מה חדש באקטיב טרייל? עדכון גרסה יולי 2019
חום יולי-אוגוסט הגיע, וגם אנחנו באקטיב טרייל מזיעים כדי לשפר עבורכם, הלקוחות, את המערכת.
אז על אילו עדכונים ושדרוגים תוכלו לקרוא בעדכון גרסה הנוכחי?
בין החידושים תמצאו פלאגאין התממשקות חדש ל-WooCommerce (אחת מפלטפורמות המסחר המובילות בעולם) שדרוגים באפליקציית המובייל, פיצ’רים חדשים במערכת ה-SMS, ועוד…
אז קדימה, בואו נקפוץ למים…
1. חיבור לחנות המסחר האלקטרוני ב-WooCommerce
חיכיתם, ביקשתם, שאלתם מתי והנה זה קורה! מעתה תוכלו לחבר בין מערכת אקטיב טרייל לבין חנות המסחר האלקטרוני שלכם ב-WooCommerce בכמה צעדים פשוטים.
כעת תוכלו לממשק את החנות המקוונת שלכם ולהקים אוטומציות כמו שחזור נטישת עגלה או מעקב לאחר רכישה במערכת אקטיב טרייל. מגוון האוטומציות החדשות יאפשרו לכם לשפר את ההמרות והרווחים תוך זמן קצר.
WooCommerce מבית וורדפרס (WordPress) היא אחת מ-5 פלטפורמות המסחר הפופולאריות בעולם והיא ניתנת להתאמה אישית, מבוססת קוד פתוח ובנויה כתוסף (Plugin) עבור וורדפרס.
לחצו כאן למדריך המלא לחיבור מערכת אקטיב טרייל עם החנות שלכם ב-WooCommerce >
2. חידושים במערכת ה-SMS
2.1 – מעקב אחר ביצועי קמפיין סמס גם באפליקציית המובייל
שולחים קמפיינים ב-SMS? מעתה, תוכלו לראות את תוצאות הקמפיינים שלכם ב-SMS גם באפליקציית המובייל!
התחילו בהורדת האפליקציה למכשיר הסלולרי שלכם, השתמשו בשם המשתמש והסיסמא למערכת אקטיב טרייל כדי להתחבר ויש לכם גישה לדו”חות של כל הקמפיינים שלכם. תוכלו לראות את נתוני השליחות, ההקלקות וההסרות ישירות מהנייד.
הורידו את אפליקציית הדו”חות במובייל >>
2.2 אפשרויות רחבות יותר לדו”חות ה-SMS
כעת ניתן לסנן גם את דו”חות הקמפיינים שלכם ב-SMS. פילטרים אלה יאפשר לכם לנתח טוב יותר את הפעילות שלכם על פי תאריכים, כמו כן תוכלו לסנן אותם לפי:
-הודעות תפעוליות – אפשרות לצפות אך ורק בנתוני ההודעות התפעוליות שנשלחו לנמענים
-שליחות נסיון – האפשרות לבחון רק את שליחות הניסיון שלכם
-כל הקמפיינים – האפשרות לצפות בנתוני הקמפיינים ללא ההודעות התפעוליות
-כל ההודעות – האפשרות לצפות בכל סוגי השליחות שבוצעו באמצעות SMS מתוך מערכת אקטיב טרייל
כדי לבחון את הדאטה של הקמפיינים ב-SMS ולנתח סוגים שונים של הודעות,
היכנסו לתפריט דו”חות >> דו”ח SMS >> סנן טבלה >>
לחצו כאן למדריך המלא לשליחת הודעות SMS >>
2.3 אפשרות להוספת מגוון מגבלות שליחה גם ב-SMS
מעתה ניתן להגביל את הקמפיינים שלכם גם בהודעות SMS בדיוק כמו במייל.
מגבלות השליחה שניתן לראות כעת במסך ה’נמענים’ בהקמת של הקמפיין:
– מגבלות לפי קבוצה – הקמפיין לא יישלח לנמענים בקבוצה X
– מגבלות לפי קמפיין – הקמפיין לא יישלח לנמענים אשר קיבלו קמפיין Y
הפונקציה החדשה של מגבלות השליחה תאפשר לכם לסגמנט את הלקוחות ברזולוציה גבוהה יותר ואף לוודא שנמענים אשר כבר קיבלו הודעות בתקופת הזמן הקצובה שבחרתם, לא יקבלו הודעות נוספות וכך למנוע שליחת ספאם לנמענים.
3. השיגו חשיפה גבוהה יותר בעזרת שיתוף ב-WhatsApp
יצאתם עם קמפיין שיווקי מדהים, מבצע היסטרי מהאגדות ואתם רוצים שלא רק הנמענים שלכם יהנו ממנו אלא גם חבריהם ובני המשפחה שלהם. שיתוף ב-WhatsApp זה הפתרון! כעת הנמענים שלכם יכולים לשתף את הקמפיינים והניוזלטרים שאתם שולחים להם באמצעות אפליקציית ה-WhatsApp לכל אנשי הקשר שלהם.
הגדלה כזאת של חשיפה לקמפיינים שלכם, משמעה אחוזי פתיחה ואחוזי המרה גבוהים יותר!
כל מה שעליכם לעשות זה להוסיף את בלוק התוכן ‘שיתוף’ לקמפיין שלכם. בלחיצה קצרה על ה-Share, כל נמען יכול לשלוח את הניוזלטר שלכם לקבוצות שלו ואנשי הקשר שלו ובכך להרחיב את קהל הנמענים שלכם.
בנוסף, כעת הנמענים שלכם יכולים ליצור קשר איתכם באמצעות הניוזלטר היישר ל-WhatsApp שלכם, זוהי פונקציה מצוינת עבור SMBs! במידה והעסק שלכם קטן וברצונכם לעשות שימוש באפליקציית ה-WhatsApp כאמצעי תקשורת ישירה עם הלקוחות, הוסיפו את בלוק התוכן ‘מצאו אותנו’ לקמפיין שלכם ונמען אשר ילחץ על כפתור ה-WhatsApp, יפתח חלון צ’אט אוטומטי עם המספר שתבחרו להטמיע.
עשו זאת על ידי הוספת בלוק התוכן ‘מצאו אותנו’ לניוזלטר שלכם ועריכת הקישורים >>
בעמוד עריכת הקישורים, הטמיעו את מספר הטלפון אשר יקבל את הפניות כולל קידומת מדינה במקום הביטוי your_phone_number ולחצו על ‘שמור’. כעת יש לכם ערוץ תקשורת חדש וישיר עם הלקוחות שלכם >>
וכמו תמיד, אם יש לכם שאלות או בנוגע לאחד העדכונים או בכלל, אתם מוזמנים לפנות לצוות התמיכה שלנו
במספר 03-6885050 או לכתוב לנו דרך האתר.