מילון מושגים

לידים חמים


לידים חמים הוא כינוי ללקוחות פוטנציאליים בעלי עניין גבוה במוצר או בשירות שאתם מוכרים, אשר פנו אליכם ביוזמתם – ויש סיכוי גבוה יותר שיתקדמו במורד המשפך השיווקי שלכם וישלימו רכישה. לידים הם כינוי כללי לדרכי יצירת קשר עם משתמשים רלוונטיים, דרכם אפשר לפנות ולהציע מוצר או שירות, באפיקים שונים ומגוונים. ישנן רמות שונות של לידים: למשל, לידים קרים ולידים חמים. משתמשים שנרשמו לקבל מידע נוסף על מוצר שאתם מציעים מוגדרים כליד חם מאחר והם הביעו עניין במוצר ספציפי ולכן קיימת סבירות גבוהה יותר שהם ישלימו רכישה, בהשוואה לליד קר – פרטי קשר שקיבלתכם כשרכשתם דאטה מחברה חיצונית.

איך אוספים לידים?

עסקים רבים עסוקים מידי יום באיסוף לידים- מספרי טלפון וכתובות מייל של לקוחות פוטנציאליים, משתמשים חדשים באפליקציה וכו’.. איסוף לידים מתבצע באמצעות טופס הרשמה באתר, בדף נחיתה או בפופ אפ ומאפשר לגולש למלא פרטים שיכניסו אותו לרשימת התפוצה של העסק. לרוב העמוד בו ינחתו הגולשים לדפי נחיתה יכלול פרטים על המוצר ויתרונותיו.

איך משיגים לידים במהירות?

חשוב להציע למשתמשים להירשם ולהשאיר פרטים בכל הזדמנות רלוונטית – בין אם כדי להצטרף לקהילה או וובינר, ובין אם בהרשמה להנחה ברכישה ראשונה וכולי. בכל מקרה יש לקחת בחשבון כי איסוף לידים איכותיים לוקח זמן לעומת האופציה הנוספת –  קניית רשומות שהיא אמנם מהירה מאוד אך בפועל מדובר בלידים שאינם איכותיים שכן לא נרשמו אצלכם וייתכן כי אף אינם מכירים את המותג שלכם ויקח זמן אם בכלל יבצעו רכישה. כמו כן, להבדיל מלידים שאספתם בעצמכם, לידים קנויים אף פעם לא מאושרי דיוור ולכן לא תוכלו לשלוח להם מיילים באופן שוטף עם מסרים שתרצו לקדם בקרב רשימת התפוצה שלכם.

הירשמו לאקטיב טרייל