זה מרגש, זה מצחיק וזה מעורר השראה: 10 ניוזלטרים שעושים חשק לפתוח

מלבד שיעורי הפתיחה הגבוהים, ניוזלטרים מוצלחים זוכים לשיתופים ומעורבות גבוהה יותר לעומת מיילים שיווקיים רגילים. אז איך עושים את זה נכון? חכם? מצחיק? מרהיב? מרגש?

שליחת ניוזלטרים, מי כמונו יודע, היא כלי שיווקי אסטרטגי שמגדילה באופן משמעותי את שיעורי ההמרה. היא משפרת את היעילות של הקמפיין, מעבירה מסר אישי ממוקד, הממשק של מערכת שליחת הניוזלטרים הוא מהיר ולא יקר, הניוזלטרים מתוחכמים ומבוססי בינה מלאכותית, והכי חשוב – הם חלק מתהליך אוטומציה שיווקית שחוסך בזמן ועלויות נלוות אחרות לכל עסק.

לכל אלה יש להוסיף יתרון בולט נוסף: הם נותנים דרור ליצירתיות ומעניקים ערך מוסף ללקוחות. מלבד שיעורי הפתיחה הגבוהים, ניוזלטרים מוצלחים זוכים לשיתופים ומעורבות גבוהה יותר לעומת מיילים שיווקיים רגילים. אז איך עושים את זה נכון? חכם? מצחיק? מרהיב? מרגש? שאלת מיליון הדולר. בינתיים, אספנו עבורכם 10 דוגמאות לניוזלטרים מנצחים שיצרו המותגים הגדולים בעולם. לקרוא ולקבל השראה. 

10 דוגמאות לניוזלטרים שעושים חשק לפתוח


Airbnb. 1 – פרסונליזציה לפני הכל

ענקית אתרי הלינה לתקופות קצרות מטפחת את לקוחותיה כקהילה סגורה שערכיה מבוססים על מערכת אמון בין שוכרים לאורחים. לכן, זה לא מפתיע שהניוזלטרים שלה ללקוחות לא רק שמיים אלא גם גאוגרפיים. Airbnb מציעה ללקוחותיה את נכסיה לפי מיקום ומקפידה לוודא שלקוחותיה גם יהיה איפה לבלות קרוב לבית.

אייר בי אנד בי. חופשה ליד הבית
אייר בי אנד בי. חופשה ליד הבית

2. ברוקס – הסקרנות עושה חשק לרוץ

יצרנית הביגוד ונעלי הריצה, ברוקס, מכירה היטב את עולם הריצה ויודעת איך להטמיע טרנדים חדשים ביעילות. זה בדיוק מה שהיא עשתה לאחר שהמרתוניסטית האולימפית דזירה לינדן זכתה במרתון בוסטון. הניוזלטר המנצח שלה אפשר ללקוחותיה להיחשף לאאוטפיט של לינדן ולרכוש אותו באופן מיידי.

ברוקס. להתלבש כמו מרתוניסטיתת
ברוקס. להתלבש כמו מרתוניסטית

3. Birchbox – שכחנו משהו בעגלה שלך

חברת Birchbox משווקת קופסאות עם מוצרי יופי וטיפוח שכל אישה אוהבת לקבל. לכן, מה הפלא ששיעורי הפתיחה מזנקים כש-Birchbox מודיעים לנשים שבטעות שכחו משהו בעגלת הקניות שלהן? לפי הניוזלטר היצירתי, הזיכרון של החברה אולי נפגע, אבל התקשורת שלה עם הלקוחות – בריאה מתמיד.

בירצ'בוקס. שכחת משהו במייל?
בירצ’בוקס. שכחת משהו בעגלה?


4. אובר – בשם המהירות

חברת אובר יודעת שהלקוחות שלה תמיד ממהרים להגיע ליעדם. זאת הסיבה שהניוזלטרים שלה כוללים טיפים קטנים ויעילים – בלי לבזבז זמן. צריכים הסעה מפסטיבל הבירה בהאריסבורג – אנחנו כאן. הגעתם זה עתה לביקור בשיקגו? קבלו מיד מפת בילויים ופנאי למייל, ולא תצטרכו לשאול – מה יש לעשות פה.

אובר. יש מה לעשות כאן
אובר. אז מה עושים בשיקגו?

5. דרופבוקס – תקל על המחשב שלך קצת

חברת שיתוף הקבצים יודעת שאנחנו אוהבים לשתף קבצים כבדים. לכן, היא מגלה אומץ בשימוש במיילים כדי להזכיר לנו שקיבולת המיילים שלנו לא תספיק כדי לעשות זאת. אז מה כן? נחשו בעצמכם.

דרופבוקס. תקל על המחשב שלך
דרופבוקס. תקל על המחשב שלך קצת.


Headspace. 6 – מדיטציה להמונים

חברת Headspace כבשה את העולם (ואת נטפליקס) עם האפליקציה שמסבירה לכולנו איך להכניס קצת רוגע לחיים. תשכחו מרוחניקיות וחיבוק עצים, Headspace מנגישה את המדיטציה והמיינדפולנס בצבעים ואיורים ידידותיים ומסבירה לכל משתמש שנרשם באופן פרסונלי מה עליו לעשות כדי לקום כל בוקר עם חיוך על הפנים.

האדספייס. מדיטציה להמונים


7. פייפאל – הכל בכיס אחד

הניוזלטר של פייפאל הוא בדיוק מה שהיינו מצפים מחברת פינטק מובילה. מידע על כל אפשרויות התשלום דרך המערכת, המלצות וטיפים, צפייה בסרטון וידאו על לקוחות אחרים וקישור למותגי ענק שאם אתם לקוחות שלכם ולא שילמתם עם פייפאל – פספסתם משהו.


פייפאל. איך תרצו לשלם?

8. בוקינג – ביקרת ולא הזמנת?

ענקית התיירות בוקינג לא מוותרת על אף לקוח. אחרי ההרשמה הראשונה במערכת, היא משגרת ניוזלטרים באופן תדיר שמזכירים לכל אחד למה הוא צריך לצאת לחופשה עכשיו – ובעיקר איפה. חיפשתם תערוכה בברלין? בבוקינג יוודאו שלא תישארו בלי מקום ללון, חלילה.

בוקינג. למה שתוותרו על חופשה?

בוקינג. אם כבר אתם בברלין…

9. יוניקלו – אין עגלות נטושות

חברת האופנה היפנית יודעת שלקוחות נוהגים לנטוש עגלות ברגע האמת, אם גילו שהמחיר הסופי גבוה ממה שציפו. לכן, היא משגרת ניוזלטרים אישיים שמתזכרים על ירידה במחיר והזדמנות לרכוש את הפריט שרצו ממש עכשיו.

יוניקלו. אין עגלות נטושות
יוניקלו. בואו, המחיר ירד

10. באזפיד – זה אתם? תוכיחו

חברת התקשורת האמריקנית ידועה בתוכן השובב והויראלי שלה. קוראיה כבר רגילים לקבל ממנה את מנת החיוך היומית וגם הניוזלטר שלה, לא שונה בהרבה. באדפיז מבקשת לאשר שלקוחותיה שזה עתה נרשמו לאתר, מסכימים לקבל ממנה ניוזלטרים שוטפים – אז היא עושה הכל כדי להבריח אותם. לא ברחו? נהדר! זכינו בעוד לייק.

באזפיד. אתם לא חתול?

באזפיד. רק אם אתם לא חתול