אקטיב טרייל מציעה מערכת דוחות (המהווה חלק בלתי נפרד ממערכת הדיוור) שמספקת את מלוא הנתונים בזמן אמת, כדי לאפשר מעקב קל ומדויק אחר כל ניוזלטר או קמפיין דיוור שנשלח אל האוויר הווירטואלי.

הדוחות מספקים נתונים בכמה מישורים שונים ויוצרים דוח מנהלים פרטני-

• כמה הניוזלטרים שנשלחו
• אחוז השגיאות בעת משלוח
• אחוז הפתיחות
• אחוז ההקלקות ו-CTO
• אחוז ההסרות
• אחוז התלונות ועוד..

כל הנתונים הללו נשאבים לדוח מסודר, נקודתי ומפורט שמאפשר לכם לקבל נתונים בזמן אמת:

הזמנה לכנס אי קומרס

 

ניתן ליצור בקלות, דוחות שעוקבים אחר נתוני השליחה והקבלה של דיוור באינטרנט באופן רציף לאורך תקופה של זמן. ניתוח קבוע ויעיל של התנהגות הנמען לאחר משלוח הדיוור, יעזור להסיק מסקנות מהירות ולשפר כל הזמן את הקשר עם הנמענים.

תוכלו לנתח פרטנית גם משתמשים יחידניים ולבדוק מה הייתה הפעילות שלהם בהקשר לדיוור האלקטרוני שנשלח אליהם- כל מה שצריך לעשות זה להזין כתובת מייל ולבדוק מהי ההתנהגות של אותו משתמש.

דוחות השוואה- A/B Split

מהו הזמן הנכון לשליחת הדיוור? ביום חול או דווקא בסוף השבוע? איזו שורת נושא עובדת טוב יותר? האם הנמענים יפתחו את הקמפיין שלכם אם תוסיפו את המילה “הטבה” בכותרת? אל תשחקו במשחק הניחושים!

יצרנו עבורכם מערכת דוחות מתוחכמת שתנתח את הנתונים מקמפיין ה-AB Split שלכם:

המערכת אוספת את שתי הגרסאות של הקמפיין שלכם, A ו-B, ובוחרת את הגרסה המנצחת אוטומטית, לפי קריטריונים שתבחרו. לכל אחת מן הגרסאות נוצר דוח מפורט:

קמפיין AB

הדרך הטובה ביותר לדעת מהו הדיוור האפקטיבי עבורכם היא לנסות אותו, לנתח את הנתונים ההשוואתיים ולנסות שוב!

אינטגרציה ל-Google Analytics

רוצים לדעת כמה טרפיק יצר קמפיין הדיוור שלכם? כמה לידים חדשים הוא הביא? אם כפתור ההנעה לפעולה באמת עובד? אנו באקטיב טרייל מנגישים עבורכם את כל המידע באמצעות אינטגרציה למערכת הניתוח החזקה והטובה בעולם – גוגל אנליטיקס.

כל המידע שאתם רוצים וצריכים, בלחיצת כפתור:

הגדרות שליחה

ברגע שתסמנו את תיבת “שלב ב-Google Analytics” במערכת הדיוור של אקטיב טרייל, חשבון העסק שלכם בגוגל אנליטיקס יתעדכן אוטומטית עם נתוני הקמפיין.

יחד עם מערכת הדוחות המתקדמת של אקטיב טרייל, תינתן לכם ראיית על בכל הנוגע לקמפיין שלכם:

  • כניסות
  • זמן שהייה
  • שיעור המרה
  • שיעור נטישה
  • החזר השקעה

גוגל אנליטיקס

 

דוח Mobile vs. Desktop

כשיותר מ-40% מהנמענים פותחים את הקמפיינים השיווקיים דרך מכשיר הטלפון הנייד שלהם, חשוב לבדוק את הנתונים המדויקים. דוח זה מאפשר לכם להביט על סך הנתונים ולהבין את הרגלי הגלישה של הנמענים שלכם:

נייחים מול ניידים

דוח המובייל מציג את הנתונים לפי הדפדפנים השונים (ג’ימייל, ספארי, אנדרואיד וכדומה) ולפי מערכות הפעלה (ios, android), כך תוכלו לבצע בדיקות מקיפות על הדפדפנים המובילים:

דפדפנים

הבנת הנמענים הללו תביא לשיפור הקמפיינים שלכם ובסופו של דבר, לעלייה באחוזי פתיחת הקמפיין.

