למה הקמפיין שלי לא נראה טוב באאוטלוק?

תבניות הדיוור האלקטרוני של אקטיב טרייל מאפשרות למותגים לשמור על שפה אחידה, מסרים שיווקיים מדויקים וקמפיינים מעוצבים שנראים מעולה. עם זאת, גרסאות מסוימות של תוכנת ניהול המיילים Outlook לא תומכות בכל סוגי המיילים והניוזלטרים.

לאאוטלוק יש לא מעט גרסאות, ביניהן Outlook 2007 אשר אינה נתמכת ע”י אקטיב טרייל בכלל (כלומר, יכול להיות שהמיילים שלכם יוצגו ויכול להיות שלא אבל אין לנו אפשרות לספק תמיכה טכנית בעניין) ו-Outlook 2010 אשר באופן גורף נתמכת ע”י אקטיב טרייל מלבד תקלה ידועה אחת שמופיעה מדי פעם והיא כאשר תצוגות מסוימות עוברות היפוך ומוצגות בהתאמה למובייל למרות שנפתחות בדסקטופ.

לדוגמא:

כך נראה הניוזלטר שלכם במערכת הדיוור של אקטיב טרייל לפני השליחה

Outlook email review one

וכך עלול להראות אותו ניוזלטר במידה ונמען יפתח אותו באמצעות Outlook 2010

Outlook email review two

תזוזת הבלוקים הינה בעייתיות פנימית של תוכנת ניהול המיילים Outlook ולכן לא ניתן לשלוט בבעייתיות זאת במערכת אקטיב טרייל.

עם זאת, קיימות מספר בעיות הנובעות מכך שהנמענים שלכם עלולים לפתוח מיילים עם אאוטלוק אותן ניתן לפתור או להציע פתרון זמני מסוג כלשהו.

מי משתמש היום באאטלוק?

נכון להיום השימוש ב-Outlook כתוכנת ניהול מיילים כבר אינו פופולארי כמו בעבר בעיקר עם עליית ענקית המייל של Google, עם זאת, מתוך הנתונים הסטטיסטיים של אקטיב טרייל עולה כי קיימים לא מעט נמענים אשר עדיין פותחים את המיילים שלהם באמצעות אאוטלוק.

הדרך הטובה ביותר היא לבחון את נראות הניוזלטרים שלכם באאוטלוק ולייצר כתובת מייל באאוטלוק אשר משמשת לבדיקות ולשלוח לכתובת זו את הטסטים כדי לבחון את הנראות של הקמפיינים.

כמו כן, נרצה לסייג ולומר שנמענים אשר עדיין משתמשים ב-Outlook כתוכנת ניהול מיילים כנראה מודעים לבעיית הנראות (לא רק המיילים שלכם לא נראים טוב) ולוקחים זאת בחשבון כאשר בוחרים להמשיך ולהשתמש בפלטפורמה הזאת.

אספנו עבורכם מספר בעיות בהן עלולים להתקל הנמענים אשר פותחים את המיילים שלהם עם Outlook וכיצד ניתן להתמודד איתן או לפתור את חלקן:

אי אפשר לראות את הגיף

באופן מצער, אאוטלוק לא מציגה אף גיף, אף פעם. המלצתנו היא לבחור בגיפים אשר הפריים הראשון שלהן עדיין מעביר את הרעיון שניסיתם להעביר עם העזר הויזואלי או להחליף בתמונה ולוותר על הגיף אם מדובר באחוז גדול מתוך הנמענים שלכם אשר פותח את המיילים עם Outlook.

gif support outlook

הטקסט מתחבר ועולה על התמונה

אאוטלוק עלולה להתעלם מהמרווח אשר קיים בין בלוקי התוכן לבין בלוקי האימג’ים בניוזלטרים שלכם ולחבר בין הטקסטים לבין הויזואל, לעיתים צמוד צמוד ולעיתים הטקסט אף עולה על האימג’ או ההיפך.

ניתן להתמודד עם כך על ידי הוספת מסגרת בצבע הרקע של הניוזלטר שלכם לתמונות עצמן, לשלוח לטסט ולבחון את הנראות. במצב כזה, גם אם טקסט נצמד לאימג’, הוא עדיין נראה מרווח מספיק.

שימו לב לא לייצר רווח גדול כדי לא לפגוע בניוזלטרים אשר מקבלים שאר הנמענים.

הכפתור מרובע ולא עגול

כל הכפתורים בOutlook תמיד יהיו מרובעים ולא עגולים. לא קיימת אפשרות לשנות זאת.

button support outlook

בעיות נראות כלליות של הקמפיין

מכיוון שאאוטלוק מעבד HTML באמצעות Microsoft Word, לעיתים יש בעיות קטנות נוספות של נראות. מבחינה טכנית אפשר להשוות זאת לאופן שבו התצוגה המקדימה של ההדפסה מציגה את התוכן אשר נשלח מהמחשב – לא תמיד מיושר באופן האופטימלי ביותר.

בעוד שהניוזלטר שלכם הוא עמוד יחיד של גלילה רציפה, Outlook למעשה מעבד חלקים ממנו כאילו היו אמורים להיות מודפסים על גבי עמודים נפרדים.

כפי שנאמר למעלה, מרבית בעיות הנראות הללו יתקיימו בגרסאות Outlook 2007 ו-Outlook 2010 אך גם גרסאות חדשות לא תמיד מקבלות מיילים בצורה בה התכוונתם לדוור אותם.

למשל, נמענים עלולים להיתקל בתזוזה קטנה של בלוקי התוכן מעלה ומטה

outlook image appearance

או בתזוזה קטנה של בלוקי התוכן ימינה ושמאלה

 

image blocks outlook

לסיכום, יש לזכור שבעיות הנראות שהצגנו במאמר זה אינן גורפות לכל משתמשי Outlook ויכול להיות שברשימת הנמענים שלכם קיימים רשומים אשר מעולם לא ראו אף מייל משובש בגלל תוכנת ניהול המיילים.

עם זאת, כאשר אתם שולחים לעצמכם טסטים, אנחנו ממליצים לבחון את נראות הניוזלטרים שלכם גם עם Outlook, במיוחד אם ידוע לכם על נמענים אשר משתמשים בתוכנת ניהול המיילים המדוברת.

 

לקריאת מאמרים רלוונטים נוספים:

קייס סטאדי: איך בובה דיגיטל הקימה מועדון לקוחות ומשפך שיווקי לחנות אונליין

7 נתוני אימייל מרקטינג שכדאי לנתח בסוף כל קמפיין

תמונות הדיוור לא נפתחות לנמענים? הדריכו אותם!