דואר אלקטרוני ו- SMS: הזוג המנצח במערך האוטומציות שלכם


ככל שהטכנולוגיה נעשתה יותר ויותר ניידת, עסקים רבים כבר אימצו לעצמם ‘מנטליות של מובייל’ ומתכננים את הדיוור שלהם באופן רספונסיבי. בנוסף, משווקים כבר גילו שדוא”ל עובד עבורם טוב יותר כיום מאי פעם. אבל איך אפשר לנצל בצורה מקסימלית את אורח החיים ה’נייד’ הזה למטרות שיווקיות? זה די פָּשׁוּט. על ידי שילוב של אימיילים עם SMS במערכת האוטומציות (Marketing automation).

Joining hands

אה, אתם בטח חושבים , “הודעות טקסט זה כל כך ניינטיז …”

אולי מדובר בטכנולוגיה ישנה, ​​אבל היא עדיין מאוד אמינה מבחינת עבירות ואחוזי פתיחה. שילוב של SMS עם קמפיין דוא”ל במערך האוטומציות שלכם יכול להגדיל משמעותית את הסיכוי של הדיוור שלכם להיקרא על ידי הלקוחות. זו הסיבה מדוע אקטיב טרייל מספקת מערכת שליחת SMS שיכולה לעזור לכם להגיע למנויים שלכם ישירות.

המספרים לא משקרים

קמפיינים של דואר אלקטרוני יעילים ב-325% יותר כאשר הם משולבים עם סמסים. 90% מכל הSMS נפתחים ונקראים בתוך שלוש דקות! 34% מהמנויים שיקבלו הודעות טקסט יבקרו באתר החברה, ו -33% ממש יבקרו פיזית בחנות עצמה. עם מספרים כאלה אתם אפילו לא צריכים לעשות ניתוח עלות-תועלת.

פשוט ומיידי

המציאות היא שאימייל יכול לשבת בתיבת הדואר הנכנס של המשתמש במשך שעות או ימים מבלי להיקרא. עם SMS הלקוחות שלכם יכולים לקבל את המסרים השיווקיים שלכם בתוך כמה דקות. אם יש לכם מכירת חיסול או הצעה לזמן מוגבל, אז אתם יכולים להכריז על כך מיד באמצעות כמה קליקים! זה פשוט כפי שזה נשמע.

בסוף כולם קוראים הודעות טקסט

מחקרים מעידים שאפילו בעלי ידע טכני יחסית, כמו אנשים מבוגרים, מסתדרים עם SMS טוב יותר מאשר עם מדיות פרסום אחרות ולומדים לתפעל אותם בקלות. אדם ממוצע מבלה בקרבת הטלפון שלו כ-23 שעות ביממה וקריאת הסמס מתבצעת כמעט תמיד מיד עם הגעתו. פרסום בהודעות סמס היא הדרך הטובה ביותר לחדור לכל יריעת השוק ולא להתמקד בסוג אוכלוסייה מסוים.

הודעות טקסט Always On

לרוב האנשים יש סמארטפון עם חיבור לאינטרנט, אבל למכשירים האלה יש גם מגבלות גלישה. לא לכולם יש תכנית דאטה מספיק גדולה ואז הם עוברים לWIFI שלא תמיד עובד כמו שצריך. בנוסף, הורדת נתונים ושירותי נדידה “זוללים” את הסוללות של המכשירים הניידים ולכן אנשים מכבים את הגישה לאינטרנט בנייד מפעם לפעם. בניגוד לזה, כל עוד הטלפון מופעל הודעות טקסט יתקבלו מיידית במכשירים של הנמענים.

אז…

אם אתם חושבים שהאימיילים שלכם אינם נקראים מספיק על ידי הנמענים שלכם, שקלו לשלוח להם הודעות טקסט ולהזכיר להם שאתה קיימים!

שילוב של הודעות SMS ודיוור אלקטרוני במערך האוטומציה שלכם יכול לעזור לכם להחיות לידים לא פעילים, להגדיל מכירות, לעודד נמענים לפתוח אימיילים ולהסתכל מה שיש לכם להציע.

לדוגמא:

לקוח ראה את הקמפיין שלכם בפייסבוק, נכנס לאתר שלכם, אהב את מה שהוא ראה ונרשם לרשימת התפוצה שלכם. הוא מקבל מכם אימייל לאשר את כתובת המייל שלו ברשימת התפוצה שלכם.

הנמען פתח את מייל התודה שלכם ואישר את ההרשמה שלו. כעת הוא מצורף לקבוצה של לקוחות חדשים וברגע זה הוא עולה על מסלול האוטומציה שהכנתם ללקוחות החדשים שלכם. שעה לאחר אישור ההרשמה הוא מקבל הודעת סמס עם קופון של עשרים אחוז הנחה או הטבה ממש משתלמת אחרת על קנייה בחנות המקוונת שלכם, מייל שתקף ל-48 שעות בלבד.

לחילופין, אם הנמען לא פתח את אותו מייל ראשוני, אפשר לקבוע במערכת שהוא יקבל הודעת סמס לנייד שלו המציעה לו קופון הצטרפות. כך ניתן לקבוע שאם הנמען פותח/ מקליק על הודעת הסמס הוא יצטרף לקבוצה החדשה של מצטרפים חדשים או לחילופין, יקבל אימייל אחר לתיבת המייל שלו.

Combined Automation

דוגמא נוספת:

לקוחה רכשה באתר שלכם, היא מקבלת הודעת דוא”ל אוטומטית על אישור רכישה או/ו SMS עם קופון של 15% הנחה עבור הרכישה הבאה שלה.

זכרו- רכישה מוצלחת מעודדת לקוחות לחזור לאתר שלכם!

לסיכום:

זכרו שהנמענים שלכם כיום ‘ניידים’ ואתם יכולים להשתמש בערוצים מרובים כדי להגיע לקהל היעד שלכם.

כשהזמן הוא המשאב הקריטי ביותר, המיידיות שבה סמס מגיע לנמען היא לא סתם צ’ופר, במקרים רבים היא יכולה להיות הדבר המהותי ביותר.

מערכת האוטומציות המתקדמת של אקטיב טרייל מאפשרת לכם למקסם את תוצאות המאמצים השיווקיים שלכם באמצעות שילוב של אימייל מרקטינג עם SMS.

 

קראו עוד על מערכת האוטומציות החכמה של אקטיב טרייל:

סדרת אוטורספונדרים מומלצת לחברות B2B

מיילים שכדאי לשלוח באוטומציות