איך בונים רשימות תפוצה? המדריך המלא

לעיתים נראה שדברים בעולמנו נחלקים לשניים: יש את הדברים האלו שלא צולחים את מבחן הזמן. זמר ההיפ-הופ טונה ( a.k.a רביד פלוטניק) אפילו כתב על זה שיר: “גם זה יעבור: כמו הקינלי, כמו הטכנו, כמו הקרוקס…כמו הווקמן, כמו ליאור מילר, סמנתה פוקס…”. אך מנגד יש דברים בעולם שמסביבנו שרק משתבחים עם הזמן. אנחנו כמובן מדברים על יין משובח, ויסקי איכותי וגם הנושא שלשמו התכנסנו היום – בנייה וניהול רשימות תפוצה במייל. 

שיטות שיווק חדשות נולדות, שיטות שיווק אחרות נקברות בדפי ההיסטוריה, אבל אימייל מרקטינג היה ונותר אחד מכלי השיווק היעילים, המשתלמים והמתפתחים שיש כיום.  ואם “כרישים” בסדר גודל של The New York Times מקפידים לשלוח ניוזלטרים אל רשימות תפוצה ענפות של קוראים וקוראות, על בסיס קבוע, ונהנים מאחוזי פתיחה מסחררים של כ-70%, אז אין ספק שאימייל מרקטינג הוא כלי שיווקי סופר רלוונטי, שמומלץ לשלב באסטרטגיית השיווק של כל ארגון, חברה ועסק.

 

Guy working on computer by Pexels


שיווק במייל טומן בחובו שפע של יתרונות: הוא מאפשר לשמור, לתחזק ולחזק את מערכת היחסים עם לקוחות קיימים, להשיג לקוחות חדשים, הוא מספק ROI גבוה (החזר על ההשקעה), הוא מעצים את נאמנות הלקוחות ומגדיל את כמות הלידים, את היקף המכירות והרווחים. שיווק במייל גם מאפשר פילוח של קהלי יעד והתאמת מסרים פרסונליים לקהלים ממוקדים ומוגדרים, באמצעות אימייל מרקטינג ניתן לאסוף מידע על לקוחות, אפשר להגדיל את התנועה לאתר האינטרנט או לנכסים דיגיטליים אחרים ואם משתמשים בשיווק במייל נכון אפשר לבסס את החברה כאוטוריטה בתחומה. בנוסף, שיווק במייל מבטיח אחוזי פתיחה גבוהים, כלומר: חשיפה גדולה ונרחבת למסרים השיווקיים שלכם. נכון, קשה מאוד להגיע לאחוזי הפתיחה המטורפים של ניו-יורק טיימס (טוב, זה בכל זאת הניו-יורק טיימס), אבל בהחלט ניתן להגיע לשיעורי הפתיחה הממוצעים של ניוזלטרים, הנאמדים כיום בכ-25%. ואם משווים בין החשיפה לה זוכים ניוזלטרים לבין שיעור החשיפה האורגנית ברשתות חברתיות, שעומדת רק על כ-5%, מבינים שמדובר כאן בכלי שפשוט חייבים לנצל אותו, ויפה שעה אחת קודם.

אה-ממה? כדי ליהנות מכל הטוב הזה, חייבים תשתית, והתשתית של אימייל מרקטינג הן רשימות תפוצה, קרי: רשימות של נמענים הכוללות כתובות מייל ומספר פרטים אישיים. בניית רשימות תפוצה יכולה אמנם להיות אתגר, אבל בואו, אנחנו הרי לא מפחדים מאתגרים, אנחנו נענים להם. 

Challenge accepted by Rawpixel

בשורות הבאות נחשוף בפניכם את כל הסודות והקונץ-פטנטים לבניית רשימות תפוצה והגדלתן, אז הדקו חגורות, פנו לעצמכם כמה דקות, התרווחו לכם בכיסא ובואו נתחיל.

מנפו נכסים דיגיטליים קיימים לצורך בניית רשימות תפוצה

יש לכם אתר? בלוג? עמוד עסקי ברשתות חברתיות? דף נחיתה? או שכל התשובות נכונות? – מעולה. מנפו אותם לצורך בניית רשימות תפוצה. 

