10 טיפים לכתיבת שורת נושא מוצלחת לניוזלטר שלכם

בדיוור אלקטרוני, המילים הראשונות שתתקשרו לנמענים שלכם הן שיקבעו את גורלכם. הן קובעות אם תקבלו את ה”קליק” הנכסף או לא. ההוכחה היא בכך ש 33% מנמעני אימייל פותחים אותו בהתבסס על שורת הנושא בלבד! בגלל זה חשוב שתהיה לכם שורת נושא חזקה ועוקצנית (במידה!).

הנה שורת נושא חביבה לניוזלטר שקיבלתי השבוע מהאתר ASOS

just in

העלתה לי חיוך.

פתחתי.

סיפור אמיתי 🙂

ה”עוקץ” הוא מה שתופס את תשומת הלב של הנמענים,  מה שיעניין אותם מספיק בשביל לגרום להם ללחוץ ולפתוח את האימייל שלכם. אבל אם הסטטיסטיקה אומרת שאתם צריכים לכתוב שורת נושא של 30 תווים או פחות בשביל אחוזי פתיחה מעל לממוצע, איך תשיגו את העוקץ הזה כשאתם מנסחים אימייל או ניוזלטר?

הנה טיפים ודוגמאות שליקטתי מהאינבוקס שלי בתקווה שיעזרו לכם לכתוב שורות נושא מוצלחות ולהשיג אחוזי פתיחה גבוהים:

1. פנו אליהם באופן אישי

כולנו רוצים להרגיש קשורים ומחוברים, והודעות פרסונאליות נותנות לנו את זה. למעשה, לשורות נושא פרסונאליות יש סבירות גבוהה ב 22.2% להיפתח. אז השתמשו בפרטי הלקוחות שלכם בשביל לקרוא לנמענים בשמם הפרטי או לשלוח להם הצעות שקשורות לתחומי העניין שלהם.

(טיפ- ואם כבר בשם הפרטי עסקינן, למה שלא תאספו מהם את הכינוי חיבה שלהם בטופס הרשמה?)

“הי שרוני, הספקת כבר לראות את זה?”

“הפריטים שהכי אהבת- עכשיו במבצע מיוחד!”

“שרון, אז פיצה זה הקטע שלך”

2. הרוו צימאון למידע

כולנו מעריכים מידע, במיוחד אם הוא מלמד אותנו משהו שימושי לחיי היומיום. הנה הזדמנות מעולה לקדם את ה”מדריכים” שלכם.

“שיעור מבוא לעוגות שוקולד”

“איך לצמצם הוצאות חודשיות בכרטיס האשראי”

“עשרה צעדים למעבר דירה נטול נזקים”

3. תפתרו בעיות

הלקוחות שלכם עומדים בפני שלל אתגרים ובעיות, וזאת ההזדמנות שלכם להקדים תרופה למכה ולהציע פתרונות בשורת הנושא.

“אתם לא חייבים לחיות עם כאבי גב”

“מה המכונית שהכי חסכונית עבורך?”

“חמש דרכים לממן את העסק שתמיד רצית”

4. תשתמשו בפחד מ”לצאת פראייר”

בגלל שאנשים תמיד רוצים להשיג את המחיר הכי טוב, הפחד לפספס יוצר תחושה של בהילות. הסטטיסטיקה מראה שיש אחוזי פתיחה גבוהים ב22% לשורות נושא שנותנות תחושה של דחיפות ובלעדיות. תהפכו את זה ליתרון ותשאירו את הנמענים בעניין ההצעה שלכם. זה נכון שמילים כמו “דחוף!” יכולות להיות שימושיות, אבל יש עוד הרבה דרכים לעשות את זה.

“אופסי! נשארו רק עוד יומיים…”

“כן, זו הקריאה האחרונה בהחלט…”

“זה עכשיו או לעולם לא”

הנה איך ש- Strawberrynet עושים את זה כשהם מתגעגעים לכרטיס האשראי שלי:

strwaberrynet

5. תראו להם איך הם מרוויחים

מי לא רוצה להשיג יותר בפחות? אם נודה בזה ואם לא, אנחנו לא יכולים לעמוד בפני מי שנותן לנו יותר או גורם לנו להרגיש שאנחנו מקבלים יותר ממה שמגיע לנו.

