10 דוגמאות לניוזלטרים אביביים ומוצלחים בתחום האי-קומרס

האביב כבר כאן וההכנות לעונה החמה רלוונטיות במיוחד בעולם התיירות והאי-קומרס. עולם השיווק הדיגיטלי פורח והרשת מוצפת קמפיינים  מכל הסוגים, הצבעים והטרגוטים.

יחד איתו גם עולם האימייל מרקטינג פורח וכל מותג שואף להפוך את הקמפיינים שלו לטובים ויעילים יותר בזכות שלל המבצעים וההנחות. ריבוי ההטבות פותח אופציות לשילוב פרסונליזציה בניוזלטרים, כך שניתן לשלוח לכל לקוח עדכונים על הפריטים הרלוונטיים לצרכים וההעדפות שלו. למשל, אם הנמענים שלכם מגיעים לאתר בהקלקה מהניוזלטר, תוכלו להטמיע פיקסל, לעקוב אחר פעילות הנמענים באתר, לצבור דאטה חיונית ולחלק את הנמענים למספר קבוצות לפי תחומי עניין ואז לקראת הקיץ, לדוור ניוזלטר כללי, אבל כזה שמגיע עם בלוק תוכן דינמי שמותאם להעדפות הפרסונליות שלהם.

למדריך המלא על הסמארט-קוד של אקטיב טרייל הקליקו כאן >

summer_spring_newsletters

האביב זו התקופה בשנה בה הנמענים שלכם מחכים לניוזלטרים מומלצים ולמבצעי סוף העונה שיש לכם להציע ויש המון דרכים יצירתיות לעשות זאת. למשל, להכריז על מכירות חיסול של קולקציית החורף אבל להוסיף באנר המציג גם קולקציה חדשה, או במידה וחנות האי-קומרס שלכם מציעה מוצרים לא עונתיים (למשל מנוי לשירות כלשהו או מוצרים אלקטרוניים) ניתן להתמקד במסרים של התחדשות המתאימים לתקופת האביב. בין כה וכה, חשוב לזכור ששימוש נכון באימייל מרקטינג יחזיר לכם את ההשקעה בגדול. הנתונים מראים כי על כל דולר שתשקיעו תוכלו להרוויח $32 בממוצע! והמכפלות אף קופצות כשמדובר על ניוזלטר מועדון לקוחות

 

 

אם עדיין לא נחתה עליכם ההשראה, אספנו כמה דוגמאות לניוזלטרים לאיקומרס, ממירים ואביביים במיוחד:

1. חפשו אותנו בוידאו – Ralph Lauran

שימוש בוידאו תמיד מומלץ ובעל סיכוי להגדיל את ה-CTR ב-300%. ראלף לורן לוקחים את זה צעד אחד קדימה. בחברה בחרו בדרך נהדרת להכריז על קולקציית האביב שלהם, עם טיזר לוידאו ששודר בלייב מתצוגת האופנה. הגולשים שלא הספיקו לצפות בסרטון בזמן אמת, יכולים להקליק ולצפות בהקלטה. כמובן שבחירת הצבעים והאווירה בתמונה משדרים בדיוק את מה שהיית מצפה מקולקציית אביב חדשה.

Spring_emailmarketinh_campaign_example1

2. מדויק לצרכים שלך  – Old Navy

אחד הניוזלטרים המומלצים מאחד שני מושגים שכולם אוהבים: אביב וחופשה בדרך כלל הולכים ביחד, אז למה לא לקחת את החיבור הטבעי הזה ולהוציא ממנו את המקסימום?

חברת Old Navy עושה את זה היטב ומשלבת בניוזלטר שלה את אחת הדילמות הכי גדולות שכל מי שיוצא לחופשה מכיר – איך לארוז תיק ומה לקחת? מלבד הפריטים, השייכים כמובן לקולקציית האביב, בתחתית העמוד אפשר למצוא צ’ק ליסט שימושי וחמוד של פריטים שמומלץ להכניס לתיק רגע לפני שעולים למטוס.

 

Spring_emailmarketinh_campaign_example2

3. מבצעים אקסקלוסיביים – פק”ל חגור

חברת פק”ל-חגור המשווקת ציוד שטח וקמפינג לתרמילאים, מציגה כאן את אחד הטריקים המוכרים בעולם הפרסום – יצירת תחושת פספוס אצל הלקוח. מצד אחד, המודעה מבשרת שמבצעי הפסח ללקוחות הקבועים נגמרו, אבל מצד שני היא עדיין מאפשרת לגולשים להנות ממבצעים עדכניים שעדיין בתוקף ובכך היא מרוויחה פעמיים: המודעה מזרימה טראפיק לאתר ובמקביל מעודדת גולשים להצטרף למועדון הלקוחות של החברה.

Spring_emailmarketinh_campaign_example3

4. להבליט את העיקר –  Nordstrom

כדי לשכנע את הלקוחות שלכם שאתם באמת מוכנים לחילוף העונות, הציגו מגוון רחב של פריטים שמתכתבים עם האביב, לא מומלץ להעמיס על הניוזלטר עם קולאז’ בלתי נגמר של תמונות. לכו על מדגם מייצג שמושך את העין. חברת Nordstrom מבליטה את קולקציית השמלות שלה והדוגמניות משדרות התחדשות ורעננות – ממש כמו האביב.

