טכניקות לדיוור אלקטרוני ששווה לאמץ ב-2018 והלאה

טרנדים וטקטיקות לדיוור אלקטרוני ששווה לאמץ ב-2018 והלאה

בנוף דיגיטלי שבו דברים משתנים במהירות האור, אסטרטגיות רווחיות היום יכולות לאבד רלוונטיות מחר. אבל אין ספק שלאורך השנים, פונקציה אחת נשארה איתנה מתמיד בהתאם לכל התחזיות–האימייל מרקטינג.

עד 31% ממשווקי B2B העידו שלדיוור אלקטרוני יש את ההשפעה הגדולה ביותר על רווחיות, מה שהופך אותו לאסטרטגיית השיווק הדיגיטלי היעילה ביותר! האימייל נחשב יעיל ביותר גם בשימור לקוחות עם 56% מאנשי השיווק שמסכימים על כך.

קראו גם: למה דיוור אלקטרוני עדיין המלך של השיווק הדיגיטלי

שיטות עבודה מומלצות רבות לדיוור אלקטרוני צמחו ב-2017, אבל לא כולן ישרדו בשנים הקרובות. אז כדי שתישארו מעודכנים עם הטרנדים הדיגיטליים המשתנים, אספנו עבורכם נתונים מעניינים וטכניקות מומלצות לדיוור אלקטרוני שיעזרו לכם להמשיך לשנה הבאה וגם מעבר לה.

אופטימיזציה למובייל

  • 67% מתוך הצרכנים משתמשים בסמארטפון כדי לבדוק את האימיילים שלהם (BlueHornet)
  • 47% מהאנשים בממוצע משתמשים במובייל לפתיחת קמפיינים של דיוור אלקטרוני (Vision6)
  • 29% בקרב קבוצת גיל 19-34 פותחים אימיילים קודם כל במובייל (Adestra)
  • קרוב ל52% מהאימיילים נפתחו במכשירים סלולאריים ברבעון השני של 2017. (Litmus)

אחוזי פתיחת אימיילים במובייל 2017

“Email Client Market Share Trends for 2017” (יולי 2017)

devices-to-check-email

טכניקות

  • כתבו שורות נושא עם עד ל 25-30 תווים בלבד
  • תשמרו על תוכן קצר וקולע
  • תציבו קריאות לפעולה מלפנים או במרכז
  • תתכוננו לחוויית שימוש עם “image off”
  • תבדקו את האימייל שלכם במכשירים שונים
  • בחרו להשתמש בפלטפורמות דיוור המאפשרות רספונסיביות

אם האימיילים שלכם עוד לא עברו אופטימיזציה למובייל, צר לנו לבשר לכם- אבל אתם פשוט מפגרים מאחור..

בשביל להתאים את האימייל שלכם למובייל, תתחילו משורת הנושא. מכשירים ניידים יכולים להראות רק עד 25-30 תווים בשורת הנושא בהשוואה למחשב. זה אסטרטגי לשמור על שורת נושא תמציתית בגלל שהמסך של המכשירים הניידים קטן יותר. באשר לקריאות לפעולה, כדאי למקם אותן מלפנים או במרכז איפה שקל להבחין בהן.

מאחר ולא כל המכשירים הניידים יכולים להציג תמונות, אולי כדאי שתתכננו גם חוויית שימוש עם “image off” בשביל שהאימייל שלכם לא יראה כמו זבל 🙂 בלי התמונות.

 אימיילים אינטראקטיביים וטרנדים עיצוביים

  •  בכ-39% אימיילים אינטראקטיביים “מרימים” את מידת המעורבות של הנמענים ואת שיעור ההקלקות. (emailmonday)
  • יותר ספקיות דוא”ל כמו גוגל מתחילות לתמוך באימיילים אינטראקטיביים.

טכניקות

  • תמו הימים של רקעים לבנים משעממים! צבעים פסטלים רכים- זה הדיבור החדש…!
  • גו וויילד עם הפונטים- השתמשו בצבעים (כן כן גם על גבי הרקע צבעוני)
  •  השתמשו באימוג’ים- לא רק בשורות הנושא אלא בתוך גוף המייל
  •  תשתמשו בגיפים בשביל להציג מספר מוצרים או שירותים או אפילו הפכו את הפרסומת שלכם לגיף
  • השתמשו בסימני שילוט או גרפיקות כמו חיצים
  • שחקו “טטריס” עם התוכן, השתמשו בבלוקים שונים, במיקומים שונים…
  • מכירים את השלטי ניאון האלה שגורמים לכם להיכנס למסעדה? הם נהיו חזקים בגזרת האימיילים ונראה שהם ממשיכים להשיג אחוזי הקלקה גבוהים

uber 2017

 טיפ חשוב

*תבדקו את האימייל האינטראקטיבי שלכם בגלל שיש ספקיות אימייל שלא תומכות בזה.

האימייל שלכם הוא כמו האתר שלכם. ככל שהוא יותר מעוצב, מושך ואינטראקטיבי, הוא מייצר יותר מעורבות. זה מצוין שיותר חברות אימייל כמו גוגל מתחילות לתמוך באימיילים אינטראקטיביים, מה שמאפשר לעסקים להרוויח מזה. אימיילים אינטראקטיביים הם קליטים יותר ויכולים לעודד מעורבות לקוחות כמו שיעור הקלקה, דבר חיוני ליצירת המרות.

בכדי להפוך את האימייל שלכם לאינטראקטיבי, אתם יכולים להשתמש במצגת שקופיות או קרוסלה בכדי להציג ללקוח מספר מוצרים ושירותים שונים. אתם יכולים להשתמש בסימני שילוט מגניבים וגרפיקות חיצים. לפני שאתם שולחים את האימייל ללקוחות, תזכרו להעביר את הקמפיין שלכם בדיקה בכדי לראות איך הוא יופיע ללקוחות שלכם.

