6 טיפים לשיפור אחוזי ההמרה של דפי הנחיתה שלכם
עמודי נחיתה הם אלמנט חשוב והכרחי באסטרטגיית השיווק שלכם, הנתונים מעידים על כך שיותר עמודי נחיתה משמע אחוזי המרה גבוהים יותר. האתגר הגדול יותר הוא האופטימיזציה של אותם עמודים והאמת היא שכמעט בלתי אפשרי לייצר עמוד נחיתה אופטימלי מהרגע הראשון. מדובר בתהליך ארוך ועמוד נחיתה אחד יכול לעבור הרבה גלגולים עד שמגיעים לנקודה בה הוא הכי מותאם לקהל היעד ודובר את שפת המותג.
הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להגיע לאחוזי המרה גבוהים יותר מדפי הנחיתה שלכם:
אתם מרימים קמפיין וכעת השלב להיכנס אל מערכת לדפי נחיתה, מתחילים לעבוד אבל איך ממשיכים משם? הטיפים האלו ישנו את דרך הפעולה שלכם.
1. הגדרת יעדי הקמפיין מראש – ובכן, כמובן שהיעד ברור – יותר המרות בפחות זמן. אבל מצאנו שאחת הבעיות הגדולות יותר עם אפיון דפי נחיתה זה חוסר היכולת להתמקד במטרה אחד בלבד או בהנעה לפעולה מדויקת. עמודי נחיתה רבים מכילים כמה הצעות ערך אשר מבלבלות את הגולשים והם נוטשים את העמוד.
הדרך הכי טובה היא להתמקד בשירות אחד, מוצר אחד, פיצ’ר ספציפי מתוך כל מגוון האפשרויות שהמותג שלכם מציע ולייצר תוכן מותאם יותר.
2. כותרות ענייניות – כתבו כותרת ברורה ככל האפשר. יש לכם בדיוק 2-3 שניות לתפוס את תשומת לבם של הגולשים. אם הכותרת לא תהיה חדה, מדויקת ותספק מענה לצרכים שלהם, כנראה שהם יסגרו את הדפדפן.
למעשה, אפשר להשתמש גם אך ורק בכותרת כדי להעביר את המידע הנכון לגולשים שלכם כדי שירצו להפוך ללידים, לפעמים פחות זה יותר.
3. תוכן איכותי וזורם – גם ברמה העיצובית וגם ברמה המילולית התוכן חייב להיות מהודק והזרימה בין הכותרות, לגוף דף הנחיתה, לטופס ההרשמה ועד כפתור ההנעה לפעולה צריכה להיות חלקה.
השתדלו להמנע ממשפטי “אוהבים נקניקיות? גם אנחנו!” מיושנים ולהשתמש בשיטות קצת אחרות כדי להעביר את המידע אל הקוראים.
4. ויזואל רלוונטי וברמה גבוהה – קל מאוד לדבר על כך שקריאייטיב זה חשוב אבל לפעמים מאוד קשה ליישם את זה. אחרי שכתבתם את התוכן האיכותי עם כותרות ענייניות וזרימה לוגית בין כל האלמנטים בעמוד הנחיתה, העיצוב עצמו נכנס לתמונה וחשוב לזכור שהנראות של עמוד הנחיתה לא פחות חשובה מהתוכן.
האימג’ים או הוידיאו הם אלה שיתפסו את עין הגולשים לפני הכל, הכוח של היצירתיות כאן עצום ועליכם למצוא את השילוב הכי טוב בין כמות מדויקת של מסרים ויזואלים עם כמות תוכן נכונה, בולטות לא אגרסיבית אבל קונספט שיצליח לגרום לגולשים להרגיש משהו.
לא בטוחים לגבי העיצוב? השתמשו באחד מעשרות הטמפלטים המעוצבים החדשים של אקטיב טרייל
5. הכוח טמון בהנעה לפעולה – אל תחשבו על זה יותר מדיי. תבחרו את כפתור ההנעה לפעולה שמבחינתכם הכי יניע את הגולשים שלכם אבל עשו זאת לפי מחקר מקדים.
מה הצבע הכי מתאים? גודל הכפתור? איזה מסר תרצו להעביר לגולשים שלכם? מה “ילחץ” לגולשים שלכם על הכפתורים הנכונים? רק אחרי שתהיה לכם תשובה לכל השאלות האלה, תוכלו לייצר את הכפתור המושלם ביותר לעמוד הנחיתה שלכם וגם אז אולי זאת תהיה טעות, וזה כל היופי באופטימיזציה, היכולת לשפר את עצמנו פעם אחר פעם.
6. אופטימיזציה גם לטופס – לא כל דפי הנחיתה נולדו זהים, חלקם בעלי טופס הרשמה מובנה וחלקם לא. כל זה קשור למותג שלכם, מה אתם מוכרים או משווקים, סוג השירות שאתם מספקים, האם יש לכם כמה מוצרים או מוצר אחד בלבד, האם אתם משווקים בעולם הB2B או B2C? התאימו את הטופס לקהל היעד שלכם, אם הקהל שלכם הוא אנשי עסקים סביר להניח שירצו לגשת ישר ולעניין, להשאיר כתובת מייל ומספר טלפון ולהמשיך הלאה. אם הקהל שלכם הוא גולשי חנויות אונליין, סביר להניח שהם כן ירצו לענות על שאלה או שתיים בנוגע להעדפות שלהם.
הנה דוגמא לעמוד נחיתה עם טופס קצר במיוחד אבל יעיל ורלוונטי למותג
והנה דוגמא לטופס עם יותר מ-3 שדות אשר אוסף מידע רלוונטי לגבי השירות המוצע בלעדיו לא יהיה ניתן לספק את השירות באופן יעיל
הטיפ הכי טוב שאפשר לתת הוא המחקר המקדים. המסע שהגולשים שלכם יעברו בדרך להפוך לנמענים ואז ללקוחות הוא ארוך ועמוד הנחיתה עומד ממש בתחילתו, בשלב המודעות למותג, שם עליכם לכוון למסרים שיענו על הצרכים שלהם. אף אסטרטגייה שיווקית לא תהיה רלוונטית בלי מחקר מקדים איכותי.
קראו מאמרים רלוונטים נוספים:
5 דוגמאות ייחודיות של דפי נחיתה שכדאי ללמוד מהם
10 דוגמאות לטפסי הרשמה שישדרגו את הפעילות הדיגיטלית שלכם
10 דוגמאות לניוזלטרים אביביים ומוצלחים בתחום האי-קומרס