Spring_emailmarketinh_campaign_example4

5. שורת נושא מנצחת – LOFT

הנה עוד ניוזלטר לדוגמא לשימוש נהדר בצבעים שצועקים אביב ומושכים את העין. אבל מה שבאמת הופך את המודעה הזו ליוצאת דופן הוא שורת הנושא שמכריזה: “העונה רק התחילה, אבל המבצע עומד להיגמר”. יותר מזה, המודעה מראה שלא חייבים להגיע לסוף העונה בשביל מבצעים שווים באמת. למה לא לפתוח את האביב עם סיילים משתלמים ועל הדרך גם לחשוף את הלקוחות לקולקציה החדשה?  

Spring_emailmarketinh_campaign_example5

6. אינטראקטיביות – Tom Raffield

במבט ראשון קשה לנחש מה החברה הזאת מוכרת. האמת היא שזה אפילו לא משנה. העיצוב כל כך אלגנטי וחכם, שקשה שלא להסתקרן מהמודעה הזאת. ספוילר: מדובר בחברה שמוכרת אקססוריז לבית. ההישג הגדול של המודעה: היא משתפת את הגולשים בתהליך ובמעבר לקולקציה החדשה. זה מתחיל מהכותרת – “אנחנו לא יכולים לחכות עד שנוכל לשתף אתכם בפרויקט הסודי שלנו” ממשיך בשאלה – “תוכלו לנחש לאיזה כיוון זה הולך?” כשבסוף אפילו יש לגולשים אפשרות להקליק על אחת מ-3 אופציות כדי לקבל רמז.

Spring_emailmarketinh_campaign_example6

7. טרנדים וקומבינציות – Silversands

לכל עונה יש את הטרנדים ואת הצבעים שלה. לקוחות מאוד אוהבים שמראים להם קומבינציות מוכנות מראש או שילובי פריטים שהולכים יחד היטב. בדרך הזו, לא רק שתציגו ללקוחות שלכם את פריטי הקולקציה החדשה, אלא גם תעניקו להם ערך מוסף שהושקעה בו מחשבה. רוצים לקחת את זה צעד אחד קדימה וללכת על רעיון המשלב אינטראקטיביות? תנו להם לבחור את הקומבינציות המועדפות עליהם ולשתף בעמודים שלכם ברשתות החברתיות.

Spring_emailmarketinh_campaign_example7

8. מינימליזם – Madewell

לפעמים פחות זה יותר. עיצוב נקי ומרווח יכול לעשות את ההבדל בין ניוזלטר מפוזר לממוקד. במקרה הזה, הגולש יודע בדיוק מה המודעה מנסה למכור (אקססוריז). הדוגמנית מוצבת במרכז התמונה, הכל ברור וקל מאוד לגלול למטה ולהקליק על האזורים שמפנים לעמודי הרכישה של הפריטים עצמם.  

Spring_emailmarketinh_campaign_example9

10. אינפורמציה – SOKO GLAM

מרבית הלקוחות (85%) יירשמו לניוזלטר שלכם כדי לקבל הטבות מבצעים, עם זאת 41% מתוכם נמצאים שם בשביל לקבל עדכונים ואינפורמציה. במודעה הזאת יש אמנם לא מעט מלל, אבל מדובר בטקסט אינפורמטיבי שמסביר על כל פריט בתמונה ואפילו משלב ביקורות של לקוחות מרוצים שהשתמשו במוצר. מרשים ומשכנע. כתיבת ניוזלטרים היא אמנות בפני עצמה.

Spring_emailmarketinh_campaign_example10

לסיכום, למי ששואל מה זה ניוזלטר או מחפש דוגמאות מעוררות השראה, האביב הוא זמן מצוין להתחדש, להתרענן ולשדרג את מערך האימייל מרקטינג שלכם. מבצעי חג הפסח והקולקציות החדשות מאפשרות לכל בית עסק לצאת בקמפייניים יצירתיים ומעניינים. הקפידו על עיצוב נקי, גרפיקה אלגנטית, מסרים ברורים ושורות נושא שמושכות את העין ויש לכם התחלה טובה. השתדלו לתת ללקוחות שלכם ערך מוסף ולא רק מסרים שנועדו להגדיל מכירות. מומלץ לשלב SMS עם קמפיין דוא”ל במערך האוטומציות שלכם ובכך להגדיל משמעותית את הסיכוי של הדיוור שלכם להיקרא על ידי לקוחות. קמפיינים של דואר אלקטרוני יעילים ב-325% יותר כאשר הם משולבים עם סמסים.       

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא:

בלוגרים? הנה כל הסיבות להשתמש באימייל מרקטינג לצרכים השיווקיים שלכם

מה זה דף נחיתה ולמה אתם צריכים אותו?

איך לבחור מערכת אימייל מרקטינג אוטומטית וחכמה לצרכים השיווקיים שלכם