  • בניית רשימות תפוצה מאתרים, בלוגים, דפי נחיתה ואתרי איקומרס – שלבו קישור או טופס קצר המאפשר הצטרפות מהירה לקבלת ניוזלטר בכל דפי האתר או הבלוג. אפשר למטה, בפוטר למשל. ניתן גם לשלב טופסי הרשמה לניוזלטר בעמוד “התודה” לאחר כל רכישה ואפשר להשתמש בפופ-אפים צפים לעידוד הרשמת לקוחות לניוזלטר. 
  • בניית רשימות דיוור בעזרת פייסבוק – אפשר להשתמש בכלים של פייסבוק כמו למשל טופס הלידים שהוא מציע, כך שהנרשמים לטופס מצורפים באופן אוטומטי אל רשימת תפוצה במייל. כמו כן, תמיד אפשר לפרסם קישורים לכתבות מעניינות ברשתות החברתיות שייקחו את הלקוחות שלכם מהרשת החברתית ויעבירו אותם אל הכתבה באתר שלכם למשל, הכוללת גם הצעת הצטרפות לרשימת תפוצה. 
  • הגדלת רשימות תפוצה בעזרת אינסטגרם – באזור ה”BIO” באינסטגרם ישנה אפשרות להוסיף קישור אחד. אז בהחלט אפשר לנצל את הקישור הזה כך שיוביל לטופס הרשמה לניוזלטרים או שיוביל לנכס דיגיטלי אחר כגון אתר, דף נחיתה או בלוג, ושם תהיה הצעת הצטרפות לרשימת דיוור.

 

Social Media Icons by Pexels

השתמשו במייל כדי להגדיל את רשימות התפוצה במייל  

להשתמש במייל כדי להגדיל את רשימת התפוצה במייל – מבולבלים?  אל דאגה, זה רק נשמע כמו טיעון מעגלי פסאדו-לוגי אבל האמת היא שזה הרבה יותר פשוט ממה שזה נשמע. נסו לחשוב לרגע על כמות המיילים שאתם שולחים מדי יום, מדי שבוע, מדי חודש. מדובר בעשרות מיילים לפחות, נכון? אתם שולחים מיילים עסקיים  לקולגות, ללקוחות, לספקים ולשותפים עסקיים, אתם בטח גם שולחים מיילים אישיים: למשפחה, לחברים ולקרובים. למעשה לכל אחד ואחת מהאנשים אליהם שולחים מיילים יש פוטנציאל להפוך ללקוחות. לכן כדאי מאוד, אפילו מומלץ, לשלב בחתימת המייל שלכם קישור לטופס הרשמה לרשימת תפוצה במייל. זה פשוט וקל, כמו שהבטחנו, וזה יכול לסייע בניהול רשימות תפוצה באופן משמעותי ולאורך זמן, מבלי השקעה או מאמץ מיוחד מצידכם.

שלבו הצעות הצטרפות לרשימות תפוצה גם בקמפיינים הדיגיטליים שלכם

אפשר גם לבנות ולהגדיל רשימת תפוצה במייל על ידי שימוש בקמפיינים ממומנים בפייסבוק. מאחר שממילא פייסבוק מציעה פילוח קהלים על פי תחומי עניין ניתן להגיע לקהלים ממוקדים, בעלי פוטנציאל גבוה להצטרפות לרשימות תפוצה. 

גם קמפיינים בגוגל אדס מציעים פילוחים נהדרים של קהלי יעד, אזורים גיאוגרפיים, תחומי עניין, גילים וכו’, וניתן לשלב הצעות הצטרפות לרשימות דיוור גם בתוך קמפיינים ממומנים בגוגל. בגוגל, כמו בפייסבוק, הפילוח עוזר מאוד למקד את מאמצי השיווק בלקוחות בעלי נכונות גבוה יותר להירשם ולא לבזבז כסף על חשיפה לקהלים עם סיכוי קטן להצטרף לרשימת התפוצה שלכם. וגם כאן את טופס ההרשמה לרשימת הדיוור אפשר לשלב בדף נחיתה של הקמפיינים, בעמודי הקמפיין באתר או בבלוג, אפשר להשתמש בפופ-אפים או בכל אמצעי אחר שעומד לרשותכם.

Google Search by Pexels

אל תהססו לרעות בשדות זרים 

תראו, לשיתופי פעולה בין עסקים וחברות יש לא מעט מעלות, אחת מן הבולטות שבהן היא קבלת חשיפה למעגל הלקוחות של השותפים שלכם. יש כמה וכמה דרכים בהן ניתן לשתף פעולה לצורך בניית רשימות תפוצה.

