טסט קייס: איך סופר פארם משתמשת בדיוור אלקטרוני לשיפור חווית הקנייה ברשת

סופר פארם היא רשת הדראגסטור הגדולה והמובילה בישראל המונה למעל מ220 חנויות ומיליוני לקוחות והיא גם לקוחה של אקטיב טרייל ולא במקרה. כרשת כזאת גדולה, סופר פארם מכירה בכך שהדרך הכי טובה שלה לא לאבד אף לקוח היא לפנות לכל אחד באופן אישי והיא עושה את זה באמצעות מערכת הדיוור של אקטיב טרייל.

צפו בסרטון על סוד ההצלחה השיווקי של סופר פארם:

מאז ומתמיד, סופר פארם היוותה חוד חנית בכל הקשור לחדשנות בשיווק, בחוויית הקנייה ובדרך הפנייה שלה ללקוחות, אך בשנים האחרונות סופר-פארם מקדישה את מירב המאמצים בלתת לכל לקוח הצעות מכר, מבצעים ותכנים המעניינים אותו ומתאימים להרגלי הצריכה שלו.

שמים דגש על שיווק פרסונלי

נפגשנו עם הילה מילוא, מנהלת שיווק פרסונלי בסופר- פארם כדי שתספר לנו על מאמצי השיווק שסופר פארם עושה באמצעות האימייל על מנת להתאים גם את הפעילות הדיגיטלית שתהיה רלוונטית ואישית ועל כן- מוצלחת.

אנחנו שולחים ניוזלטרים בתחומים שונים שקשורים לעולמות התוכן שלנו. אחד האתגרים הגדולים שלנו היא לספר באימיילים שלנו את מה שבאמת מעניין וחשוב ללקוח שלנו, ופה המערכת של אקטיב טרייל עוזרת לנו מאוד.

בטופס ההרשמה לניוזלטר שנמצא באתר, אנחנו שואלים מה מעניין את הנרשמים ובאילו תחומים הם מעוניינים לקבל דיוורים. למשל, קוסמטיקה, אופטיקה, תינוקות וטבע וכך, המיילים שמגיעים לתיבת הדואר הנכנס שלהם הם מיילים שהם רוצים לקבל ולקרוא לפי מה שהם סימנו בטופס ההרשמה.”

טפסי ההרשמה באתר של סופר פארם מאפשרים להם לחלק את הנמענים שלהם לקבוצות לפי תחומי עניין ואז לשלוח לכל נמען את התוכן שמעניין אותו בהתאם.

סופר פארם

הפרסונליזציה שאנחנו עושים משפרת מאוד את תוצאות הקמפיינים שולחים ואנו נהנים מאחוזי פתיחה למיילים גבוהים, הקלקות ומימושים של קופונים.” מספרת מילוא.

לא רק סופר פארם, גם אתם יכולים!

צורת הדיוור של סופר פארם מראה שכאשר שולחים לנמענים אימיילים שמעניינים אותם, בנושאים שהם בחרו ושהם רוצים לקרוא עליהם ולקבל עליהם נתונים, אחוזי הפתיחה קופצים והקמפיינים באימייל פשוט עובדים.

בצורה הזאת סופר פארם מאריכה את השירות האישי שהיא נותנת בסניפים שלה אל תיבת הדוא”ל של הנמענים שלה באמצעות הדיוורים שלה. גם אתם יכולים לעשות זאת באמצעות מערכת הטריגרים והקבוצות הדינמיות שלנו, ולדוור לנמענים שלכם בדיוק את מה שאתם רוצים.

שימו לב שבאקטיב טרייל יש לכם אפשרויות דיוור נוספות של דיוור פרסונלי. באמצעות מערכת האוטומציה של אקטיב טרייל ניתן לחלק את הנמענים לקבוצות עניין בהתאם להקלקות ולפתיחות שלהם של קמפיינים. לקריאה נוספת קראו כל מה שאתם צריכים לדעת על איך לפלח נמענים ולדוור להם מה שמתאים להם.

לאחרונה אקטיב טרייל הוסיפה פיצ’ר חדש המצטרף לאפשרויות הדיוור האישי. Just in Time אוסף נתוני עבר על מועדי פתיחות האימיילים של הנמענים שלכם ושולח עבורכם את הקמפיין לכל נמען בזמן האופטימלי עבורו! כל זאת באופן אוטומטי, עם לחיצת כפתור אחת.

אל תפספסו את אפשרויות הדיוור המתקדמות של אקטיב טרייל.

קראו עוד בבלוג שלנו.