5 טיפים לעיצוב ניוזלטר התיירות המושלם

השנה היא 2018 ורובנו כבר מזמן לא משלמים לסוכני נסיעות לרכישת חבילות הטיסה שלנו. בעידן הדיגיטל בו ניתן למצוא בכל רגע נתון עשרות אתרים שמציעים חבילות טיסה שונות, חיפוש והזמנת טיסות הפכו למעין תחביב.

בישראל בלבד קיימים עשרות אתרים ברשת, אפליקציות מובייל ועמודים בפייסבוק של סוכני תיירות אשר מבטיחים לגולשים את הדיל המשתלם והמפנק ביותר. התחרות ללא ספק קשה ואנשי שיווק רבים בתחום התיירות מחפשים כל הזמן דרכים חדשות לפרסום וקידום הדילים שלהם בדיגיטל.

אחת הדרכים הכי טובות לשמירה על קשר עם קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלנו היא אימייל מרקטינג, דיוור ניוזלטר (יומי/שבועי/חודשי) של הצעות הערך הכי שוות שיש לנו.

הנה כמה טיפים לעיצוב הניוזלטר המושלם לעסק התיירות שלכם:

1. מרוב עצים לא רואים את היער 

זה נכון, האתר שלכם כנראה עמוס בכל טוב, חבילות נופש שאתם ממש רוצים לספר עליהן. הבעיה היא שאם תדוורו את כל הדילים בבת אחת, הקהל לא באמת יידע במה להתמקד והניוזלטר שלכם עלול להתפספס לחלוטין.

כדי לתפוס את תשומת ליבם של הנמענים שלכם, השתדלו להגביל את הניוזלטר עם 10 הצעות ערך משתלמות וייחודיות, כאלה שיגרמו להם להקליק ולעבור לאתר, שם הם כבר יראו את מגוון ההצעות האחרות.

כלל אצבע בכל קמפיין אימייל מרקטינג זה הגבלת אורך הגלילה, אם הנמענים שלכם צריכים לגלול יותר מפעמיים כדי להגיע לתחתית הניוזלטר, סימן שהוא ארוך מדיי ועלול להיות מייגע.

short 

2. מה הלו”ז?!

אנשים אוהבים קביעות, גם הנמענים שנרשמו לניוזלטרים שלכם רוצים לשמוע על ההצעות המגוונות שיש לכם להציע, הם מחכים לדיל הזה שיגרום להם להוציא את כרטיס האשראי ולהזמין סופ”ש ספונטני לרומא/יוון/בודפשט. האמת שזה יותר פשוט ממה שנראה לכם, השתמשו ב-A/B טסטינג ככלי למציאת הזמן האופטימלי ביותר עבור קהל היעד שלכם לדיוור ניוזלטרים.

via GIPHY

3. RTM זו לא מילה גסה

לא לכל אירוע בלוח האירועים השיווקי שלכם אתם מוכרחים להתאים קמפיין. לא הכל קשור לתחום התיירות ולפעמים לנסות לייצר את ההקשר יש מאין יכול לעשות את ההיפך מלשכנע את הנמענים לקנות דרככם את חבילת הטיסה הבאה שלהם. אבל, אם אתם מוצאים הקשר מקסים ומשעשע כמו טיסה לבלגיה ביום השוקולד הבינלאומי או חבילת תעופה מיוחדת לבנות ואמהות ביום האם, נצלו זאת עם קמפיין קולע וחד.

daka 90 newsletter

4. חגים ומועדים (המון חגים ומועדים)

זה ידוע, חוץ ממר חשוון, התברכנו בחגים כמעט בכל חודש בשנה ובמיוחד בתחום התיירות, קהל הנמענים שלכם כנראה מחפש כל הזמן את הדיל שייפול לו בדיוק על ימי החופש הרבים בתשרי או בפסח. אבל השתדלו לא לדוור רק ניוזלטרים לקראת או לכבוד החגים. למעשה, ישראלים רבים בוחרים שלא לטוס בחגים בגלל העומס בשדות התעופה והזמן החם למעבר דרך הדיוטי הוא בתקופות הרגועות יחסית. זה בדיוק הזמן שהם ישמחו לקבל איזה קוד קופון עם הנחה לחבילת הנופש הבאה או להשכרת רכב בטיול שלהם.

באותה נשימה, השתדלו ליצור קמפיינים פרסונליים ולא לדוור לכולם את אותם דילים בכל ניוזלטר. אספו דאטה רלוונטית על קהל הנמענים שלכם ודוורו להם חבילות נופש מתאימות בימי ההולדת שלהם, ימי נישואים ועוד.

5. ספרו להם בדיוק מה שהם רוצים לשמוע

באמצעות הסמארט-קוד של אקטיב טרייל, תוכלו לעקוב אחר התנהגות הנמענים שלכם באתר ולבחון את היעדים שמעניינים אותם ואת סוג חבילות הנופש שמדברות אליהם במיוחד. אופטימיזציה כזו של אימייל מרקטינג מאפשרת לכם להגדיל את אחוזי ההמרה. דמיינו את עצמכם גולשים באתר תיירות ומחפשים שוב ושוב חבילות נופש בדרום אפריקה ופתאום מקבלים ניוזלטר עם 10% הנחה להזמנת טיסה+מלון לאותו היעד בדיוק.

via GIPHY

לסיכום, כמו בכל תחום שיווק. אימייל מרקטינג מאפשר לכם לשמור על קשר קבוע עם קהל הנמענים וליצור מערכת יחסים ארוכת טווח. ודאו שהנמענים שלכם יודעים כמה אתם חשובים להם ומעבר להצעות ערך לרכישה, דוורו מדי פעם ניוזלטר עם ערך מוסף כמו מאמר על יעד חם או טיפים חשובים למטיילים בחו”ל. יתרה מכך, דוורו ללקוחות שלכם גם לאחר שהייתה המרה, שלחו להם סקר שביעות רצון, שלחו להם מידע לגבי היעד אליו הם טסים או אפילו סתם קוד קופון להשכרת רכב באיזור.