  • ניוזלטר אורח – אפשר לכתוב ניוזלטרים אורחים לרשימות תפוצה של שותפים עסקיים מתחום משיק לשלכם וכך להיחשף לנמענים פוטנציאליים חדשים.
  • פוסט אורח – ניתן לכתוב גם פוסט אורח בבלוג של שותפים עסקיים בתחומים רלוונטיים וכך ליהנות מחשיפה לקהלים של השותפים.
  • המלצה או כתבה באתר מארח – אפשר גם לכתוב כתבה, מודעה או המלצה באתרים של שותפים ולעניין את הלקוחות של השותפים בהצטרפות לרשימות תפוצה.

כמובן שבכל שיתוף פעולה שכזה, יהא זה פרסום כתבה בבלוג או יהא זה ניוזלטר אורח, חשוב וצריך לזכור לשלב טופס או קישור להרשמה לניוזלטרים. 

Togerhet by Rapixel

ואיך משכנעים מבקרים ולקוחות להצטרף לרשימת תפוצה הלכה למעשה?

אוקיי, אז עד כה ראינו אילו אמצעים, עזרים ופלטפורמות עומדים לרשותנו כיום לצורך בניית רשימות תפוצה. עכשיו אנחנו מגיעים לאמנות השכנוע וננסה לענות על שאלת מיליון הדולר: איך גורמים ליותר ויותר מבקרים ולקוחות למלא את טופס ההרשמה לניוזלטר ולהצטרף לרשימת הדיוור? 

הנה כמה כיוונים שיוכלו לעזור לכם לשכנע מבקרים ולקוחות להירשם:

השקיעו בתוכן מעניין, רלוונטי ומשכנע

זה די מדהים, מראשית ימי האינטרנט ועד ליום זה אין תחליף לתוכן טוב, סוחף ואיכותי. לא צריך לכתוב מגילות, גם ככה אנשים מאבדים ריכוז מהר היום בשל שטף המידע והגירויים, מספיק להשקיע בתוכן מיוחד ומעשיר המספק ערך אמיתי לקוראים ולקוראות הנמצאים באתר, בבלוג, בעמוד הרשת החברתית או בדף הנחיתה. חפשו מחקרים מעניינים, עובדות משעשעות, פרשנויות של מומחים וגרו את הדמיון של הקוראים עם משחקי מחשבה, סקרים או חדשות מעניינות. אם תתמידו בכך, רשימות התפוצה שלכם יגדלו באופן טבעי. ולא פחות חשוב מכך, השקיעו גם בקופירייטינג של ההזמנה להירשם לרשימת התפוצה. זה הזמן להיות יצירתיים (ראו תמונה מספר 6).

המטירו מתנות, הנחות, הטבות, חנופות ומבצעים למצטרפים לרשימות תפוצה

בינינו, מי לא אוהב מתנות חינם כמו הנחות, פרסים והטבות מיוחדות? אז מדוע לא להציע למבקרים וללקוחות מתנה/הנחה/הטבה בתמורה להרשמה לרשימת תפוצה?  שליחת מיילים לרשימות תפוצה עם הטבות שוות מגבירה את המוטיבציה של הלקוחות והמבקרים להירשם בעשרות מונים. כמו כן, חשוב להבין שיש רפרטואר רחב מאוד של הטבות שניתן להעניק לנרשמים: הנחות בעסק שלכם או בעסקים אחרים המשתפים עימם פעולה, קורסים/ספרים דיגיטליים במתנה, אפשרות להשתתף בהגרלה, זכות ראשונים להיחשף למידע מסוים לפני כולם ועוד ועוד. רק הקפידו להציע הטבות ומתנות הרלוונטיות לתחומי העניין של קהלי היעד שלכם.