דוח הקלקות על ”נקודות חמות”

באמצעות דוח הקלקות חמות, אתם יכולים להסיק באילו אזורים מתמקדים הנמענים שלכם ומה מושך את העין שלהם.

הדוח נוצר ויזואלית על הקמפיין ששלחתם ומראה לכם בנקודות היכן וכמה הקלקות היו וחישובן באחוזים.

נקודות חמות שמוצגות על גבי הדיוור:

נקודות חמות

יחד עם האפשרויות הרבות של מערכת אקטיב טרייל, בהן AB Testing ומערכת דוחות מתקדמת, אתם זוכים לקבל הצצה לתוך ראשם של הנמענים שלכם ולנצל זאת לטובתכם.

מעקב יעדים

אתם יכולים להגדיר מטרות מדויקות לכל נקודה בקמפיין שלכם- החל מכפתור הפעולה שהוספתם לניוזלטר וכלה בעגלת הקניות ועד לדף התודה שלאחר הרכישה.

לכל נקודה כזו אתם מזינים URL ושם, כך ניתן לנטר אחר פעילות הגולשים שלכם:

מטרות

דוחות אלו נועדו לשפוך אור על התנהגות הנמענים שלכם ותגובתם לקמפיין ולשלבים השונים בדרך לרכישה.

דוחות אוטומטיים – ישירות לתיבת האימייל

מערכת הדוחות האוטומטיים שלנו שולחת דוח מפורט על כל אחד מהקמפיינים שלכם, יומיים לאחר שנשלח.

בנוסף לדוח על כל קמפיין בנפרד, מערכת אקטיב טרייל מציעה את האפשרות של דוח מסכם, שבועי או חודשי. כל שעליכם לעשות הוא להגדיר במערכת מתי תרצו לקבל את הדוח ובאיזו תדירות:

דוח קמפיין אוטומטי

דוחות על תלונות ספאם, הסרות ושגויים

מערכת הדוחות שלנו מאפשרת לכם לעקוב אחר אחוז הנמענים שהסירו את כתובת האימייל שלהם, שכתובתם שגויה או שדיווחו עליכם כספאם, בכל אחד מהקמפיינים ששלחתם.

מעקב אחר תגובת הלקוח לדיוור שלכם יעזור למזער את אחוז ההסרות או הדיווחים כספאם. מערכת אקטיב טרייל אוספת את הנתונים עבורכם, אוטומטית, בכל אחד מהקמפיינים:

אנליטיקס10עברית

טבלת המעקב מראה נתונים על כל קמפיין בנפרד, כך שניתן להשוות בין הקמפיינים השונים למען ניתוח טוב יותר של התנהגות הנמענים שלכם:

השוואה בין קמפיינים

השוואת קמפיינים שונים

בחרו עד חמישה קמפיינים אותם תרצו להשוות אחד לשני, המערכת תציג לכם את כל הנתונים של הקמפיינים בהשוואה אחד לשני.

רשימת קמפיינים להשוואה

אנו באקטיב טרייל יודעים כמה חשוב לפקח על נתוני הקמפיינים ולכן אנו מספקים לכם את מערכת הדוחות הטובה בעולם בתחום הדיוור האלקטרוני, ובה פילוח גיאוגרפי, דוחות בזמן אמת, דוח הקלקות על נקודות חמות, דוחות השוואה AB SPLIT ועוד.