אימות דומיין לדף נחיתה בקמפיין פייסבוק: כל מה שאתם צריכים לדעת

אין ספק ששיווק בפייסבוק הוא חלק מהותי עבור המון מותגים ועסקים במדינת ישראל. אם גם אתם נמנים על מי שמשתמשים ברשת החברתית הוותיקה כפלטפורמה פרסומית, ייתכן שכבר שמעתם שפייסבוק דורשת לבצע אימות לכל דומיין של דף נחיתה המחובר לקמפיין שרץ בפייסבוק. 

אבל שנייה לפני שאתם מתעצבנים ואומרים לעצמכם – “נו, עוד פעם צוקרברג הזה עם השטויות שלו, בשביל מה צריך את זה בכלל?”, נשמח לעזור לכם להבין מה בדיוק המשמעות ומה בעצם אתם צריכים לעשות בנידון. אל דאגה: זה לא מסובך בכלל. 

אז מה זה אימות דומיין לדף נחיתה בקמפיין פייסבוק?

נפתח ונסביר שהמטרה מאחורי המהלך היא לייצר שכבת אבטחה נוספת באמצעות אימות זהות העסק העומד מאחורי דף הנחיתה. פייסבוק בעצם מנסה להבטיח שאתם – ורק אתם – תוכלו לבצע שינויים בדפי הנחיתה שעולים תחת חשבון העסק שלכם, במרכז המודעות. 

דומיין הוא בעצם כתובת אינטרנט שאתם שוכרים ושאליה ניתן לחבר את אתר הבית שלכם, כתובת מייל וגם דפי נחיתה. במקרה שעליו אנחנו מדברים, קיימים שני סוגים עיקריים של דומיינים: 

  1. דומיין פרטי, שאתם משלמים עליו. למשל: yourbusiness.com
  2. סאב-דומיין (דומיין שיתופי) שלמעשה ‘מארח’ את הנכסים הדיגיטליים שלכם תחת השירות אליו אתם מחוברים. למשל: yourbusiness.wordpress.com

שתי האופציות הנ”ל משפיעות על שרשרת הפעולות שעליכם לעשות על מנת לאמת את דומיין דפי הנחיתה שלכם בפייסבוק. הנה מה שאתם צריכים לדעת כדי להבטיח שדפי הנחיתה שלכם יעברו את אישור מרכז המודעות של הרשת החברתית:

במידה שסאב הדומיין שלכם הוא שרתי אקטיב טרייל

אם דפי הנחיתה שלכם בנויים על גבי השרתים שלנו באקטיב טרייל (כלומר מסתיימים בכתובת: lp.activetrail.biz) אנחנו שמחים לבשר לכם שדאגנו לנושא האבטחה עבורכם. במדריך הטכני שלנו תוכלו לקרוא עוד על המהלכים הפשוטים שעליכם לבצע כדי להתחבר אל מרכז המודעות של פייסבוק ולאמת את הדומיין של אקטיב טרייל. הכי קל, פשוט ומהיר שיש 🙂 

Different Domains

במידה שיש לכם דומיין פרטי

בדומה לדפדפנים רבים, מעתה פייסבוק דורשת שהדומיין הפרטי שלכם יאובטח בפרוטוקול HTTPS. כדי להבטיח שזה אכן המצב, עליכם לוודא שיש לדומיין שלכם תעודת SSL. 

בשוק קיימות לא מעט חברות שמשכירות דומיינים פרטיים: דומיין דה-נט, GoDaddy, Namecheap ועוד. בדרך כלל, החברות הללו מאפשרות לכם לאבטח את האתר בלחיצת כפתור פשוטה (שימו לב: לעתים זה כרוך בתשלום נוסף). 

ווידאתם שיש לאתר שלכם תעודת SSL? מצוין, כעת מה שעליכם לעשות הוא לקרוא במדריך הטכני שלנו איך לאמת את דומיין דפי הנחיתה שלכם בתוך מערכת אקטיב טרייל, כדי שתוכלו לגשת אל מרכז המודעות בפייסבוק ולעקוב אחר ההוראות המובאות שם.

לסיכום

אנחנו יודעים שמילים כמו “אימות דומיין” עלולות להישמע מעט מרתיעות בהתחלה, אבל מקווים שעזרנו לעשות סדר בבלאגן ולגרום לכם להבין שהשד הוא בעיקר טכני – ובטח לא כל כך נורא. 

עדיין לא הבנתם מה אתם בעצם אמורים לעשות? מרכז התמיכה שלנו עומד לשירותכם תמיד, אז אל תהססו ליצור קשר במייל, בצ’אט או בטלפון: 03-6885050 בין השעות 9:00 ל-18:00 בימים א’-ה’. 

הירשמו לאקטיב טרייל


נהניתם? מגניב! אולי יעניין אתכם גם: