איך להשתמש בדיוור אלקטרוני לגיוס עובדים חדשים

דיוור אלקטרוני לגיוס עובדים

גיוס עובדים פועל באותה הדרך כמו שיווק. ההבדל המשמעותי היחיד הוא שמשווקים מתמקדים בלקוחות רווחיים בזמן שמגייסים צדים אחר מועמדים איכותיים. כמגייסים, אתם צריכים להבין שאוטומציה של דיוור אלקטרוני יכולה לעזור לכם לפגוש מועמדים תחרותיים באופן הכי משתלם כלכלית. למעשה 74% מהבוגרים ברשת (שהם ככל הנראה אנשי מקצוע) מעדיפים את האימייל כערוץ התקשורת שלהם לעבודה.

השימוש בדיוור אלקטרוני לגיוס עובדים מאפשר לכם להציב כמטרה מועמדים פוטנציאליים שמוכשרים ומתאימים למשרות הפנויות שלכם. בין אם הם מחפשים עבודה באופן אקטיבי או פסיבי, אתם יכולים למשוך, לטפח ולהמיר אותם למגישי מועמדות לתפקיד עם האימייל הנכון.

כך תפגשו את העובד הבא שלכם באמצעות אוטומציית דיוור אלקטרוני עם הטיפים הבאים:

תבחרו פלטפורמה שתשרת את המטרות שלכם

זה נכון שיש בחוץ הרבה פלטפורמות לדיוור אלקטרוני ו-Marketing Automation, אבל זה סופר קריטי לבחור את הטכנולוגיה הנכונה. לא כל הפלטפורמות מציעות את הפיצ’רים המתאימים שיסייעו לכם לעמוד במטרות הגיוס שלכם במחיר סביר.

כמה מהפיצ’רים הנפוצים למטרות גיוס עובדים כוללים: דיוור אלקטרוני רספונסיבי עם עבירות גבוהה (כך שהמייל שלכם לא יגיע לתיבת הספאם של המועמד), אוטוריספונדרים, טריגרים חכמים, עורך דפי נחיתה מקצועי וקל לתפעול עם אפשרות להגדרת URL ייחודי, שיווק רב ערוצי בשילוב הודעות טקסט, התראות וסקרים, סגמנטציה מתקדמת של רשימת הנמענים והתאמה אישית של התכנים עבורם, אינטגרציה קלה לשאר מערכות הארגון, מבדקי A/B וניתוח נתונים למדידת ביצועים.

מיותר לציין שאת כולם תוכלו למצוא כאן אצלנו באקטיב טרייל 🙂

תפלחו את רשימת התפוצה שלכם

לא כל מחפשי העבודה מחפשים הזדמנויות חדשות באופן אקטיבי. באופן דומה, לא כולם יהיו מועמדים טובים עבור אותה משרה. בפשטות, זה לא חכם לפרסם משרה למנהל/ת שיווק דיגיטלי לרשימה שמכילה מהנדסים, אדריכלים, מנהלי תיקי לקוחות ובוגרי אוניברסיטה טריים.

על ידי פילוח רשימת הנמענים שלכם, תוכלו לשלוח אימיילים מכוונים ומותאמים למחפשי עבודה, כלומר: שליחת הצעות עבודה רלוונטיות שתואמות את הכישורים והרקע המקצועי שלהם.

עם המערכת של אקטיב טרייל, אתם יכולים לבצע סגמנטציה בכמה רמות. ראשית, אתם יכולים ליצור רשימות נפרדות למבקשי עבודה אקטיביים ופאסיביים על פי ההתנהגות שלהם ברשת ומידת המעורבות שלהם באימייל. תבצעו פילוחים נוספים לרשימה שלכם על פי תעשייה, שנות ניסיון ומיומנויות. אפשרויות הסגמנטציה שלכם הן אינסופיות. זאת רק שאלה של לדעת איך לכוון לנמענים הנכונים.

תבצעו התאמה אישית (פרסונליזציה)

לא משנה באיזו תעשייה מדובר, לאימיילים מותאמים אישית יש שיעורי פתיחה ייחודית גבוהים ב 29% ושיעורי הקלקה ייחודית גבוהים ב 41% לעומת אימיילים שאינם פרסונליים. מגייסים יכולים להשתמש באסטרטגיה הזו בשביל להרוויח מהיתרונות שלה.

מאחר וסיימתם עם הסגמנטציה של הרשימה שלכם, אתם יכולים להתקדם ולהתאים אישית את התוכן שלכם בשביל להגדיל את הסיכויים למעורבות והמרה. תעשו זאת על ידי משלוח רצף של הצעות למחפשי עבודה שרלוונטיות לרקע המקצועי, לכישורים ולתחום שלהם.

כמובן, אל תשכחו את הבסיס כמו שימוש בשם הפרטי כשפונים למועמדים, הן בשורת הנושא והן בגוף המייל.

תדגישו את היתרונות

כמגייסים, זאת העבודה שלכם להציג הצעות עבודה כאטרקטיביות עבור מועמדים פוטנציאליים. שוב, אתם לא רק מחפשים עובד שימלא משרה פנויה. אתם מוכרים הזדמנויות תעסוקתיות, מה שאומר שהם יחשבו שהמשרה מעניינת יותר אם תדגישו מהו מכלול הרווחים שלהם.

פרט לתפקיד עצמו, תחומי אחריות וכישורים נחוצים, תדגישו את התחרותיות של חבילת התעסוקה כמו משכורת, הטבות, ביטוח ועוד. אתם יכולים גם להבליט תמריצים ופינוקים כמו נסיעות, שעות עבודה גמישות, והכשרה בתשלום. יש כאלה שדווקא מיקום המשרד יקרוץ להם, במיוחד אם זה קרוב לאזור מגוריהם.

תשתמשו בכפתור קריאה לפעולה בולט בשביל לעודד הגשת קורות חיים

בסופו של דבר, האימייל שלכם צריך למלא את תפקידו, וזה לעודד מבקשי עבודה לעשות את הפעולה הרצויה .תקשרו בבהירות מה אתם צריכים שהם יעשו עם כפתור קריאה לפעולה שקל להבחין בו.

תהיו ישירים ותשתמשו בטון אקטיבי בטקסט שלכם בשביל לעודד פעולה. ברוב המקרים, המטרה של המגייס היא לעודד מחפשי עבודה לשלוח מועמדות וקורות חיים. אז טקסט הקריאה לפעולה הנפוץ ביותר הוא “הגש מועמדות כעת”. תשלבו את זה עם עיצוב מעולה וצבע מנוגד בשביל להבליט אותו. גם המיקום חשוב כי כפתור קריאה לפעולה עוצמתי לא שווה כלום אם לא רואים אותו.

אולי אתם מגייסים ואולי משווקים באימייל, אבל גם אתם פעם חיפשתם עבודה. עם פלטפורמת הדיוור האלקטרוני הנכונה לצידכם, זה יכול להיות קל למשוך, לטפח ולהמיר מחפשי עבודה למועמדים תחרותיים.

קראו עוד:

אוטומציה של דוא”ל: הבחירה בין אימייל יחיד או סדרה

5 דרכים ליצירת אינגייג’מנט אצל הנמענים שלכם

13 אלטרנטיבות טובות לאימייל “רק רציתי לבדוק….”