כאן משדרגים בכיף: עדכוני גרסא, נובמבר 2020

מכירים את השורה ששרה עפרה חזה ז”ל – “אחרי החגים יתחדש הכל”? אז ברוח חגי תשרי שנגמרו לא מזמן, הכי בא לנו לזרום עם השיר. יש רק בעיה קטנה אחת: כאן באקטיב טרייל אנחנו מתחדשים כל הזמן וכך יצא שבחודשים החולפים עבדנו בלי סוף כדי להפוך את המערכת שלנו לעוד יותר פשוטה, חכמה ונגישה עבורכם. 

Rawpixel

נכון שנמשיך להתחדש גם בשנה העברית הנוכחית (תשפ”א, לטובת מי שלא עקבו), אבל בינתיים חשוב לנו לחלוק איתכם את כל מה שעשינו פה בחודשים האחרונים. אז בלי לחפור יותר מדי, בואו נצלול לעניינים כי לשמחתנו יש לנו יופי של תשובות לשאלה “מה חדש?”. קדימה, מתחילים: 


⭐ אמ;לק ⭐

  • שדרגנו את מערכת הפופ-אפים שלנו והוספנו תבניות מגניבות עבורכם🎉
  • יצרנו אינטגרציה סופר-חכמה (וסופר פשוטה להתקנה!) לסיילספורס 🤓
  • יצרנו אינטגרציה נוחה למערכת My Business 😎
  • בונוס: טיפים, עצות ופעילויות נושאות פרסים מחכות לכם בפייסוש שלנו, אז שווה לקפוץ לביקור ולתת בלייק 👍🏼

תרבות הפופ? אפ! 

כמו שאתם בטח יודעים, פופ-אפים הם דרך נוחה ויעילה ליצור קשר קרוב יותר עם המבקרים באתר שלכם. הפופ-אפ המתאים מאפשר לכם ליצור איתם אינטרקציה, להגדיל את רשימת התפוצה, להציע להם הטבות מיוחדות ולגרום להם להרגיש שאתם פונים אליהם ברגע הכי מדויק בגלישה שלהם. 

ActiveTrail's Pop-ups

בגלל זה החלטנו ליישם את ממשק ה-Drag N’ Drop הנוח שלנו גם על פיצ’ר הפופ-אפים במערכת והוספנו מגוון עיצובים של תבניות מוכנות מראש. בקיצור: תהליך עיצוב+הטמעת הפופ-אפים באתר שלכם הפך לקל ופשוט מאי פעם, כך שמעכשיו אין תירוצים: כולם מקפיצים! 

בואו לקפוץ איתנו >>>

אקטיב טרייל לסיילספורס: פי 2 דאטה, פי 2 יתרונות

כולנו יודעים שידע = כוח, אבל דאטה? זה כבר שווה זהב. בדיוק בגלל זה אנחנו ממש מתרגשים לספר לכם על האינטגרציה החדשה שלנו לסיילספורס, שמאפשרת לכם להוסיף את הכוח של סיילספורס לקמפיינים שלכם וליצור את ה-Marketing Cloud המושלם! 

ActiveTrail for Salesforce

האינטגרציה מאפשרת לכם לסנכרן בין המערכות ולשלוח קמפיינים אוטומטיים לנמענים שלכם ע”ב התוכן בו הם מתעניינים, המוצרים בהם הם משתמשים, אופי הפעילות שלהם, סטטוס תהליך המכירה ועוד המון מאפיינים מעניינים אחרים. הנה כמה דברים שתוכלו לעשות עם האינטגרציה: 

  • לסנכרן דאטה בין המערכות 

האינטגרציה מאפשרת לכם לסנכרן את רשימת הלידים ואת רשימת הלקוחות וכך לקבל תמונה מלאה אודותיהם (כולל דמוגרפיה, תחומי עניין ופרמטרים נוספים).

  • להתעדכן בסטטוס הלקוחות

באמצעות האינטגרציה תוכלו להתעדכן ישירות מה- salesforce בסטטוס הלקוח או הלקוחה ולהבין את מיקומם בתוך המשפך השיווקי באקטיב טרייל בכל זמן נתון: על אילו מהקמפיינים הם הקליקו? אילו מהם הם פתחו? איזה סמס נשלח אליהם וכו’. 

  • ליצור מסעות לקוח פרסונליים וממירים

בזכות האינטגרציה בין המערכות, תוכלו להפעיל אוטומציות פרסונליות בהתאם לסטטוס הנוכחי של הלקוח או הלקוחה ובהתבסס על ההתנהגות שלהם. למשל: אוטומציה שתופעל מיד לאחר שיחה עם איש מכירות, או כזו שתגיע ללידים שנשלחה אליהם הצעת מחיר.

  • לעזור לצוות המכירות לסגור יותר לקוחות

בהתבסס על המידע שנאגר על הלקוחות, תוכלו לעזור לצוות המכירות שלכם להבטיח חווית שירות מדויקת יותר באמצעות הצעות מכר של מוצרים ושירותים רלוונטיים מתמיד ללקוחות.

אה וכבר ציינו שאת האינטגרציה תוכלו להתקין לגמרי בעצמכם (בלי מפתחים, עבודה מורכבת או עלויות נסתרות) תוך שעה? כי אם לא, אז הנה, עכשיו אתם יודעים. 

כאן לומדים איך להתקין את האינטגרציה >>>

הביזנס שלכם הוא גם הביזנס שלנו: אינטגרציה למערכת My Business

מאחר וכשזה מגיע לעסקים, כל אחד בוחר במערכת CRM שהכי נוחה לו, דאגנו לייצר אינטגרציה גם עם מערכת My Business. 

בזכות האינטגרציה תוכלו לממשק בין המערכות, לקבל תמונת מצב מקיפה של הלידים והלקוחות, לייצר משפכים שיווקיים חכמים הרבה יותר ולייצר יותר המרות. שווה!

ActiveTrail for Mybusiness 

ולסיום סיומת… קפצו לבקר אותנו בפייסבוק. כדאי לכם! 

אז נכון שעמוד הפייסבוק שלנו לא קשור אך ורק למה שקורה למערכת, אבל תוכלו למצוא בו המון המון מידע רלוונטי: טיפים וטריקים לשימוש במערכת, נתונים מעניינים שקשורים לעולמות האימייל מרקטינג והשיווק וגם – ולא פחות חשוב – פעילויות נושאות פרסים. 

בואו, כיף איתנו במסיבות (וגם בעתות שגרה) >>>

נתראה שם! 😉


אולי יעניין אתכם גם: