10 כלים לשיווק דיגיטלי שאסור לפספס

אם אתם עובדים או מתעניינים בשיווק הדיגיטלי, או אפילו בעלי חברה לשיווק דיגיטלי סביר להניח שאתם אוהבים כלי שיווק דיגיטליים שמעניקים יתרון תחרותי על השוק. עולם הדיוור האלקטרוני בעצמו מתחדש ומשתדרג כל הזמן ואנחנו מוצאים יותר ויותר דרכים לייצר קמפיינים חכמים, מדויקים ומטורגטים היטב באמצעות מערכות Marketing Automation מתקדמות.

כיום בשוק אפשר למצוא עשרות כלים שישדרגו את פעילות השיווק הדיגיטלי שלכם ולפעמים הטוויסט הקטן שאנחנו מוסיפים לאסטרטגיה שלנו, הוא זה שמבדיל בינינו לבין שאר החברות המתחרות שלנו.

יצרנו עבורכם רשימה מוצלחת במיוחד של 10 כלי שיווק באינטרנט שישדרגו את הפעילות שלכם, החל מהבסיסיים ביותר ועד המורכבים טיפה, כדי שתוכלו להתחיל להרכיב אסטרטגייה שיווקית מנצחת לשנת 2019.

10 כלים לשיווק דיגיטלי שישדרגו את האסטרטגייה שלכם:

  1. CANVA – הסטארט-אפ האוסטרלי אשר מפשט עבור המשתמשים שלו את כל הקונספט של עיצוב באנרים, אינפוגרפיקות, תמונות קאבר למדיה החברתית או כמעט כל תוכן ויזואלי אחר.

המטרה כמובן אינה להחליף את מעצב הבית שלכם או להעמיס על מנהלי שיווק ודיגיטל גם פעילות עיצובית אלא להיפך, לייעל ולקצר תהליכי עבודה באמצעות עיצובים פשוטים שניתן להשתמש בהם באופן יומיומי.

הממשק הפשוט מאפשר בחירה בין מאות סוגים של טמפלטים חינמיים והטמעת התוכן לתוכם או לחילופין, לעצב מאפס את התוכן הויזואלי שתרצו באמצעות הכלים המוצעים, לא בכדי כל מומחה לשיווק דיגיטלי מכיר את הכלי הנהדר הזה, שיווק דיגיטלי וקיראטיב הולכים יד ביד, ובחירת הקריאטיב לקמפיין היא קריטית להצלחתו.

marketing digital canva

  1. Hootsuite – זה פשוט מאוד. סביר להניח שהמותג שלכם מתנהל מול מספר מדיות חברתיות שונות. את אקטיב טרייל למשל, ניתן למצוא בפייסבוק, בטוויטר, באינסטגרם ובלינקדין. כדי לייעל את ההתנהלות מול כל הרשתות החברתיות ולייצר תוכן אחיד מול כל הרשתות במקביל, צריך להשתמש במערכת לניהול מדיה חברתית. באמצעות Hootsuite ניתן לתזמן פוסטים חודשים קדימה, לייצר מערך שיווקי שלם שפועל באופן אוטומטי וללמוד על תוצאות של פעילויות אורגניות במדיה החברתית באמצעות הדו”חות המפורטים. בנוסף (וזה החלק האהוב עלינו) לנהל את האנגייג’מנט של המותג שלכם עם העוקבים שלכם ברשתות החברתיות, היישר מתוך הממשק.