“קבלו שדרוג לפרימיום עוד היום”

“50% הנחה על סל הקניות שלכם”

הנה איך ש-Story עושים זאת היטב:

סטורי סופר סייל

 

6. עוררו אצלם סקרנות

אנחנו סקרנים מטבענו. אז תעשו קצת טיזינג בשביל לדחוף את הנמענים לפתוח את האימייל שלכם. לתשומת ליבכם- טיזינג לא שווה ללעצבן את הנמענים שלכם 🙂

“10 מבצעי קוסמטיקה הכי משתלמים. מספר 7 יפתיע אותך”

“אוי לא, עשינו משהו לחשבון שלך” – רק כשזה משהו משמח כמו שהוספתם לו חודש במתנה…

“יש לי שאלה רצינית אליך”

“זהו, אנחנו צריכים לדבר”

**אל תגזימו!!! להגיד לבנאדם שפיטרו אותו בשורת הנושא יכול להביא לפתיחת המייל אבל גם להסרה מרשימת התפוצה ולדיווח על ספאם**

7. נצלו את חטא היוהרה

כולם רוצים שירצו אותם, שיאהבו אותם, שיקבלו אותם. זאת חולשה אנושית ואתם יכולים להשתמש בה בשביל ליצור צורך לפתוח את האימייל שלכם. תנו לנמענים שלכם משהו שירים להם את הביטחון העצמי.

” אודמים לשפתיים שחייבים לנשק”

Mac גרמו לי להצטרף למהפכה (מודה ריסים זו החולשה שלי)

MAC

“מגיע לך פרס על קניות חכמות ברשת”

“לעצור את השעון עם 10 מוצרי טיפוח”

עוד דוגמא מ-ASOS:

Living your best shoe life

8. הפעילו הומור ושנינות

אומרים שכדי לגרום למישהו להתאהב, צריך להתחיל מלהצחיק אותו. זה נכון גם לגבי שורות נושא באימייל. אם אתם שנונים, זה הזמן לנצל את זה.

“10 מבצעים שאנחנו מפסידים עליהם, בשבילך”

הו שלוםםם:

סטורי אונליין שנונים

“יצאת אתמול בלילה? יש לנו משהו שיעיר אותך”

צוותא גרמו לי לרחוץ בים ההצגות שלהם:

צוותא מבצע

9. מקדו אותם מחדש

כשלקוחות בודקים את המוצרים או השירותים שלכם, אבל לא ממירים לרכישה, זה הזמן לטפח אותם חזרה מתחתית מסלול המכירות ולעשות מיקוד מחדש. בשלב זה אתם חוזרים אליהם עם הצעה שקשה לוותר עליה, או מזכירים להם להשלים פעולה.

“שכחת משהו, הנחה של 15% נוספים”

“עדיין בחיפושי נעליים? יש מבצעים חדשים!”

“פספסת משהו, קופון הנחה כאן”

סטורי עגלת קניות

10. השתמשו במילות מפתח בשורת הנושא

חוץ מה”עוקץ”, שווה לדעת אלו מילים מעלות את אחוזי הפתיחה אצל נמעני האימייל שלכם. אחת מהמילים האלה היא  “אזהרה”, שיכולה להרים את אחוזי הפתיחה ב 61.8%.

שורת נושא עם המילה “מחר” נותנת 10% נוספים של פתיחות לעומת שורת נושא בלעדיה. מילים נוספות כגון “חדש”, “מבצע”, ו “סרטון” יכולות לשפר משמעותית את שיעורי הפתיחה של האימיילים שלכם. עוד מילים מומלצות הן “לוח מודעות”, “חדשות”, ו “חיסכון”. בנוסף, השתמשו במילה “יומי” במקום “חודשי” או “שבועי”.

לסיכום,

זה משתלם לדעת איך לנסח את שורת הנושא באופן אפקטיבי. פתיחה של הניוזלטר היא הצעד הראשון שהלקוחות שלכם עושים בתהליך ההמרה. אחוזי פתיחה גבוהים יותר מרימים את הסיכויים להמרה. אז בפעם הבאה שאתם עובדים על אימייל או ניוזלטר, קחו את הזמן בשביל למצוא את שילוב המילים המושלם!

קראו גם על:

13 אלטרנטיבות טובות לאימייל “רק רציתי לבדוק….”

25 טיפים שיתנו לקמפיינים שלכם זריקת אנרגיה חיובית