בואו נתבונן על הפופ-אפ של מותג מוצרי הטיפוח לגבר Fulton & Roark בתמונה פה למטה. תראו כמה ניכרת המחשבה שהושקעה במיקרו-קופי: הם מציעים למצטרפים לרשימת התפוצה שלהם 10% הנחה ברכישה הבאה ובנוסף גם מבטיחים לנרשמים ידיעות, מוצרים, הצעות ועדכונים אקסקלוסיביים שייחשפו לראשונה רק בפניהם, לפני כולם. עוד הם מבטיחים למצטרפים שניתן להסיר את עצמם מרשימת הדיוור בקלות ובכל זמן, ולבסוף הם מקנחים ב-3 כפתורים/שדות חשובים: האחד, שדה הרשמה לניוזלטרים. השני, קוד קופון שיחשף מיד לאחר ההרשמה, והשדה השלישי מכיל קופירייטינג יצירתי שנועד  לשכנע את הבלתי משוכנעים, אלו שלא בחרו במילוי שדה ההרשמה לניוזלטר, ולשונו: “קול, אני אהיה האחרון לדעת”, שבעצם זורק את הקורא אל מחוזות הלחץ ותחושת ההחמצה.

Signup form example

תזמנו ומקמו את הצעות ההצטרפות אל רשימות דיוור בזמנים ובמיקומים אסטרטגיים

לא רק בעולם הממשי, גם בעולם הדיגיטלי לטיימינג וללוקיישן יש משמעות נכבדה. את הצעת ההצטרפות לרשימות תפוצה חשוב להוסיף בזמן הנכון ובמקום הנכון, כאשר המטרה היא להפנות את מאמצי השכנוע לקהלים בעלי נכונות גבוהה יותר להפוך ללקוחות. כך למשל, מומלץ למקם קישורי/טופְסֵי הצטרפות אל רשימות תפוצה בסוף של כתבות או מאמרים או לקראת הסוף. קוראים שהגיעו לסוף הכתבה אלו הם קוראים שמגלים עניין אמיתי, הם מוכנים להשקיע מזמנם ואפשר לנבא שהם גם ישקיעו מכספם בעתיד.

אפשרות נוספת שכבר אזכרנו היא להציע הצטרפות אל רשימות תפוצה ב”עמוד התודה”, אותו פוגש כל לקוח לאחר שהוא ביצע רכישה. לקוחות שכבר רכשו אצלכם הם לקוחות ‘חמים’ שכבר הוכיחו את הרצינות והעניין שלהם במה שיש לכם להציע, וזה אך טבעי והגיוני להציע להם להצטרף לרשימת דיוור שתספק להם עוד הצעות, הנחות, מידע והטבות. אפשר לשלב הצעת הצטרפות אל רשימות תפוצה גם ללקוחות ששלחו אליכם הודעה באתר, בעמוד “תודה שפניתם אלינו נחזור אליכם בהקדם” שמופיע לאחר שליחת ההודעה, כי גם הם מראים התעניינות ורצינות במה שיש לכם להציע.

שלבו גם פופ-אפים המזמינים את הגולשים באתר, בדף הנחיתה או בבלוג שלכם להצטרף לרשימת הדיוור. רק זכרו שלא כל האנשים אוהבים פופ-אפים וחשוב להציג אותם בתדירות נמוכה (פעם עד 3 פעמים לכל לקוח, לא יותר) כדי לא לעצבן או להטריד. חשוב להציג אותם ללקוחות שזמן השהייה שלהם באתר/בבלוג הוא גבוה והם מראים עניין רציני באתר, ואפשר להציג הצעת הצטרפות לניוזלטרים בפופ-אפ ללקוחות שמבצעים פעולות משמעותיות באתר כמו רכישה. לבסוף, כדאי מאוד שלא להציג פופ-אפים סמוך מדי לכניסת הלקוחות לאתר או לבלוג. צריך לתזמן את הופעת הפופ-אפים בחוכמה כך שיוצגו לאחר שהלקוחות בילו קצת זמן באתר/בבלוג.

חברת Pipcorn, המשווקת חטיפים, מיקמה למשל את טופס ההצטרפות לדיוור בתחתית עמוד הבית, בצד שמאל למטה. הטופס מעוצב, מתאים לצבעי המותג, סטטי, הוא אינו מפריע להתרשם ממבחר החטיפים בחנות שלהם והוא נושא הטבת 10% הנחה לנרשמים לרשימת התפוצה.

Signup form example

ודאו שהליך ההצטרפות פשוט וקל עבור הלקוחות

בבואכם להכין טופס הרשמה להצטרפות לרשימת תפוצה אל תשכחו לוודא שתהליך ההרשמה כמה שיותר פשוט, מהיר וקל. זאת אומרת שמוטב להפיק טופס בעל שדות הכרחיים בלבד, כדי לא לתסכל או להבריח את הלקוחות. תחשבו רגע על חווית הגלישה שלכם בסמארטפון, האם אתם תשמחו למלא טופס הרשמה ארוך ומייגע דרך המכשיר הקטן הזה? סביר מאוד להניח שתירתעו מכך. לכן, חשבו היטב לפני שאתם מוסיפים שדות מעבר לשם, שם משפחה ואימייל. למעשה רבים מהמותגים הגדולים מסתפקים במילוי של אימייל בלבד.

שדרו אמינות, מהימנות וביטחון

בעידן שבו יכולת השמירה על הפרטיות שלנו מדאיגה רבים ומוטלת בספק, יש ערך רב בהוספת הבטחת דיסקרטיות ואי הפצה של פרטי הלקוחות המשאירים את פרטיהם האישיים. לכן, מומלץ מאוד לציין בהצעות הצטרפות אל רשימות תפוצה שפרטי הנרשמים ישמרו, לא יועברו הלאה וישמשו רק למטרת שליחת ניוזלטרים. זה גם מגדיל את שיעור ההמרות וגם מגביר את תחושת האמון של הלקוחות בכם. בנוסף, הזכירו ללקוחות שהרשמה אינה חתונה קתולית והם יכולים להסיר את עצמם מרשימת התפוצה כל אימת שיחפצו בכך.

בתמונה פה למטה יש דוגמה נהדרת לאופן שבו אפשר לשלב בתוך ההזמנה להירשם לרשימת תפוצה, הבטחה לשמירה על פרטי הנרשמים. חברתWrightwood furniture מבטיחה גם 100% פרטיות וגם שלא תשתף את הפרטים האישיים של הנרשמים במשפט קצר וקולע שנוסך אמון.

Signup form example

שלבו הוכחות

אנחנו יצורים חברתיים, מעניין אותנו מה אנשים אחרים חושבים ומרגישים ואנחנו אוהבים להרגיש שייכים לקבוצה גדולה ופופולרית. כאשר אנחנו רואים המלצות חמות על שירות, כאשר אנחנו רואים הרבה לייקים, הרבה שיתופים ומעורבות גבוהה זה מהווה מעין חותם של איכות. לכן כדאי מאוד לשקול לשלב בטופס הזמנת ההצטרפות לרשימת תפוצה הוכחה חברתית, המעידה על כך שרבים כבר נרשמו לניוזלטרים. 

דוגמה להוכחה חברתית בהצעת הצטרפות לרשימת תפוצה אפשר לראות היטב בתמונה הבאה. רואים באופן ברור ובולט את מספר הרשומים לניוזלטרים וזה פשוט עושה את העבודה.

Signup form example

בצעו  AB Testing

לא בטוחים היכן כדאי למקם את טופס ההצטרפות בעמוד אינטרנט? לא סגורים על כך שניסוח תוכן ההזמנה עבור המצטרפים באמת עושה את העבודה בפופ-אפ או בפסקה שניסחתם? זה ממש לא נורא. מדוע? כי כיום עומדים לרשותכם כלי AB Testing שיכולים ללמד אתכם בדיוק מה עובד ומה לא, כאילו הייתם במעבדה. מערכת דיוור לעסקים מאפשרת לקיים מבחנים למגוון רחב של אלמנטים: טקסטים, פופ-אפים, טפסים, תמונות, כפתורים ועוד. אפשר לבחון את היעילות של ניסוחים שונים ולראות מה ממיר יותר, ניתן לשנות תמונות וויזו’אלס כדי לראות מה משכנע יותר, אפשר לבחון את האפקטיביות של צבעים מסוימים, של כותרות, של טקסטים, של כפתורים, של מודעות פרסום ומה לא בעצם על ידי שימוש מושכל ב-AB Testing.

ניהול רשימת תפוצה, נמענים ויצירת קבוצות דינמיות

אז אחרי שהצלחתם להביא לא מעט מבקרים ולקוחות להצטרף לרשימות התפוצה שלכם מגיע לכם קודם כל מזל טוב. השכלתם לשכנע אנשים להשאיר את הפרטים האישיים שלהם אצלכם וזה הישג גדול ומפואר, אך כעת אתם ניצבים בפני רשימות תפוצה מרובות, המגיעות ממקורות שונים ומגוונים, ביניהם: טופס לידים בפייסבוק, עמודי האתר, Gmail, בלוג ומעמודי אתרים של שותפים עסקיים. ריבוי רשימות תפוצה יכול להיות מפחיד אם לא מתחברים אל מערכת דיוור לעסקים הכוללת בתוכה ניהול נמענים מתקדם וחכם, המאפשר יבוא מהיר, פשוט ואוטומטי של רשימות נמענים ממקורות שונים. 