לחצו כאן כדי ללמוד על שילוב מדיה חברתית עם אימייל מרקטינג >>

hootsuite for digital marketing

  1. הסמארט-קוד של אקטיב טרייל – רבות נאמר על הקוד החכם והפשוט הזה במגוון המאמרים שלנו ואנחנו רוצים גם כאן לחזק את הרעיון שאפשר לקחת קמפיין Email Marketing בסיסי לשלב הבא. בקצרה, הסמארט-קוד הוא פיקסל מעקב חכם אשר מחבר בין פעילויות הדיוור האלקטרוני לבין התנהגות הנמענים שלכם בעמודי האתר (למשל, דפי מוצר, מחירון, מרכז תמיכה וכו’). כמו כן, תוכלו להטמיע אותו בדפי נחיתה. הטמעת הקוד תאפשר לכם לעקוב אחר המבקרים שכבר רשומים אצלכם (הנמענים שלכם) ואחר ההתנהגות שלהם. כך תוכלו ללמוד עליהם יותר פרטים ולאסוף דאטה איכותית בצורה אוטומטית, כמו גם לייצר קמפיינים אוטומטיים אשר מבוססים על התנהגויות הנמענים.

לחצו כאן למדריך המלא לסמארט-קוד >

smart code activetrail screenshot

  1. Everliker – שיווק באמצעות אינסטגרם אינו עניין חדש ובשנים האחרונות הפלטפורמה החברתית הזו הפכה להיות אחת המובילות בתחום השיווק הדיגיטלי. האינסטגרם מגביר את המודעות למותג שלכם, מספק לכם דרך נוספת ליצירת מערכת יחסים ארוכת טווח עם הלקוחות או הנמענים שלכם, מאפשר לכם יצירת מסע לקוח ויזואלי ולא רק מילולי והוא דרך נהדרת לפנות לקהל יעד חדש ורענן בכל עת. ה-Everliker הוא תוסף דפדפן פשוט אשר יפזר לייקים בשם חשבון האינסטגרם שלכם (ובחינם) לאותם האשטגים שקשורים למותג שלכם ובתמורה חשבון האינסטגרם שלכם יזכה לאנגייג’מנט מעולה ורלוונטי.
    הכלי הנהדר הזה יעזור לכם להוציא מוצרים לשיווק בידיעה שאת התנועה מהאינסטגרם תקבלו בצורה אוטומטית.

everliker for digital marketing

  1. Google Trends – מבין שלל הכלים לשיווק באינטרנט, שיווק בזמן אמת (RTM) הינה שיטה ידועה לקידום המותג או המוצר שלכם באמצעות מסרים רלוונטיים לקהל היעד, אלו דרכי שיווק מקובלות בעולם השיווק המודרני. המסר הוא פשוט – משהו גדול קורה, כולם מדברים עליו, כדאי שגם אנחנו נהיה שם. רגע לפניי בניית פאנל שיווקי, באמצעות Google Trends תוכלו לעקוב אחרי הטרנדים שכולם מדברים עליהם ברשת באותה תקופת זמן ולמצוא דרכים לתעל את אותם אירועים אשר מתרחשים. (זוכרים את החודש ההוא שכולם קישטו את הקמפיינים שלהם עם קוקיות ורודות, סטייל נטע ברזילי מהאורוויזיון?)

google trends marketing tool

  1. תבניות לעמודי נחיתה – התחלתם את השנה עם אסטרטגייה מוכנה מראש ועכשיו הגיע הזמן להתחיל לאסוף לידים חדשים למאגר שלכם, הוסיפו לאסטרטגייה כמה עמודי נחיתה חדשים ורעננים עם תוכן חדש ועיצוב משודרג. אתם לא חייבים לדעת לאפיין נראות של עמוד נחיתה מאפס. אפשר להשתמש במערכת דפי נחיתה חכמה אשר מספקת לכם עשרות תבניות מעוצבות מראש. כל מה שנשאר לכם זה לבחור את התבנית המתאימה למוצר שלכם, להטמיע את התוכן שלכם והתאים את הפונטים, הצבעים והאימג’ים של המותג שלכם. דפי הנחיתה המעוצבים של אקטיב טרייל כוללים רספונסיביות, בחירה של דומיין, טפסי הרשמה מעוצבים, אינטגרציה עם PayPal (חשוב!) ומגוון אפשרויות נוספות.