קמפיין “מטפטף” עם פרסונליזציה

  • שיווק מטפטף יכול לייצר 80% יותר מכירות עם עלויות נמוכות ב33% (MarTech)
  • אימיילים מותאמים אישית יכולים לייצר שיעור מכירות גבוה פי 6 (Experian)
  • אימיילים מותאמים אישית מקבלים יותר שיעורי פתיחה ייחודית ב 29% ושיעורי הקלקה גבוהים ב 41% (Experian)

קמפיין שיווקי מטפטף

מקור- Pardot

טכניקות

  • תשתמשו בדמוגרפיה, נתוני מכירות, דרגת מעורבות והתנהגות ברשת כשאתם מתכננים קמפיין מטפטף ומותאם אישית.
  • תשלחו אימיילים שמופעלים על ידי פעולה מסוימת.

קמפיין מטפטף הוכיח את עצמו כשיטת שיווק אפקטיבית מאוד, המניבה 80% יותר מכירות בעלות נמוכה ב33%. אתם יכולים להוסיף ולחזק את האסטרטגיה הזו אם תמנפו נתוני לקוחות בכדי להשיג פרסונליזציה.

זכרו, אף אחד לא רוצה לקרוא אימיילים מיותרים. כל דבר שלא רלוונטי עבור הנמענים שלכם ילך לתיקיית הזבל. אז שלחו אימיילים ממוקדים עם תוכן מותאם אישית המבוסס על דמוגרפיה, היסטוריית מכירות, רמת מעורבות, והתנהגות ברשת כמדריך לפרסונליזציה של קמפיינים מטפטפים. אתם יכולים גם לקבוע טריגרים שעל פיהם לקוחות יקבלו אימייל מותאם אישית אחרי ביצוע פעולה מסוימת.

סגמנטציה של רשימת התפוצה

  • שליחת אימיילים ממוקדים ומותאמים אישית מעלים את הסיכוי להמרות בכ-34% (MarTech)

טכניקות

  • תפלחו את רשימת האימייל שלכם על פי:

* תחומי עניין

* דמוגרפיה

* מיקום גיאוגרפי

* השלב בשרשרת הרכישה

* היסטוריית רכישות

* פעילות באימייל

* פעולות נמען באתר האינטרנט

סגמנטציה של רשימת האימייל שלכם היא אחד מהצעדים החשובים ביותר לשליחת אימיילים ממוקדים ומותאמים אישית ללקוחות. יש לכם הרבה דרכים לעשות סגמנטציה מנצחת. הדרכים הבסיסיות ביותר הן על ידי שימוש במידע דמוגרפי כמו גיל ומגדר. אתם יכולים גם לעשות סגמנטציה לאנשי הקשר שלכם לפי מקום מגוריהם כך שתוכלו לכלול מיקום באימייל.

שרשרת הרכישה (Buyer’s journey) הכוללת את השלבים מודעות, מחשבה, החלטה ונאמנות, יכולה להדריך אתכם על ההודעה שעשויה להיות אפקטיבית ביותר עבור כל פלח. אתם יכולים גם ליצור קבוצות של אנשי קשר פעילים יותר או כאלה שזקוקים ליותר תשומת לב על פי הפעילות שלהם באימייל והיסטוריית הרכישות שלהם.

קראו עוד: פילוח נמענים: כיצד למצוא את האיזון הנכון

אינטגרציה עם מדיה חברתית

  • שילוב של דוא”ל עם סושיאל יכול להגדיל את רשימת האימייל שלכם ואת מספר העוקבים במדיה חברתית בכ-38%
  • נמענים שגם עוקבים אחר המותג ברשתות החברתיות- עולה הסבירות בכ-29% שהם יבצעו רכישות (Litmus)

טכניקות

  • תזמינו את קהל העוקבים שלכם להירשם לעדכונים באימייל
  • תשתמשו במודעות ממוקדות עבור נמענים שהראו עניין בקמפיין שלכם
  • תשימו אייקונים של הערוצים החברתיים שלכם בקמפיינים
  • תעודדו נמענים לשתף את התוכן של הקמפיין שלכם עם החברים שלהם ברשתות החברתיות

תחזקו את טקטיקת השיווק שלכם באימייל על ידי אינטגרציה עם הנכסים שלכם ברשתות החברתיות בכדי להרים נרשמים ולעודד מעורבות והשתתפות. אתם יכולים להתחיל עם הזמנת העוקבים שלכם ברשת החברתית להירשם לניוזלטר שלכם או לעדכונים באימייל. אם הם באמת מתעניינים בעסק שלכם, זה יכול לתת לכם מספר נכבד של נרשמים חדשים.

טפחו לקוחות שפותחים, מקליקים ומגיבים לאימיילים שלכם עם מודעות ממוקדות. אייקונים להקלקה של רשתות חברתיות יכול להוביל את הנמענים שלכם לעמודי הרשתות החברתיות שלכם בעוד שכפתורי “שתף” באימיילים שלכם יכול לעודד את הנמענים לשתף את תוכן האימייל עם אנשי הקשר ברשת החברתית שלהם.

טרנדים באים וחולפים, אבל הטובים ביותר נשארים. תקפידו על שיטות העבודה המומלצות לדיוור אלקטרוני בשביל להבריק ב 2018 ובשנים הבאות!

קראו עוד:

5 דרכים ליצירת אינגייג’מנט אצל הנמענים שלכם

כיצד לשלוח קמפיין דיוור אלקטרוני ולהישאר בחיים

10 טיפים לכתיבת שורת נושא מוצלחת לניוזלטר שלכם