Active Pages

בניית דפי נחיתה מותאמים לקמפיינים שיווקיים

שיווק באינטרנט, בניגוד לשיווק מסורתי, מתאפיין ביכולת התאמה אישית, במיידיות של התוצאות וביכולת למדוד את מידת ההצלחה באופן מדויק ומהיר. ככלל, המטרה של מהלך שיווקי שכזה יכולה להיות איסוף פרטיו של המשתמש (ליד) – רישום לשירות או לתקופת ניסיון, רכישת מוצר וכדומה. שם המשחק הוא לגרום למשתמש לבצע את הפעולה הרצויה (למשל השארת פרטים) כמה שיותר מהר ובמינימום מאמץ מצדו, זאת בשל העובדה שמבחינה סטטיסטית, אם זה לא יקרה תוך מספר שניות, הסיכוי שזה יקרה בהמשך פוחת בצורה דרסטית.

מדריך מצולם: מה זה דף נחיתה

למה צריך דפי נחיתה ומה ההבדל בינם לבין דפים רגילים של האתר?

מה זה דף נחיתה? דף נחיתה הוא דף ייעודי אליו יגיעו הגולשים לאחר שיקליקו על לינק באימייל, קמפיין פרסומי, לינק במנועי חיפוש וכדומה. דף זה הינו גרסה מורחבת ומעוצבת של המודעה או האימייל, הכוללת טקסט תמונות וטופס הרשמה או התעניינות אותו ימלא המשתמש.

בעוד שאתר רגיל נבנה בדרך כלל במטרה לתת מענה לקהלי יעד שונים ובנוי כך שהמשתמשים נכנסים לדף הבית ואז גולשים לתוך דפים פנימיים, דף נחיתה מעביר מסר מותאם לקהל יעד אחד. בדרך כלל התוכן שלו הינו המשך ישיר למודעה או לאימייל שנשלח (ולכן התוכן מותאם מאוד לתוכן המייל או המודעה). דף זה נבנה באופן שאמור לתת את המענה המלא שיגרום למשתמש לבצע את הפעולה הרצויה (כמו השארת פרטים) מבלי לצאת מהדף.

ויתור על דפי נחיתה וקישור הקמפיין לעמוד הבית מביא לכך שגולשים רבים לא ימצאו את מבוקשם באופן מיידי ובכך יפחת הסיכוי שיבצעו את הפעולה הרצויה. הדבר נכון גם לדפים הפנימיים של האתר, שכעיקרון יכולים להיות תואמים יותר לקהל היעד, אך אינם בהכרח מעוצבים באופן מיטבי עם call to action ברור.

שילוב של דפי נחיתה בקמפיין דיוור

דיוור אלקטרוני הפך להיות חלק אינטגרלי מקמפיינים שיווקיים דיגיטליים. לערוץ הדיוור האלקטרוני יש את כל המאפיינים החשובים של הערוצים האחרים ועוד יתרונות ייחודיים לו:

פילוח קהלי יעד: אקטיב טרייל מאפשרת פילוח מדויק של רשימות דיוור על פי פרמטרים שונים שנאגרו בבסיס הנתונים.

מסר חזותי עשיר: האימייל יכול לכלול תמונות ופונטים מיוחדים וכך להעביר גם מסר וגם ערכים אחרים הקשורים למותג.

פרסונליזציה: בתחום זה לדיוור האלקטרוני יש יתרון על פני הערוצים האלו בשל האופי האינטימי שלו. לא רק שהמשתמש מקבל את המסר ישירות לתיבת הדואר שלו, אלא שהמסר יכול לכלול אלמנטים אישיים, כמו שמו.

מדידה: בדומה לערוצי שיווק אחרים גם בדיוור אלקטרוני ניתן למדוד את מידת ההיענות. אקטיב טרייל מאפשרת מדידה של כמות הפתיחות, ההקלקות, וכו’.

גם עבור ערוץ הדיוור האלקטרוני מומלץ לשלב דפי נחיתה שישמשו להרשמה, לאיסוף פרטי מתעניינים, או לקניית מוצר או שירות.

בנייה קלה של דפי נחיתה באמצעות מודול Active Pages

landing pages tamplets

מודול Active Pages של אקטיב טרייל מאפשר יצירה אקטיבית של דפי נחיתה מותאמים אישית, בקלות ובמהירות ופרסומם באינטרנט. המודול נבנה ועוצב באופן שיעודד אתכם לבנות כמה שיותר דפי נחיתה עבור הקמפיינים השונים שלכם.

דפי הנחיתה יוכלו לשמש אתכם בקמפיינים של דיוור אלקטרוני על ידי קישור ישיר שבין האימייל לבין הדף. תוכלו גם להשתמש בדפי הנחיתה עבור ערוצי שיווק אחרים, כמו קמפיינים פרסומיים וכו’. פרטי המשתמשים ישמרו ישירות במאגר הנמענים של אקטיב טרייל וכך ניתן להמשיך ולהיות בקשר עם המתעניינים באמצעות המערכת.

מדידה מקיפה

אחד היתרונות הבולטים של בניית דפי נחיתה באמצעות אקטיב טרייל הינו היכולת למדוד ולאסוף סטטיסטיקה עבור כל ה”משפך” (funnel). כך אפשר למדוד את ההצלחה של כל מרכיב (המייל עצמו ודף הנחיתה) ולהבין את השפעתו על התהליך כולו. המערכת אוספת סטטיסטיקה של מספר הכניסות לדף שבוצעו דרך הקמפיינים השונים בהם הופיע הלינק או ישירות מדפי אינטרנט אחרים בהם הוא הופיע.

לסיכום, אנחנו רואים בתהליך כולו, מקבלת האימייל ועד ההרשמה של המשתמש, תהליך אחד שרצוי שיהיה מנוטר ומנוהל במערכת אחת. ועכשיו זה אפשרי עם מודול ה-Active Pages. אם אתם לא מרבים לעשות שימוש בדפי נחיתה, אנחנו בהחלט ממליצים על כך. לאלו מכם שכן משתמשים בדפי נחיתה תנסו את המודול הזה וכך תהנו מתהליך שהינו הרבה יותר אינטגרלי ורציף.