמפיין אימייל שלכם, הם יצפו בקוצר רוח למיילים ממכם.

24. תשלבו עדויות אישיות.

עדות אישית של מישהו שהתנסה היא עוד הוכחה חברתית נהדרת שמראה לקהל שלכם שאתם אמינים.

25. תפיקו את המיטב מעיצוב האימייל שלכם.

תסתכלו על כל אימייל כאילו הוא הראשון והאחרון שנשלח, תעצבו את האימייל שלכם בקפידה ובהתאמה מקסימלית לווייב של המותג ושל הנמענים שלכם.

סו…

תשתמשו בטכניקות מלמעלה בשביל לשדרג ולשפר תוצאות מהקמפיינים שלכם. תזכרו תמיד להעמיד את עצמכם בנעליו של הלקוח. לערך שאתם מעניקים לנמענים שלכם תהיה השפעה חיובית וארוכת טווח על החברה/מותג שלכם.

קראו עוד:

3 סיבות מדוע נמענים אינם פותחים את האימיילים שלכם ואיך אתם יכולים לתקן את זה

כיצד לשלב בין אסטרטגיות שיווק באימייל מרקטינג ורשתות חברתיות