landing page templates activetrail

  1. SEMrush – בניתם אסטרטגיית תוכן מנצחת, עכשיו זה הזמן למצוא מערכת לשיווק באמצעות תוכן ולעגן אותה עם פעילות SEO אשר תמקסם את פוטנציאל החשיפה שלכם במנוע החיפוש הפופולרי בעולם.
    SEMrush הינה פלטפורמת all-in-one לבניית אסטרטגיית SEO בקלות וביעילות. הממשק מספק גם כלים חינמיים וגם כלים בתשלום כמו מחקר אורגני של ביטויי מפתח, site audit, בחינת דומיינים, דו”חות ועוד.
    סאמראש בשפת העם תעזור גם ליזמים שרוצים לבחון השקעות ולהבין את כוחות השוק ועוצמות המתחרים, שיווק דיגיטלי ליזמים הוא מרכיב חשוב להצלחת מיזמים ולשיווקם לקהל הרחב.

בנוסף, הפלטפורמה מציעה כלי אקדמי מעולה שיכול ללוות אתכם עם מדריכים, קורסים ומאמרים כל הדרך משלבי הבסיס של התחום ועד לתוכן המתקדם ביותר.
ואם לא די בכך היא יכולה גם להיות כלי שיווק שותפים, היא תעזור למשווקים דרך תוכניות שותפים לבחון את הכוחות התחרותיים באותו השוק.

semrush for digital marketing

  1. Hotjar – אופטימיזציית התנהגות גולשים הינה תורה שלמה בעולם השיווק הדיגיטלי. עמלתם קשה על האסטרטגייה שלכם והטראפיק שנכנס לאתר שלכם רק עולה ועולה. עכשיו איך תוכלו לשפר את פעילות הגולשים? לוודא שהתוכן, המבנה וחוויית המשתמש באתר שלכם מתאימה לנמענים שלכם?

באמצעות Hotjar תוכלו לבחון את התנהגות הגולשים שלכם בקלות עם מפות זיהוי התנהגויות, הקלטות של התנהגות הגולשים ובניית פאנל שיווקי באתר שבאמת יעבוד. כלי דיגיטלי קל ונוח, פשוט מאוד להבנה ומתאים גם למי שעושה את צעדיו הראשונים בעולם השיווק הדיגיטלי.

Hotjar activetrail screenshot

  1. SimilarWeb – המערכת המושלמת לבחינת התנהגויות חברות שונות בעולם ה-B2B. השימוש במערכת מאפשר לראות איזו חברה עובדת עם אילו פלטפורמות, ללמוד על מגמות שיווקיות של תעשיות שלמות, מוצרים טכנולוגיים ולקוחות פוטנציאלים. אם נכנסים לרזולוציה יותר גבוהה, אפשר ממש ללמוד מה הסכום שכל חברה משקיעה על טכנולוגיות שונות באתר שלה ואף לקבל פרטים של אנשי קשר ומידע על לידים.

הפילטרים השונים מספקים ממשק קל ונוח למחקר אמיתי על מתחרים ולקוחות בעולם ה-B2B, יכולה גם לשמש ככלי שיווק דיגיטלי לאנשי מכירות, לבחינה של עסקאות ואסטרטגיות תמחור.

similar web for marketing strategy

  1. Zapier – אחרון חביב הוא כמובן הזאפייר. אם עדיין לא עשיתם שימוש בכלי המופלא הזה לאינטגרציות בין מגוון רחב של שירותי ענן ואפליקציות, כדאי להתחיל בהקדם. אינטגרציות Zapier הן מעין שקע אוניברסלי המאפשר לכם לשלב בין מערכות שונות ולייעל את תהליכי העבודה משמעותית. למשל, חיבור מערכת ה-CRM שלכם עם מערכת ה-Marketing Automation ויצירה של קמפיינים חכמים ומתקדמים במיוחד.

לחצו כאן למדריך המלא לאינטגרציות באמצעות זאפייר (Zapier) עם מערכת אקטיב טרייל >

zapier for activetrail marketing