במערכת הדיוור שלנו באקטיב טרייל, למשל, ניתן לייבא רשימות תפוצה מקבצי אקסל שונים בקלות ובלחיצת כפתור. כדי לייבא רשימות תפוצה מקבצי אקסל מגוונים, כל מה שצריך לעשות זה לגשת לדף הבית של המערכת, שם להקליק על “נמענים” ולאחר מכן להקליק על “ייבוא”, לשמור את הרשימות כקובץ csv וזהו, רשימות התפוצה שלכם ייובאו אל המערכת בצורה מסודרת.

ActiveTrail system explained

בדרך זו ניתן להבטיח שכל מי שהשאיר את הפרטים שלו יזכה לקבל את הניוזלטרים שלכם ולא תפספסו אף לקוח פוטנציאלי. 

כמו כן, לאחר ייבוא רשימות תפוצה ממקורות שונים כדאי מאוד להשקיע עוד קצת זמן וליצור קבוצות של לקוחות ורשימות תפוצה על פי פילוחים שונים. אפשר לפלח קהלים לפני גיל, לפי מיקום גיאוגרפי, על פי המקור ממנו הגיעו הנרשמים, על פי תחומי עניין, משלח יד, לפי פלטפורמת המייל שהלקוחות משתמשים בה ולפי סוגי לקוחות. כך, תוכלו להתאים בהמשך לכל קהל יעד מפולח ומזוהה – מסר שיווקי מתאים ופרסונלי וגם תוכלו להכיר טוב יותר את הלקוחות שלכם. 

פילוח רשימת נמענים לקבוצות בעלות מכנה משותף על פי קריטריונים שאתם תגדירו בהתאם לצרכים שלכם מאפשרת ליהנות מעוד פיצ’ר חשוב ויקר-ערך, הנקרא בשפה המקצועית: קבוצות דינמיות.

כאשר מגדירים במערכת שיווק במייל תנאים מסוימים, כמו גיל, מקצוע, תחומי עניין וכו’ ניתן לייצר קבוצות דינמיות אליהן יצטרפו כל הזמן ובאופן אוטומטי נמענים חדשים שזה עתה נרשמו. נמחיש היופי שנעוץ בפיצ’ר הזה בעזרת המערכת שלנו באקטיב טרייל, כדי שתראו שאכן מדובר בפעולות פשוטות ואינטואיטיביות למדי, שאינן דורשות יום לימודים ארוך.

שימו לב לשני צילומי המסך הבאים:  

  • כדי ליצור קבוצות דינמיות יש להקליק בתפריט העליון על “נמענים”, ולאחר מכן על “מסננים”. 
  • בשלב הבא מגדירים את המסנן בהתאם להנחיות המערכת: יש לתת שם לקבוצה הדינמית וגם להוסיף לה מסנן שהוא בעצם הקריטריון שתבחרו.
  • לבסוף, כדאי לסמן את השדה “בצע איסוף אוטומטי של נמענים”, על מנת שהמערכת תתעדכן בטווחי הזמנים שתגדירו לה.

זהו, כעת כל נמען חדש יתווסף לקבוצה אליה הוא שייך ללא מגע יד אדם, באופן אוטומטי על ידי המערכת עצמה.

ActiveTrail system screen shots

ActiveTrail system screen shots

שימו לב, אין גבול כמעט לכמות הקבוצות השונות שתוכלו ליצור, זה לגמרי נתון לשיקולכם ולצרכים שלכם. 

נראה, אפוא, ששווה מאוד להשקיע בבניית רשימות תפוצה,  ניהול חכם של נמענים ויצירת קבוצות דינמיות ולא רק עבור השיווק במייל, אלא גם לצורך בניית רשימת תפוצה ב-SMS.

ברגע שתאחזו ברשימות התפוצה המדויקות שלכם, תוכלו לשגר מסרים רלוונטיים לקהלי היעד שלכם באמצעים הרלוונטיים עבורם (ועבורכם) ולהתחיל לקצור את הפירות של עבודת השיווק החכמה שלכם. וזו, אחרי הכל, המטרה שלשמה התכנסנו. 


אולי יעניין אתכם גם: